· Μια νέα τουριστική επένδυση μαθαίνουμε πως δρομολογείται απέναντι από τον θρυλικό «Σκορπιό».
· Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν συγκρίνεται με το κολοσσιαίο εγχείρημα του Ρώσου μεγιστάνα Ριμπολόβλεφ στο νησί του Ωνάση.
· Πρόκειται, όπως πληροφορούμαστε για μια οικιστική ανάπτυξη που θα περιλαμβάνει τέσσερις πολυτελείς κατοικίες (βίλες) σε μια από τις ομορφότερες πλαγιές του νησιού.
· Την κατασκευή έχει αναλάβει η «Sklavenitis SA», η οποία ειδικεύεται στη συγκεκριμένη κατηγορία ακινήτων ενώ η επένδυση τιμολογείται στα 20 εκατ. ευρώ.
· Μάλιστα, η ίδια εταιρεία έχει κατασκευάσει ήδη παρόμοιες βίλες στο νησί.
· Η προώθηση και πώληση θα γίνει από τo γραφείο της Berkshire στην Ελλάδα, με στόχευση «γερά πορτοφόλια» του εξωτερικού.
· Και αυτό γιατί η τιμή πώλησης κάθε βίλας κυμαίνεται μεταξύ 3 και 4 εκατ. ευρώ.
———————-
Οι Κουτσολιούτσοι τυλιγμένοι σε 300 κόλλες… χαρτί
· Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται οι εξελίξεις για το σκάνδαλο της Folli Follie.
· Το ερώτημα που απασχολεί όλους είναι κατά πόσον οι συνεχείς αναβολές κινδυνεύουν να οδηγήσουν σε παραγραφή κάποιων αδικημάτων.
· Κάποιοι πάντως ανατριχιάζουν και μόνο στην ιδέα
· Πάντως και μόνο στην ιδέα ότι οι κατηγορούμενοι μπορεί να την γλιτώσουν κάνει κάποιους να ανατριχιάζουν.
· Εκτός από τους ομολογιούχους, πολλά χρήματα έχασαν και αρκετοί μικρομέτοχοι που πόνταραν στο success story των Κουτσιολιούτσων.
· Θυμίζουμε πως στην «Αγία οικογένεια» έχουν επιβληθεί ήδη τσουχτερά πρόστιμα από τις αρμόδιες αρχές.
· Μόνο η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς έχει καταλογίσει πρόστιμα εκατομμυρίων ενώ έχει συντάξει εισηγήσεις που εκτείνονται σε… 300 σελίδες!
· Για την ιστορία η εξ αναβολής δίκη είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί στις 19 Ιουνίου, μια εβδομάδα πριν τις επαναληπτικές εκλογές της 25ης Ιουνίου.
· Νομικοί κύκλοι πάντως προεξοφλούν ότι θα οριστεί νέα δικάσιμος για τη διεξαγωγή της δίκης από τον Σεπτέμβριο…
———————–
Σωτήρια απόφαση ή κύκνειο άσμα;
· Στην απόφαση να εντάξει και συμβατικά προϊόντα στην γκάμα της λέγεται πως έλαβε γνωστή αλυσίδα βιολογικών τροφίμων.
· Πρόκειται για αναγκαστική λύση όπως λένε στην πιάτσα καθώς οι πωλήσεις της φυλλορροούν.
· Προς την ίδια κατεύθυνση ακούγεται πως δρομολογείται και ριζικό rebranding και επαναλανσάρισμα του όλου concept της.
· Η μείωση της αγοραστικής δύναμης έχει πλήξει σφόδρα τα βιολογικά προϊόντα, τα οποία παραμένουν σημαντικά ακριβότερα από τα συμβατικά.
· Πολλοί αναρωτιούνται πάντως σε ποιο βαθμό η αλλαγή στρατηγικής και φυσιογνωμίας θα σταθεί ικανή να αποτρέψει τα χειρότερα.
· Εδώ θα είμαστε και θα σας ενημερώσουμε για όλες τις εξελίξεις…