Παραδοσιακά τα χιλιόμετρα και η ηλικία ενός αυτοκινήτου ήταν οι κατάλληλοι δείκτες της ποιότητας ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην αξιολόγηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα χρειαστεί, πλέον, να γίνει αποτίμηση και της μπαταρίας, βάσει κάποιων δεδομένων. Αυτό σημαίνει ότι η εκτίμηση για ένα καλό μεταχειρισμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα αλλάξει πολύ σύντομα. Θα ισχύσουν νέα δεδομένα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας εργασίας πιστοποίησης μπαταριών της European Car Remarketing Association State of Health, Roland Gagel.
Με δεδομένο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν αρκετά χρόνια στην Ευρώπη, υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό ιδιοκτητών που σκέφτεται να πουλήσει το παλιό το αυτοκίνητό του και να το αντικαταστήσει μ’ ένα καινούριο. Παλιότερη έρευνα είχε δείξει ότι οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σχεδόν σε απόλυτο βαθμό, όταν το αντικαταστήσουν και το νέο τους αυτοκίνητο θα είναι ηλεκτρικό.
Η Ford επενδύει στην… πρίζα – Στόχος η παραγωγή 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων τον χρόνο
Το 40% της τιμής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Οι μπαταρίες σήμερα είναι ιδιαίτερα ακριβές και στοιχίζουν περίπου το 40% της τιμής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Μπορεί να είναι αξιόπιστες και η τεχνολογία να έχει κάνει πολλά βήματα προόδου, όμως πάντα υπάρχει μια μικρή αβεβαιότητα για την ποιότητά τους. Αυτή η δυσπιστία στην αγορά ενός μεταχειρισμένου ηλεκτρικού αυτοκινήτου υπάρχει μετά από την κακή εμπειρία ορισμένων καταναλωτών από τις μπαταρίες κινητών τηλεφώνων, καθώς θεωρούν ότι δεν μπορούν να έχουν ικανοποιητική ισχύ μετά από 15 χρόνια.
«Ο έλεγχος της κατάστασης της μπαταρίας ενός μεταχειρισμένου EV θα γίνει απαίτηση για την εμπορία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας. Αυτό πρέπει να γίνει προκειμένου να γνωρίζουν οι υποψήφιοι αγοραστές τις πραγματικές ευκαιρίες. Εμείς έχουμε αναπτύξει ένα πρόγραμμα πιστοποίησης για να ελέγχουμε την κατάσταση της μπαταρίας», αναφέρει ο Roland Gagel και συνεχίζει: «Πιστεύω ότι τα ηλεκτρικά οχήματα χωρίς ξεκάθαρα δηλωμένη κατάσταση της μπαταρίας θα είναι πιο δύσκολο να διατεθούν ξανά στην αγορά. Με έναν τυποποιημένο έλεγχο, οι πωλητές αλλά και οι αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα είναι ασφαλείς, όταν πρέπει να γίνει αγοραπωλησία ενός μεταχειρισμένου EV».
Το σίγουρο είναι ότι η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί μια εντελώς διαφορετική περίπτωση από αυτήν που ισχύει για την αγορά ενός συμβατικού οχήματος. Οι τελικοί αποδέκτες έχουν διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες από αυτούς που επιλέγουν συμβατικά μοντέλα. Για να απαντηθούν μια σειρά από ερωτήματα, θα πρέπει να γίνει γνωστή η γενικότερη κατάσταση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, με την μπαταρία να παίζει σημαντικό ρόλο για την ολοκλήρωση της πώλησης.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»