Δυο ταυτόχρονα κρουαζιερόπλοια υποδέχεται σήμερα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε δυο διαφορετικούς επιβατικούς σταθμούς καθώς «εγκαινιάζεται» η λειτουργία του 2ου Επιβατικού Σταθμού σε ανακαινισμένο κτήριο στον Προβλήτα 2.
Τα δυο κρουαζιερόπλοια που θα πιάσουν Θεσσαλονίκη είναι το “Europa 2”, της εταιρείας Hapag Lloyd Cruises, που θα χρησιμοποιήσει το νέο επιβατικό σταθμό και το “Celestyal Crystal” της εταιρείας Celestyal Cruises που όπως κάθε Κυριακή θα χρησιμοποιήσει τον επιβατικό σταθμό «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ».
Η Θεσσαλονίκη «διψά» για κρουαζιέρα – Πάνω από 10 εκατ. τα έσοδα
Νέες δυνατότητες
Με το νέο επιβατικό σταθμό το λιμάνι τη Θεσσαλονίκης αποκτά νέες δυνατότητες αξιοποίησης της κρουαζιέρας.
Υπενθυμίζεται ότι τα επόμενα δυο χρόνια οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη θα φτάσουν τις 200 από 70 που αναμένονται φέτος όπως συμφώνησαν εκπρόσωποι εταιρειών κρουαζιέρας που μίλησαν στο πλαίσιο του 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη.
Η εκπρόσωπος του ΟΛΘ κα. Θεοδώρα Ρήγα είπε στο ίδιο πάνελ ότι από τις 18 Ιουνίου θα λειτουργήσει αναβαθμισμένο το κρηπίδωμα 10 του λιμανιού με το μήκος του να φθάνει στα 320 μέτρα και το βάθος της λεκάνης στα 10 μέτρα, γεγονός που σημαίνει ότι θα μπορεί να δέχεται και πολύ μεγαλύτερα πλοία.
Επίσης σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα έρευνας με τίτλο «Εκτίμηση του Κοινωνικοοικονομικού αντίκτυπου της Κρουαζιέρας για τη Θεσσαλονίκη», την οποία υλοποιεί ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Πειραιώς και Αιγαίου, που παρουσιάστηκαν στο 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, οι συνολικές θετικές επιπτώσεις της κρουαζιέρας για την πόλη να κυμαίνονται μεταξύ €8,56 εκ. (σενάριο βάσης) και €10,82 εκ. (θετικό σενάριο)
Όσο αφορά τις επιπτώσεις στην απασχόληση, η φετινή περίοδος της κρουαζιέρας, με τον σημαντικό αναμενόμενο αριθμό 68 προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων στο λιμένα της Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι η κρουαζιέρα θα έχει ως αποτέλεσμα την διατήρηση 111 θέσεων εργασίας πλήρους απασχόλησης σε ετήσια βάση.
Latest News
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ