Ποδήλατα αξίας 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ (ηλεκτρικά και μη) εξήγαγε η Ευρωπαϊκή Ένωση το 2022, καταγράφοντας αύξηση κατά 22% σε σύγκριση με το 2021.
Οι εισαγωγές ήταν υπερδιπλάσιες από τις εξαγωγές, καθώς στο μπλοκ εισήχθησαν ποδήλατα αξίας 2,5 δισ. ευρώ, αυξημένης κατά 32%. Η συνολική αύξηση της εμπορικής αξίας των ποδηλάτων μπορεί να αποδοθεί στην αύξηση του εμπορίου ηλεκτρικών ποδηλάτων, τα οποία είναι συνήθως πιο ακριβά.
Τα παραπάνω στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου που είναι σήμερα Σάββατο 3 Ιουνίου.
Με βάση τα δεδομένα του 2022, η ΕΕ εξήγαγε 365.000 ηλεκτρικά ποδήλατα, ποσότητα αυξημένη κατά 16% σε σύγκριση με το 2021), ενώ εισήγαγε 1,2 εκατομμύρια τεμάχια, αυξημένα κατά 16%. Επιπλέον, η ΕΕ εξήγαγε 1 εκατομμύριο μη ηλεκτρικά ποδήλατα, ποσότητα μειωμένη κατά 31% σε σύγκριση με το 2021 και εισήγαγε 5,2 εκατομμύρια τεμάχια, ποσότητα μειωμένη κατά 9%.
Πού ωθούνται οι ευρωπαϊκές εξαγωγές
Το 2022, η Ελβετία ήταν ο κύριος εξαγωγικός προορισμός για τα μη ηλεκτρικά ποδήλατα της ΕΕ (25% του συνόλου εκτός ΕΕ, μετρούμενη σε αξία), ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (23%) και τις Ηνωμένες Πολιτείες (7%).
Για τις εξαγωγές ηλεκτρικών ποδηλάτων, η Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν επίσης οι κύριοι προορισμοί (38% και 27% των συνολικών εξαγωγών ηλεκτρικών ποδηλάτων εκτός ΕΕ, αντίστοιχα), ακολουθούμενες από τις Ηνωμένες Πολιτείες (13%) και τη Νορβηγία (9%).
Καμπότζη και Ταϊβάν: κύριες πηγές εισαγωγών ποδηλάτων
Όσον αφορά στις εισαγωγές μη ηλεκτρικών ποδηλάτων από την ΕΕ, αυτές προέρχονταν κυρίως από την Καμπότζη (30% των συνολικών εισαγωγών ποδηλάτων εκτός ΕΕ), την Ταϊβάν (23%), την Κίνα (11%), το Μπαγκλαντές (10%) και την Τουρκία (6%).
Οι εισαγωγές ηλεκτρικών ποδηλάτων στην ΕΕ προέρχονταν κυρίως από την Ταϊβάν (56% των συνολικών εισαγωγών ηλεκτρικών ποδηλάτων εκτός ΕΕ), ακολουθούμενες από το Βιετνάμ (14%), την Ελβετία (13%), την Κίνα (8%) και την Τουρκία (5%).
Latest News
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Τι θα συνέβαινε στην Αθήνα αν είχαμε το ίδιο καιρικό φαινόμενο με τη Βαλένθια
Όπως ανέφερε ο κ. Λέκκας «οι φυσικές διεργασίες, είναι φυσικές διεργασίες. Ό, τι και να κάνουμε εμείς, αυτές ακολουθούν τους δικούς τους νόμους
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή