Δόθηκε σε κυκλοφορία σήμερα, Πέμπτη 1 Ιουνίου 2023, η Διώρυγα της Κορίνθου για την θερινή περίοδο έως τις 2 Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των εργασιών.
Ολοκληρώθηκε έτσι η 2η Φάση του έργου και η Διώρυγα θα κλείσει ξανά τον Οκτώβριο για να συνεχιστούν οι εργασίες προκειμένου το έργο να παραδοθεί οριστικά στις αρχές του νέου έτους.
Διώρυγα Κορίνθου: Προχωράει το νέο αναπτυξιακό σχέδιο
Στη περίοδο των τεσσάρων μηνών που η Διώρυγα θα παραμείνει ανοικτή δεν θα εκτελούνται εργασίες κατασκευής των πασσαλότοιχων αντιστήριξης, αλλά μόνο εργασίες προκατασκευής των πασσάλων και χερσαίες εργασίες στην περιοχή του Βιολογικού Καθαρισμού.
Το έργο σήμερα έχει ποσοστό ολοκλήρωσης 60%.
Χρηματοδότηση
Υπενθυμίζεται πως οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει στη Διώρυγα, ειδικότερα για να αντιμετωπιστεί η αποκατάσταση στα πρανή, έχουν χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και είναι υπό την επίβλεψη του υπουργείου Υποδομών αλλά και από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και την Εφορεία Αρχαιοτήτων και το υπουργείο Πολιτισμού όσον αφορά τον δίολκο.
Οι συνεχείς καταπτώσεις από τα πρανή που σημειώθηκαν, κατά την περίοδο μεταξύ Νοεμβρίου του 2020 και Φεβρουαρίου του 2021, προκαλώντας σοβαρές βλάβες οδήγησαν στο κλείσιμο της Διώρυγας. Αποκορύφωμα ήταν η κατάπτωση όγκου περί τα 15.000-20.000 m3 στις 3Φεβρουαρίου 2021, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να απαγορευθεί ο διάπλους για λόγους ασφαλείας, στερώντας βεβαίως σημαντικά έσοδα και ρευστότητα από την Ανώνυμη Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου (Α.Ε.ΔΙ.Κ).
Βασικές πηγές εσόδων της εταιρείας, που είναι θυγατρική του Υπερταμείου, αποτελούν τα δικαιώματα διέλευσης, ρυμούλκησης και πλοήγησης, τα οποία όμως γράφουν μηδέν εδώ και πάνω από έναν χρόνο. Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε το 2019 σε 5,19 εκατ. ευρώ και το 2020 σε 3,83 εκατ. ευρώ. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις λειτουργικές της ανάγκες, η ανώνυμη εταιρεία προέβη εντός του 2021 στη σύναψη δύο συμβάσεων χρηματοδότησης, εκ των οποίων η μια αφορά σε δάνειο της μητρικής ΕΕΣΥΠ, ύψους 300.000 ευρώ, για την άμεση κάλυψη αναγκών μέχρι την ολοκλήρωση διαπραγματεύσεων με τα τραπεζικά ιδρύματα.
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία