
Πυκνώνουν τα «σύννεφα» της αβεβαιότητας στις ΗΠΑ, γύρω από τη διάρκεια και το μέγεθος του αντικτύπου των κινητοποιήσεων εργαζομένων στα λιμάνια της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ, με το CNBC να τονίζει πως απειλείται η ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα.
Συγκεκριμένα, οι ενέργειες της International Longshore and Warehouse Union, ουσιαστικά έχουν παραλύσει τις μεταφορές σε λιμάνια όπως το Λος Άντζελες, το Λονγκ Μπιτς και το Σιάτλ και πλέον οι εμπορικοί σιδηρόδρομοι αντιμετωπίζουν τις συνέπειες.
Από το μικροσκόπιο περνούν τα τάνκερ στο λιμάνι της Σαντόνγκ
Η ITS Logistics στην περιοχή του Ειρηνικού Ωκεανού του έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, βάζοντας τον δείκτη εμπορευμάτων λιμένων/σιδηροδρόμων των ΗΠΑ στο «κόκκινο» ως αποτέλεσμα των ζητημάτων μεταξύ του ILWU και της διαχείρισης λιμένων, τα οποία έχουν εγκλωβιστεί σε μια μάχη για μια νέα σύμβαση.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με δεδομένα της MarineTraffic, η συμφόρηση στα λιμάνια της Δυτικής Ακτής είναι σε άνοδο και ο μέσος όρος εμπορευματοκιβωτίων που περιμένουν εκτός του Όουκλαντ ανήλθε σε 21.838 την εβδομάδα 22 έναντι 9.514 την εβδομάδα 21. Στο λιμάνι του Λος Άντζελες, κατά μέσο όρο, τα πλοία ανέμεναν 1,1 ημέρες προτού δέσουν έναντι 0,8 ημέρες την εβδομάδα 21.
Οι National Retail Federation και National Association of Manufacturers ζητούν την άμεση παρέμβαση της κρατικής διοίκησης Μπάιντεν, με στόχο την επίτευξη εργασιακής συμφωνίας με τους λιμενεργάτες, προκειμένου να ανοίξουν τα λιμάνια στη Δυτική Ακτή.

Ρευστή η κατάσταση
Από την πλευρά της, η Ένωση Αμερικανικών Σιδηροδρόμων δημοσίευσε τα τελευταία στοιχεία από τη σιδηροδρομική κίνηση στις ΗΠΑ για την εβδομάδα που έληξε το περασμένο Σάββατο. Τα προβλήματα ξεκίνησαν την περασμένη Παρασκευή στο λιμάνι του Όκλαντ, το οποίο έκλεισε πλήρως. Αυτό το λιμάνι επεξεργάζεται λιγότερα σιδηροδρομικά εμπορεύματα σε σύγκριση με τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς, τα οποία ήταν ανοιχτά με μόνο ορισμένους τερματικούς σταθμούς να προορίζονται για διακοπή λειτουργίας.
«Χωρίς μια συγκεκριμένη λύση εν όψει, έλλειψη αξιόπιστης επικοινωνίας από οποιοδήποτε μέρος, οι εμπλεκόμενοι θα πρέπει να παραμείνουν σε επαγρύπνηση, καθώς η κατάσταση παραμένει εξαιρετικά ρευστή», ανέφερε η Ομοσπονδία.
Εκπρόσωπος των σιδηροδρόμων ανέφερε πως οι πελάτες της ITS, εκτός της λύσης του Καναδά εξετάζουν και άλλες εσωτερικές επιλογές, όπως το Χιούστον και η Αρχή Λιμένων της Τζόρτζια, που έχουν ανακοινώσει βελτιώσεις στις σιδηροδρομικές υπηρεσίες και τις υποδομές για να μειώσουν τη συμφόρηση.


Latest News

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά