«Πέφτει» η επισκεψιμότητα σε Μύκονο και Σαντορίνη, δύο προορισμούς που βρίσκονταν μέχρι φέτος στην κορυφή των προτιμήσεων των τουριστών που επισκέπτονται το καλοκαίρι την Ελλάδα.
Φαίνεται ότι οι υψηλές τιμές στα δύο νησιά και το γεγονός ότι η τάση που κυριαρχεί τελευταία μεταξύ των τουριστών είναι το «value for money», έχουν αναγάγει τη Μύκονο και τη Σαντορίνη σε… υπερεκτιμημένα νησιά.
Τουρισμός: Ολοένα και περισσότεροι Ιρλανδοί προτιμούν Ελλάδα για διακοπές
«Μετά το ταξίδι μας στη Σαντορίνη, πιστεύω πως είναι 100% υπερεκτιμημένη» λέει ένας γνωστός YouTuber.
Τα στοιχεία επιβεβαιώνονται και από τις αφίξεις, με τοπικά ΜΜΕ του νησιού να αναφέρουν πτώση 22% στην κίνηση των πτήσεων στη Σαντορίνη σε σχέση με το 2019».
Ανάλογη πτώση και στη Μύκονο, με την κατάσταση να αλλάζει άρδην στα νησιά που έκαναν και κάνουν πρωταθλητισμό στην ακρίβεια σε διαμονή, διασκέδαση και εστίαση.
«Πτώση της κίνησης 20% στη Μύκονο. Το καλοκαίρι του 2023 δε φαίνεται να είναι αυτό που αναμενόταν για την τουριστική αγορά της Μυκόνου», σημειώνουν ΜΜΕ του νησιού, συμπληρώνοντας: «Καθώς τελευταία, μεταξύ των τουριστών υψηλών βαλαντίων, κυριαρχεί το κριτήριο value for money, επικρατεί η άποψη ότι ειδικά η Μύκονος και κατά δεύτερο λόγο η Σαντορίνη, επιχειρούν να εκμεταλλευτούν το εκρηκτικό τουριστικό momentum της χώρας».
«Είναι όμορφο αλλά για την τιμή που πληρώνεις, δεν μπορώ να πω πως αξίζει»
«Είναι όμορφο, ναι, αλλά για την τιμή που πληρώνεις δεν μπορώ να πω πως αξίζει. Για έναν ολόκληρο μήνα πήγαμε στην Τουρκία, Ισπανία, Μαρόκο και Ελλάδα. Για εμένα και τη σύζυγό μου κόστισε 6.500 δολάρια συνολικά. Ένας φίλος μου πήγε στη Σαντορίνη τον Ιούλιο με τη φίλη του και οι διακοπές κόστισαν για 10 ημέρες 7.000 δολάρια το άτομο» σημειώνουν επισκέπτες.
Φθηνότεροι προορισμοί κερδίζουν τους άλλοτε φανατικούς των High-luxury νησιών
Τα νησιά βρίσκονται αντιμέτωπα με την κατάσταση που τα ίδια δημιούργησαν, λένε οι ειδικοί. Ανεβάζοντας εξωφρενικά τις τιμές, απαγόρεψαν στους Έλληνες να τα επισκέπτονται και έγιναν προορισμός αποκλειστικά για ξένους, μόνο που και οι ξένοι δε μοιάζουν πια διατεθειμένοι να πληρώνουν εξωφρενικά ποσά.
«Η πτώση φυσικά οφείλεται και στο γεγονός ότι τα δύο αυτά νησιά, που αποτελούν το βαρύ πυροβολικό του ελληνικού high-luxury τουρισμού, έχουν προ πολλού γίνει απαγορευμένοι τόποι για τους Έλληνες τουρίστες, οι οποίοι δεν είναι εκεί για να καλύψουν το κενό της κίνησης αφού επιλέγουν άλλους ελληνικούς ή και ξένους φθηνότερους προορισμούς» αναφέρουν ΜΜΕ.
Είναι χαρακτηριστικό της αυτοπεποίθησης που ένιωθαν οι τουριστικοί επιχειρηματίες, πως στο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού που ήδη τρέχει, ούτε από τη Μύκονο ούτε από τη Σαντορίνη υπάρχει προσφορά καταλυμάτων.
Διεθνείς αφίξεις για τον Απρίλιο 2023
Σύνολο χώρας: +14,6%
- Μύκονος: -29%
- Σαντορίνη: -6.4%
- Ρόδος: +31,2%
- Θεσσαλονίκη: +26,8%
- Αθήνα: +17,4%
Μύκονος – Σαντορίνη
Τζίρος: Απρίλιος-Μάιος -15 έως -20%
Latest News
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts