Το νέο Ψηφιακό της Κέντρο στην πόλη των Ιωαννίνων εγκαινιάζει η PwC, ενισχύοντας την παρουσία της στη χώρα μας με ένα ακόμα γραφείο-δορυφόρο.
Το Digital Center Ioannina αξιοποιεί την υφιστάμενη δεξαμενή γνώσης και το εξαιρετικό τεχνολογικό και επιχειρηματικό οικοσύστημα των Ιωαννίνων, για να προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, απασχόλησης και ψηφιακής αναβάθμισης. Στόχος του Digital Center Ioannina είναι να συγκεράσει το πλήθος των ικανοτήτων που σχετίζονται με τις ψηφιακές δεξιότητες, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για τα στελέχη του χώρου να συνεργαστούν και να επιτύχουν από κοινού ολιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων.
PwC: Στο μικροσκόπιο των αρχών πιθανά αδικήματα στο εξωτερικό
Παράλληλα, επιβεβαιώνει τη σημασία και την αξία που δίνει η PwC στη δημιουργία γραφείων-δορυφόρων σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια, στηρίζοντας τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες της χώρας μας μέσα από την αξιοποίηση του ταλέντου και των κατά τόπους υποδομών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Το Digital Center Ioannina απασχολεί υψηλά εξειδικευμένους εργαζόμενους, η πλειονότητα των οποίων προέρχεται από κατοίκους της πόλης των Ιωαννίνων και των γύρω περιοχών ή αποφοίτους των τοπικών Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων. Παράλληλα, φιλοδοξεί να αποτελέσει πόλο έλξης εργαζομένων από το εξωτερικό, ιδιαίτερα κατοίκων των Ιωαννίνων που έχουν μεταναστεύσει, συμβάλλοντας έτσι στον εθνικό στόχο του Brain Regain.
To Digital Center Ioannina είναι το δεύτερο κατά σειρά γραφείο-δορυφόρος της PwC στη χώρα, μετά το Tech & Innovation Hub στην Πάτρα, ενώ σύντομα αναμένεται η ανακοίνωση για τη λειτουργία επιπλέον γραφείων-δορυφόρων στην ελληνική επικράτεια, συμπεριλαμβανομένου και του PwC Sustainability Hub στη Ρόδο.
Παράλληλα, μέσω της παρουσίας της στα Ιωάννινα, η PwC ενισχύει το αποτύπωμά της αλλά και τη σχέση της με την τοπική ακαδημαϊκή κοινότητα, καθώς η πόλη φιλοξενεί ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της χώρας με δυναμικότητα 25.000 φοιτητών. Επιπλέον, στα Ιωάννινα βρίσκεται ένα από τα πιο δυναμικά και ραγδαία αναπτυσσόμενα ψηφιακά και τεχνολογικά οικοσυστήματα στην Ελλάδα, στους κόλπους του οποίου εντάσσονται νεοφυείς επιχειρήσεις που έχουν αντλήσει χρηματοδοτήσεις από επενδυτικά κεφάλαια και venture capitals τα τελευταία χρόνια.
Στο περιβάλλον αυτό, το Digital Center Ioannina αναμένεται να αποτελέσει καταλύτη για την ευρύτερη αναβάθμιση της ψηφιακής ταυτότητας της περιοχής, προσθέτοντας αξία στο ήδη ανεπτυγμένο τεχνολογικό οικοσύστημα. Ταυτόχρονα, θα λειτουργήσει ως αρωγός στη διατήρηση του εγχώριου ταλέντου αλλά και στην επαναπροσέλκυση επαγγελματιών και στελεχών που επιθυμούν να εργαστούν στον τόπο της καταγωγής ή των σπουδών τους.
Ο Κυριάκος Ανδρέου, Partner και Territory Advisory Leader της PwC Ελλάδας δήλωσε: «Η στήριξη της καινοτομίας, της βελτίωσης των δεξιοτήτων αλλά και της ανάπτυξης των τοπικών οικοσυστημάτων αποτελούν αδιαπραγμάτευτες δεσμεύσεις της PwC. Μέσα από τη λειτουργία των γραφείων-δορυφόρων ανά την Ελλάδα επιθυμούμε να ενισχύσουμε το τοπικό ταλέντο, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας αλλά και προϋποθέσεις για την επίτευξη του Brain Regain.
Μέσω του Digital Center Ioannina, φιλοδοξούμε να συμβάλλουμε στο ήδη ακμάζον ψηφιακό οικοσύστημα της πόλης και να συνεργαστούμε με την ακαδημαϊκή κοινότητα, προσφέροντας ευκαιρίες απασχόλησης αλλά και ανάπτυξης ιδεών και δεξιοτήτων, ακολουθώντας το εξαιρετικά επιτυχημένο παράδειγμα του Tech & Innovation Hub στην Πάτρα, που έχει ήδη αφήσει το δικό του αποτύπωμα στην τοπική κοινότητα».
Latest News
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%