Πυκνώνουν τα «σύννεφα» της αβεβαιότητας στις ΗΠΑ, γύρω από τη διάρκεια και το μέγεθος του αντικτύπου των κινητοποιήσεων εργαζομένων στα λιμάνια της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ, με το CNBC να τονίζει πως απειλείται η ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα.
Συγκεκριμένα, οι ενέργειες της International Longshore and Warehouse Union, ουσιαστικά έχουν παραλύσει τις μεταφορές σε λιμάνια όπως το Λος Άντζελες, το Λονγκ Μπιτς και το Σιάτλ και πλέον οι εμπορικοί σιδηρόδρομοι αντιμετωπίζουν τις συνέπειες.
Από το μικροσκόπιο περνούν τα τάνκερ στο λιμάνι της Σαντόνγκ
Η ITS Logistics στην περιοχή του Ειρηνικού Ωκεανού του έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, βάζοντας τον δείκτη εμπορευμάτων λιμένων/σιδηροδρόμων των ΗΠΑ στο «κόκκινο» ως αποτέλεσμα των ζητημάτων μεταξύ του ILWU και της διαχείρισης λιμένων, τα οποία έχουν εγκλωβιστεί σε μια μάχη για μια νέα σύμβαση.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με δεδομένα της MarineTraffic, η συμφόρηση στα λιμάνια της Δυτικής Ακτής είναι σε άνοδο και ο μέσος όρος εμπορευματοκιβωτίων που περιμένουν εκτός του Όουκλαντ ανήλθε σε 21.838 την εβδομάδα 22 έναντι 9.514 την εβδομάδα 21. Στο λιμάνι του Λος Άντζελες, κατά μέσο όρο, τα πλοία ανέμεναν 1,1 ημέρες προτού δέσουν έναντι 0,8 ημέρες την εβδομάδα 21.
Οι National Retail Federation και National Association of Manufacturers ζητούν την άμεση παρέμβαση της κρατικής διοίκησης Μπάιντεν, με στόχο την επίτευξη εργασιακής συμφωνίας με τους λιμενεργάτες, προκειμένου να ανοίξουν τα λιμάνια στη Δυτική Ακτή.
Ρευστή η κατάσταση
Από την πλευρά της, η Ένωση Αμερικανικών Σιδηροδρόμων δημοσίευσε τα τελευταία στοιχεία από τη σιδηροδρομική κίνηση στις ΗΠΑ για την εβδομάδα που έληξε το περασμένο Σάββατο. Τα προβλήματα ξεκίνησαν την περασμένη Παρασκευή στο λιμάνι του Όκλαντ, το οποίο έκλεισε πλήρως. Αυτό το λιμάνι επεξεργάζεται λιγότερα σιδηροδρομικά εμπορεύματα σε σύγκριση με τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς, τα οποία ήταν ανοιχτά με μόνο ορισμένους τερματικούς σταθμούς να προορίζονται για διακοπή λειτουργίας.
«Χωρίς μια συγκεκριμένη λύση εν όψει, έλλειψη αξιόπιστης επικοινωνίας από οποιοδήποτε μέρος, οι εμπλεκόμενοι θα πρέπει να παραμείνουν σε επαγρύπνηση, καθώς η κατάσταση παραμένει εξαιρετικά ρευστή», ανέφερε η Ομοσπονδία.
Εκπρόσωπος των σιδηροδρόμων ανέφερε πως οι πελάτες της ITS, εκτός της λύσης του Καναδά εξετάζουν και άλλες εσωτερικές επιλογές, όπως το Χιούστον και η Αρχή Λιμένων της Τζόρτζια, που έχουν ανακοινώσει βελτιώσεις στις σιδηροδρομικές υπηρεσίες και τις υποδομές για να μειώσουν τη συμφόρηση.
Latest News
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ