
Ποδήλατα αξίας 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ (ηλεκτρικά και μη) εξήγαγε η Ευρωπαϊκή Ένωση το 2022, καταγράφοντας αύξηση κατά 22% σε σύγκριση με το 2021.
Οι εισαγωγές ήταν υπερδιπλάσιες από τις εξαγωγές, καθώς στο μπλοκ εισήχθησαν ποδήλατα αξίας 2,5 δισ. ευρώ, αυξημένης κατά 32%. Η συνολική αύξηση της εμπορικής αξίας των ποδηλάτων μπορεί να αποδοθεί στην αύξηση του εμπορίου ηλεκτρικών ποδηλάτων, τα οποία είναι συνήθως πιο ακριβά.
Τα παραπάνω στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου που είναι σήμερα Σάββατο 3 Ιουνίου.

Με βάση τα δεδομένα του 2022, η ΕΕ εξήγαγε 365.000 ηλεκτρικά ποδήλατα, ποσότητα αυξημένη κατά 16% σε σύγκριση με το 2021), ενώ εισήγαγε 1,2 εκατομμύρια τεμάχια, αυξημένα κατά 16%. Επιπλέον, η ΕΕ εξήγαγε 1 εκατομμύριο μη ηλεκτρικά ποδήλατα, ποσότητα μειωμένη κατά 31% σε σύγκριση με το 2021 και εισήγαγε 5,2 εκατομμύρια τεμάχια, ποσότητα μειωμένη κατά 9%.
Πού ωθούνται οι ευρωπαϊκές εξαγωγές
Το 2022, η Ελβετία ήταν ο κύριος εξαγωγικός προορισμός για τα μη ηλεκτρικά ποδήλατα της ΕΕ (25% του συνόλου εκτός ΕΕ, μετρούμενη σε αξία), ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (23%) και τις Ηνωμένες Πολιτείες (7%).
Για τις εξαγωγές ηλεκτρικών ποδηλάτων, η Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν επίσης οι κύριοι προορισμοί (38% και 27% των συνολικών εξαγωγών ηλεκτρικών ποδηλάτων εκτός ΕΕ, αντίστοιχα), ακολουθούμενες από τις Ηνωμένες Πολιτείες (13%) και τη Νορβηγία (9%).
Καμπότζη και Ταϊβάν: κύριες πηγές εισαγωγών ποδηλάτων
Όσον αφορά στις εισαγωγές μη ηλεκτρικών ποδηλάτων από την ΕΕ, αυτές προέρχονταν κυρίως από την Καμπότζη (30% των συνολικών εισαγωγών ποδηλάτων εκτός ΕΕ), την Ταϊβάν (23%), την Κίνα (11%), το Μπαγκλαντές (10%) και την Τουρκία (6%).
Οι εισαγωγές ηλεκτρικών ποδηλάτων στην ΕΕ προέρχονταν κυρίως από την Ταϊβάν (56% των συνολικών εισαγωγών ηλεκτρικών ποδηλάτων εκτός ΕΕ), ακολουθούμενες από το Βιετνάμ (14%), την Ελβετία (13%), την Κίνα (8%) και την Τουρκία (5%).


Latest News

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων

Ομάδα Task Force από την Messaritis Ανανεώσιμες για έργα της Ομάδας Β
Tην Κυριακή 6 Απριλίου, η Messaritis Ανανεώσιμες κλήθηκε να αποκόψει περί τους 80 σταθμούς και το κατάφερε με επιτυχία

Η Μελόνι ζητά αναθεώρηση της ευρωπαϊκής πολιτικής για το περιβάλλον
Η ιταλίδα πρωθυπουργός, Τζόρτζια Μελόνι, προτίθεται να ζητήσει αναθεώρηση των ιδεολογικών κανόνων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας