Από εξονυχιστικούς ελέγχους περνούν τα πετρελαιοφόρα ηλικίας άνω των 15 ετών που καταπλέουν στους τερματικούς σταθμούς στα κινεζικά λιμάνια της Σαντόνγκ, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters. Οι έλεγχοι αυτοί έχουν ως αποτέλεσμα να παρατηρούνται καθυστερήσεις στην εκφόρτωση των αποστολών αργού στον μεγαλύτερο εισαγωγέα πετρελαίου στον κόσμο.
Ένας ναυτιλιακός πράκτορας και δύο έμποροι που διαχειρίζονται κινεζικές εισαγωγές πετρελαίου δήλωσαν στο ειδησεογραφικό πρακτορείο ότι οι διοικήσεις ναυτιλιακής ασφάλειας στο Qingdao και στο Rizhao, που καλύπτει τους τερματικούς σταθμούς πετρελαίου στο λιμάνι του Lanshan, ειδοποίησαν τις ναυτιλιακές εταιρείες να υποβάλουν λεπτομέρειες σχετικά με την ηλικία των πλοίων τους, τη σημαία την οποία φέρει, την ασφαλιστική κάλυψη και τυχόν περιπτώσεις όπου το πλοίο άλλαξε το όνομα και την ιδιοκτησία του τους τελευταίους 36 μήνες, καθώς και παλαιότερα αρχεία επιθεωρήσεων.
«Τρέχει» με… χίλια η ανάπτυξη στο λιμάνι της Τιεντζίν
Οι πηγές αρνήθηκαν να κατονομαστούν λόγω της ευαισθησίας του θέματος.
Ο ναυτιλιακός πράκτορας επεσήμανε ότι οι λεπτομέρειες οι οποίες ζητούνται αποτελούν νέα πολιτική καθώς παλαιότερα οι αρχές ασφαλείας δεν ζητούσαν αυτά τα δεδομένα. Τα νέα έγγραφα πρέπει να υποβληθούν πέντε ημέρες πριν από την άφιξη ενός σκάφους, ανέφεραν οι πηγές.
Ηγεμονική θέση στα λιμάνια κατέχει η Κίνα
Σημαντικές καθυστερήσεις
Το Qingdao και το Lanshan είναι δύο από τα πέντε μεγαλύτερα λιμάνια εισαγωγής πετρελαίου στην Κίνα, σύμφωνα με στοιχεία της Kpler. Οι καθυστερήσεις σε αυτούς τους τερματικούς σταθμούς ενδέχεται να προκαλέσουν διακοπές στα κινεζικά διυλιστήρια που αναμένεται να αυξήσουν την παραγωγή καυσίμου καθώς η χώρα ανακάμπτει από τους περιορισμούς του 2022 για την COVID.
Η Διοίκηση Ναυτικής Ασφάλειας της Σαντόνγκ δήλωσε στο Reuters ότι δεν έχει θέσει ειδικές απαιτήσεις επιθεώρησης για δεξαμενόπλοια πέρα από τους ισχύοντες κανονισμούς και τις διεθνείς συμβάσεις.
Τα λιμάνια του Qingdao και του Rizhao δεν απάντησαν στα αιτήματα για σχολιασμό.
Οι ίδιες πηγές ανέφεραν επίσης ότι οι λιμενικές αρχές θα μπορούσαν να κρατήσουν πλοία για μέρες προκειμένου να διορθώσουν τυχόν προβλήματα, ωθώντας τους φορτωτές να εκτρέψουν τα φορτία τους σε άλλα κινεζικά λιμάνια.
Οι αρχές είναι επιφυλακτικές για πιθανά περιστατικά όπως η πετρελαιοκηλίδα από σύγκρουση πλοίου κοντά στο Κινγκντάο το 2021, είπε μια από τις πηγές.
«Οι κινεζικές λιμενικές αρχές συνειδητοποίησαν μετά τα πρόσφατα περιστατικά ότι τα παλιά δεξαμενόπλοια έχουν σοβαρές ελλείψεις και δεν καλύπτονται καλά από ασφάλιση, κάτι που ενδεχομένως είναι προβληματικό για το περιβάλλον και τη λειτουργία του λιμανιού», είπε.
Ο μέσος χρόνος αναμονής για ένα δεξαμενόπλοιο στο Qingdao αυξήθηκε σε περισσότερες από δύο ημέρες την Κυριακή, από λιγότερο από μία ημέρα πριν από μια εβδομάδα, σύμφωνα με στοιχεία του Refinitiv Eikon.
Τα δεξαμενόπλοια που δεν μπορούν να παράσχουν τα απαιτούμενα έγγραφα μπορούν να εκτρέπονται σε λιμάνια σε άλλες κοντινές επαρχίες όπως το Jiangsu, το Hebei ή το Liaoning, είπε ο ναυτιλιακός πράκτορας, καθώς οι νέες απαιτήσεις περιορίζονται στην Σαντόνγκ.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ