
Πολλά είναι τα περιστατικά που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, με πεζούς που παρασύρονται από διερχόμενα αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία έχουν θανατηφόρα κατάληξη. Μόνο τις τελευταίες ημέρες 4 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Αθήνα καθώς παρασύρθηκαν από διερχόμενο όχημα.
Ο Παναγιώτης Μαδιάς, μηχανολόγος – ηλεκτρολόγος μηχανικός και δικαστικός πραγματογνώμονας μίλησε στην ΕΡΤ για τις αιτίες πίσω από τα τροχαία ατυχήματα αλλά και για το τι χρειάζεται να γίνει.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ακόμα και 700 μέτρα χρειάζεται να περπατήσει κάποιος για να διασχίσει κάθετα την Κηφισίας με ασφάλεια από το Άλσος Συγγρού μέχρι το νοσοκομείο ΚΑΤ όπου υπάρχει το επόμενο φανάρι, παλλόμενο όμως για τους πεζούς. Οπότε, η επόμενη πραγματικά φυλασσόμενη διάβαση είναι στην αρχή της Κηφισιάς στο Ζηρίνειο Γυμναστικό χώρο.
Αυτοκίνητο: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα
Όρια ταχύτητας
«Σε μία απόσταση από την Κηφισιά μέχρι τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, γύρω στα 8 χιλιόμετρα, υπάρχουν μόνο δύο υπέργειες διαβάσεις και μία υπόγεια» υπογράμμισε ο Παναγιώτης Μαδιάς, και επισήμανε ως πολύ επικίνδυνες για τους πεζούς τις υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας από τους οδηγούς.
«Θα έπρεπε να πυκνώσουν και να είναι σε πιο κοντινές αποστάσεις οι διαβάσεις πεζών, αλλά και συμμόρφωση των οδηγών στα όρια ταχύτητας κάθε περιοχής» και έφερε ως παράδειγμα το σημείο μπροστά από το Άλσος Συγγρού όπου απέναντι υπάρχει και σχολείο και τα αυτοκίνητα κινούνται επί της Κηφισίας με 100 χιλιόμετρα τη στιγμή που το όριο ταχύτητας είναι στα 60 χιλιόμετρα.
«Άρα θα πρέπει να υπάρχει συστηματικός έλεγχος και πυκνές κάμερες ελέγχου ορίου της ταχύτητας» σημείωσε.
Από την εμπειρία του στο εξωτερικό επισήμανε ότι οι οδηγοί, παγώνουν το πόδι τους στο φρένο όχι μόνο στις διαβάσεις πεζών αλλά « ανεξάρτητα εάν υπάρχει πεζοφάναρο ή διάβαση πεζών, υπάρχει μεγάλος σεβασμός των οδηγών στους πεζούς» κάτι που δεν έχει ενσωματωθεί στην οδηγική μας κουλτούρα.
Έκανε λόγο για τον δήμο Τρικκαίων όπου υπάρχει μια διαφορετική κουλτούρα και συμπεριφορά των οδηγών προς τους πεζούς και πρότεινε να μιμηθούμε όλοι την προσπάθεια του δήμου Τρικκαίων.
Εγκληματική χαρακτήρισε τη συνήθεια πολλών οδηγών να μιλάνε ταυτόχρονα στο κινητό και επισήμανε τη σημασία της «οδήγησης χωρίς περισπασμούς».
Πηγή: in.gr


Latest News

Σύρος – Blue Star: Τι συνέβη με το χάος των υπεράριθμων από Ικαρία – Πώς έφτασαν στον Πειραιά
Από το αδιαχώρητο στη Σύρο, στην έκτακτη δρομολόγηση του Blue Star Paros - Τι λένε οι επιβάτες από την Ικαρία

Πάπας Φραγκίσκος: Πού θα γίνει η ταφή του
Ο πάπας Φραγκίσκος θα ταφεί στη Βασιλική της Σάντα Μαρία Ματζόρε της Ρώμης και όχι στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό

O Πάπας Φραγκίσκος είχε επιλέξει το κονκλάβιο που θα εκλέξει τον διάδοχό του
Ο Πάπας Φραγκίσκος είχε επιλέξει καρδινάλιους που μοιράζονταν την ίδια κοσμοθεωρία και άλλους με κριτήριο τη γεωγραφική ποικιλομορφία του κονκλάβιου

Επιστρέφει ο δακτύλιος: Μονά - ζυγά από σήμερα στην Αθήνα
Ο δακτύλιος είχε σταματήσει για τις ημέρες του Πάσχα - Για ποιους δρόμους ισχύουν οι απαγορεύσεις

Αφρικανική σκόνη και 25άρια - Σε ποιες περιοχές θα βρέξει
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού

BofA για δασμούς Τραμπ: Τι μπορεί να διαλύσει την αβεβαιότητα στις αγορές
Οι ανησυχίες των επενδυτών έχει φτάσει σε ιστορικά υψηλά επίπεδα - Τι λένε οι διαχειριστές κεφαλαίων της BofA

Εγκεφαλικό η αιτία θανάτου του Πάπα Φραγκίσκου – Η ανακοίνωση από το Βατικανό
Ο Πάπας Φραγκίσκος πέθανε από εγκεφαλικό επεισόδιο οδήγησε σε κώμα και μη αναστρέψιμη καρδιακή ανεπάρκεια, σύμφωνα με το Βατικανό – Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση

Πόσα άλλαξε ο πάπας Φραγκίσκος;
Ο Πάπας Φραγκίσκος αποτέλεσε έναν αρκετά ανοιχτόμυαλο ποντίφικα, ο οποίος άλλαξε πολλά στην καθολική εκκλησία, αλλά όχι όσα επιθυμούσε

Πούτιν: Η Ρωσία «θα αναλύσει» την πρόταση Ζελένσκι για διακοπή των επιθέσεων
Η Ρωσία, δια στόματος Βλαντίμιρ Πούτιν, ανακοίνωσε το τέλος της πασχαλινής εκεχειρίας – Άφησε «ανοιχτό παράθυρο» για διμερείς συνομιλίες σχετικά με την πρόταση Ζελένσκι

«Έπεσαν» οι υπογραφές για στρατηγική εταιρική σχέση της Ρωσίας με το Ιράν
Τι προβλέπει η συμφωνία στην οποία έφτασαν Ρωσία και Ιράν