![Έρευνα: Πόσο συχνά και πώς επιλέγουν να βγουν για καφέ οι Έλληνες [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/coff.jpg)
Σχεδόν όλοι οι Έλληνες επισκέπτονται, έστω και σπάνια café και QSR (Quick Service Restaurants) είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση του καφέ. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τη νέα έρευνα της Focus Bari αναφορικά με τις συνήθειες των Ελλήνων για την κατανάλωση καφέ από τις επιχειρήσεις της εστίασης. Η έρευνα επιχειρεί να αποτυπώσει τις συνήθειες των Ελλήνων για καφέ, με βάση το φύλο, την ηλικία, αλλά και τις περιοχές ανά την Ελλάδα.
Θα πούμε τον καφέ… καφεδάκι – Γιατί ανεβαίνουν και πάλι οι τιμές
Βάσει της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 1.002 ερωτώμενοι, το 95% και το 96% των Ελλήνων έστω και σπάνια επισκέπτεται κάποιο café ή QSR αντίστοιχα.

Όπως προκύπτει, τα café είναι μια συνήθεια πιο καθημερινή, από τη στιγμή που το 28% τα επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά και το 39% 1 με 3 φορές την εβδομάδα, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά για τα QSR διαμορφώνονται στο 6% και 28% αντίστοιχα.
Τα café είναι πιο δημοφιλή σε άντρες & νεαρές ηλικίες
Στο ερώτημα «κάθε πότε, πόσο συχνά επισκέπτεστε κάποιο café είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση» οι άντρες είναι απαντούν ότι είναι αυτοί που συχνάζουν περισσότερο σε αυτά.
Σε καθημερινή βάση το 33% των αντρών έναντι 23% των γυναικών επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά ένα café.
Η κατηγορία των επισκέψεων 1 έως 3 φορές την εβδομάδα επιβεβαιώνει ότι οι άντρες είναι πιο τακτικοί θαμώνες στα café, καθώς το ποσοστό των γυναικών διαμορφώνεται στο 42% και των ανδρών στο 37%.
Με βάση την ηλικία, η κατηγορία των 25-34 με ποσοστό 36% επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά ένα café και ακολουθούν με 32% οι κατηγορίες 18-24 και 35-44.
Αναφορικά με τις Περιφέρειες της Ελλάδς, η καθημερινή συνήθεια του καφέ είναι πιο διαδεδομένη στην Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, καθώς το ποσοστό διαμορφώνεται στο 32%, έναντι 27% της Αττικής και 28% του υπολοίπου των Περιφερειών της Ελλάδος.

Τα QSR είναι πιο δημοφιλή στις πολύ νεαρές ηλικίες
Τα QSR φαίνεται να μην είναι τόσο δημοφιλή στους Έλληνες καταναλωτές. Κι αυτό διότι στο ερώτημα «κάθε πότε, πόσο συχνά επισκέπτεστε κάποιο QSR είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση», μόλις το 6% στους άντρες και τις γυναίκες τα επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά, ενώ 1 με 3 φορές την εβδομάδα το 38% των αντρών και το 39% των γυναικών.
Και εδώ η ηλιακή κατηγορία 25-34 κρατάει τα σκήπτρα στη σχεδόν καθημερινή επίσκεψη με ποσοστό 13% και ακολουθεί με 9% η κατηγορία 18-24 και με 6% η 35-44.
Κριτήρια Επιλογής για το αγαπημένο κατάστημα
Στην ερώτηση «τι είναι σημαντικό για σας για να επιλέξετε το café που επισκέπτεστε τακτικά», τα Top 3 κριτήρια για το αγαπημένο café ήταν η ποιότητα, το προσωπικό και το & value for money. Πιο συγκεκριμένα:
Από την άλλη για τα QSR τα Top 3 κριτήρια είναι τα αγνά υλικά, οι τιμές και η καθαριότητα.
Λόγοι που θα εγκατέλειπαν το αγαπημένο κατάστημα
Πτώση της ποιότητας του καφέ, το απεριποίητο/βρώμικο περιβάλλον & το αδιάφορο/αγενές προσωπικό είναι οι βασικοί λόγοι εγκατάλειψης του αγαπημένου café
Οι απαντήσεις στο ερώτημα «τι θα σας απωθούσε/θα σας έκανε να εγκαταλείψετε το αγαπημένο σας café», έχουν ως εξής:
«Τι θα σας απωθούσε/θα σας έκανε να εγκαταλείψετε το QSR που επισκέπτεστε;»


Latest News

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια