Το λιμάνι της πόλης Τιεντζίν που βρίσκεται στα βόρεια της Κίνας κατέγραψε ετήσια αύξηση 16,9% στο εξωτερικό εμπόριο του στα 660,87 δισεκατομμύρια γιουάν (86,45 δισεκατομμύρια ευρώ) στο πρώτο τετράμηνο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία των τοπικών τελωνείων.
Η αύξηση αυτή κατατάσσει το αναφερόμενο λιμάνι στην πρώτη θέση μεταξύ των 10 καλύτερων λιμανιών της Κίνας, όπως ανακοίνωσαν οι τελωνειακές αρχές της πόλης.
Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο, το εξωτερικό εμπόριο του αναφερόμενου λιμανιού με τις χώρες-μέλη του Συνδέσμου των Κρατών της Νοτιοανατολικής Ασίας (ASEAN) καταγράφηκε στα 110,28 δισεκατομμύρια γιουάν (14,43 δισεκατομμύρια ευρώ) με ετήσια αύξηση 50,3%.
Τι μέτρα λαμβάνει η Σαγκάη για τη στήριξη των ιδιωτικών επενδύσεων
Ο δρόμος προς την ανάπτυξη
Σύμφωνα με το Εθνικό Γραφείο Στατιστικής της Κίνας, η οικονομία αναπτύχθηκε κατά 4,5% σε ετήσια βάση το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αν και αυτό δεν ταιριάζει σχεδόν καθόλου με την ισχυρή ανάπτυξη της περιόδου πριν από την πανδημία, ξεπέρασε τις προσδοκίες της αγοράς. Και με τις σωστές πολιτικές η Κίνα μπορεί να τα πάει ακόμα καλύτερα. Υπάρχει αρκετή απαισιοδοξία για τις οικονομικές προοπτικές της Κίνας στις μέρες μας, με πολλούς να προειδοποιούν – όχι χωρίς λόγο – ότι η Κίνα έχει εισέλθει σε μια περίοδο αποπληθωρισμού. Το πρώτο τρίμηνο του 2023 ο δείκτης τιμών καταναλωτή (ΔΤΚ) της Κίνας αυξήθηκε μόνο κατά 1,3% σε ετήσια βάση – από 1,8% το προηγούμενο τρίμηνο. Πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο δείκτης τιμών παραγωγού της Κίνας (PPI) μειώθηκε κατά 2,5% σε ετήσια βάση τον Μάρτιο – τον έκτο συνεχόμενο μήνα πτώσης. Οπως έμαθε η Κίνα όταν εφάρμοσε πακέτο στήριξης 4 τρισεκατομμυρίων CN¥ (578 δισεκατομμύρια δολάρια) κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2008, οι μεγάλες δημόσιες επενδύσεις σε υποδομές μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση των χρεών της τοπικής κυβέρνησης, υπονομεύοντας τελικά τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα.
Ωστόσο, αντί να αποθαρρύνει τις κρατικές επενδύσεις σε υποδομές, αυτή η εμπειρία θα πρέπει να παρακινήσει τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να συμμετάσχουν σε πιο προσεκτικό σχεδιασμό που να αποφεύγει τη δημιουργία πρόσθετων «λευκών ελεφάντων». Θα πρέπει επίσης να ωθήσει τις αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο η κυβέρνηση χρηματοδοτεί τις επενδύσεις της.
Latest News
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ
Ε.ΛΙΜ.Ε: Ένταξη τεσσάρων νέων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Η Ε.ΛΙΜ.Ε απαριθμεί πλέον 35 μέλη
«Πατήθηκε το κουμπί» για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Η νέα θέση και το... τελεφερίκ
Άρχισαν οι διεργασίες στα συναρμόδια υπουργεία για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ και η ελαφρά... μετατόπιση
Το λιμάνι της Ρουμανίας που «κερδίζει» από τον πόλεμο στην Ουκρανία - Κόμβος logistics στη Μ. Θάλασσα
Η Ρουμανία έχει γίνει η μεγαλύτερη εναλλακτική οδός εξαγωγής σιτηρών της Ουκρανίας, μετά την εισβολή της Ρωσίας το 2022
Eπενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό ο ΟΛΘ - Τα οφέλη στους εργαζόμενους
Οι κυβερνο-απειλές αυξάνουν τους κινδύνους και ο ΟΛΘ θωρακίζεται επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια
Νέο ρεκόρ στην ιστορία του Λιμένα Θεσσαλονίκης - Κατέπλευσε το «Jean Gabriel» [φωτό]
Στο πρώτο εξάμηνο του 2024 ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ, σημείωσε σημαντική αύξηση εσόδων κατά 16,7%
Μega-λιμάνι που κατασκεύασε η Κίνα στο Περού θα συνδέει Ασία - Νότια Αμερική
Το τεράστιο λιμάνι Chancay του Περού θεωρείται ότι θα εξελιχθεί σε σημαντικό ναυτιλιακό κόμβο σε παγκόσμιο επίπεδο