![Ξεκινά δρομολόγια το Daleela στη γραμμή Λεμεσός – Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/DALEELA-2.jpg)
Σηκώνει άγκυρα το μεσημέρι, από το λιμάνι της Λεμεσού, το επιβατικό οχηματαγωγό Daleela, για το πρώτο δρομολόγιο της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης με τον Πειραιά, για τη νέα σεζόν, γεγονός που χαιρέτησαν η Υφυπουργός Ναυτιλίας Μαρίνα Χατζημανώλη και ο Δήμαρχος Λεμεσού, Νίκος Νικολαΐδης.
Ακτοπλοΐα: Πόσοι «αγκάλιασαν» τη σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου
Σύμφωνα με τα κυπριακά μέσα μαζικής ενημέρωσης η ανάδοχος εταιρεία Scandro Holdings υποδέχθηκε, το βράδυ της Τρίτης, επί του πλοίου, στελέχη της ναυτιλιακής βιομηχανίας, συνεργάτες και τις τοπικές Αρχές, λίγο πριν το Daleela αναχωρήσει για το πρώτο του ταξίδι, στο οποίο θα μεταφέρει 156 επιβάτες.
Σε σύντομο χαιρετισμό της, κατά τη διάρκεια της δεξίωσης, η Υφυπουργός Μαρίνα Χατζημανώλη, ανέφερε ότι από την πρώτη ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντα της, έθεσε την θαλάσσια επιβατική σύνδεση ψηλά στις προτεραιότητες της «γιατί και ο περισσότερος κόσμος ρωτούσε πότε θα ξαναξεκινήσουν τα δρομολόγια».
Εξέφρασε τη βεβαιότητα της για την επιτυχία της δεύτερης σεζόν δρομολογίων της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης, η οποία ήδη έφτασε περί τις 7 χιλιάδες κρατήσεις και αναμένεται να ξεπεράσει την περσινή.
Τα δρομολόγια
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Νίκος Νικολαΐδης ευχήθηκε η επιτυχία της περσινής χρονιάς να είναι ακόμη μεγαλύτερη φέτος, ανακαλώντας την εμπειρία που έζησε ως ένας από τους πρώτους επιβάτες στο παρθενικό ταξίδι του πλοίου, για την θαλάσσια επιβατική σύνδεση, πριν από ένα χρόνο.
Ευχαριστώντας την Υφυπουργό καθώς και τον τέως Υφυπουργό Βασίλη Δημητριάδη για τη συμβολή του στην έναρξη της υπηρεσίας, ο κ. Νικολαΐδης εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «με τη στήριξη της πόλης, του Υφυπουργείου κυρίως, αλλά και όλων όσοι αγαπούν τη θάλασσα, θα συνεχίσει να προσφέρεται αυτή η πολύ σημαντική υπηρεσία».
Από τα 22 δρομολόγια του, με το τελευταίο να πραγματοποιείται από τον Πειραιά την 1η Σεπτεμβρίου, τα 14 θα ξεκινούν από το λιμάνι Λεμεσού και τα υπόλοιπα οκτώ από το λιμάνι της Λάρνακας, το οποίο για πρώτη φορά εντάσσεται στην υπηρεσία. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι κατά την περσινή χρονιά ταξίδεψαν 7.412 επιβάτες και μεταφέρθηκαν συνολικά 2250 οχήματα, εκ των οποίων 1920 αυτοκίνητα και 330 μοτοσυκλέτες, ως επίσης και 300 ποδήλατα.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ferryscanner: Επεκτείνεται στις αγορές της Ιταλίας και της Κροατίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Επεκτείνεται στις αγορές Ιταλίας και Κροατίας η Ferryscanner
Οι χρήστες της Ferryscanner μπορούν πλέον να επιλέξουν και να κλείσουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά τους για περισσότερους από 40 ιταλικούς και 18 κροατικούς προορισμούς
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ploia1-600x409.jpg)
Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Αναμένεται η παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
![Ακτοπλοΐα: Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/aktoploia-600x399.jpg)
Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση στην ακτοπλοΐα
Το 41% των ελληνικών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα στην ακτοπλοΐα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Ψηλά οι τιμές, βοήθεια από την Επιτροπή Ανταγωνισμού ζητά ο Στυλιανίδης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-768x460-1-600x359.jpg)
Καίνε τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, σπεύδει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού ο Στυλιανίδης
Πονοκέφαλος για την κυβέρνηση τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τον υπουργό Ναυτιλίας να επιδιώκει μέσα στην εβδομάδα συνάντηση με την Επιτροπή Ανταγωνισμού
![Attica Group: Στο τραπέζι placement για να αυξήσει τη διασπορά των μετοχών της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/Attica-Group-768x384-1-600x300.jpg)
Εξετάζει placement η Attica Group - Με βάση τον κανονισμό για τις εισηγμένες στο ΧΑ
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση της στο ΧΑ η Attica Group για την προσαρμογή της στο νέο κανονισμό που αφορά στη διασπορά των μετοχών των εισηγμένων εταιρειών
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: «Είδε» απότομη αύξηση τιμών… το υπουργείο Ναυτιλίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: «Είδε» απότομη αύξηση τιμών… το υπουργείο Ναυτιλίας
Μετά τα δημοσιεύματα του ΟΤ για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο βλέπει αυξήσεις στα ταχύπλοα και «πανηγυρίζει» για μέση μείωση μόλις 1,61%
![Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/Attica-E-Flexer-1-004-600x330.jpg)
Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων
Συμφωνία της Αttica Group με την Stena RoRo για ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου της
![Ακτοπλοΐα: Τι ζητά ο Στυλιανίδης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα εισιτήρια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Στυλιανίδης προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: Ελέγξτε την ακτοπλοΐα για αθέμιτες πρακτικές
Επιστολή στην Επιτροπή έστειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και ζήτησε στενότερη συνεργασία για την Ακτοπλοΐα