Σχεδόν όλοι οι Έλληνες επισκέπτονται, έστω και σπάνια café και QSR (Quick Service Restaurants) είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση του καφέ. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τη νέα έρευνα της Focus Bari αναφορικά με τις συνήθειες των Ελλήνων για την κατανάλωση καφέ από τις επιχειρήσεις της εστίασης. Η έρευνα επιχειρεί να αποτυπώσει τις συνήθειες των Ελλήνων για καφέ, με βάση το φύλο, την ηλικία, αλλά και τις περιοχές ανά την Ελλάδα.
Θα πούμε τον καφέ… καφεδάκι – Γιατί ανεβαίνουν και πάλι οι τιμές
Βάσει της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 1.002 ερωτώμενοι, το 95% και το 96% των Ελλήνων έστω και σπάνια επισκέπτεται κάποιο café ή QSR αντίστοιχα.
Όπως προκύπτει, τα café είναι μια συνήθεια πιο καθημερινή, από τη στιγμή που το 28% τα επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά και το 39% 1 με 3 φορές την εβδομάδα, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά για τα QSR διαμορφώνονται στο 6% και 28% αντίστοιχα.
Τα café είναι πιο δημοφιλή σε άντρες & νεαρές ηλικίες
Στο ερώτημα «κάθε πότε, πόσο συχνά επισκέπτεστε κάποιο café είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση» οι άντρες είναι απαντούν ότι είναι αυτοί που συχνάζουν περισσότερο σε αυτά.
Σε καθημερινή βάση το 33% των αντρών έναντι 23% των γυναικών επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά ένα café.
Η κατηγορία των επισκέψεων 1 έως 3 φορές την εβδομάδα επιβεβαιώνει ότι οι άντρες είναι πιο τακτικοί θαμώνες στα café, καθώς το ποσοστό των γυναικών διαμορφώνεται στο 42% και των ανδρών στο 37%.
Με βάση την ηλικία, η κατηγορία των 25-34 με ποσοστό 36% επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά ένα café και ακολουθούν με 32% οι κατηγορίες 18-24 και 35-44.
Αναφορικά με τις Περιφέρειες της Ελλάδς, η καθημερινή συνήθεια του καφέ είναι πιο διαδεδομένη στην Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, καθώς το ποσοστό διαμορφώνεται στο 32%, έναντι 27% της Αττικής και 28% του υπολοίπου των Περιφερειών της Ελλάδος.
Τα QSR είναι πιο δημοφιλή στις πολύ νεαρές ηλικίες
Τα QSR φαίνεται να μην είναι τόσο δημοφιλή στους Έλληνες καταναλωτές. Κι αυτό διότι στο ερώτημα «κάθε πότε, πόσο συχνά επισκέπτεστε κάποιο QSR είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση», μόλις το 6% στους άντρες και τις γυναίκες τα επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά, ενώ 1 με 3 φορές την εβδομάδα το 38% των αντρών και το 39% των γυναικών.
Και εδώ η ηλιακή κατηγορία 25-34 κρατάει τα σκήπτρα στη σχεδόν καθημερινή επίσκεψη με ποσοστό 13% και ακολουθεί με 9% η κατηγορία 18-24 και με 6% η 35-44.
Κριτήρια Επιλογής για το αγαπημένο κατάστημα
Στην ερώτηση «τι είναι σημαντικό για σας για να επιλέξετε το café που επισκέπτεστε τακτικά», τα Top 3 κριτήρια για το αγαπημένο café ήταν η ποιότητα, το προσωπικό και το & value for money. Πιο συγκεκριμένα:
Από την άλλη για τα QSR τα Top 3 κριτήρια είναι τα αγνά υλικά, οι τιμές και η καθαριότητα.
Λόγοι που θα εγκατέλειπαν το αγαπημένο κατάστημα
Πτώση της ποιότητας του καφέ, το απεριποίητο/βρώμικο περιβάλλον & το αδιάφορο/αγενές προσωπικό είναι οι βασικοί λόγοι εγκατάλειψης του αγαπημένου café
Οι απαντήσεις στο ερώτημα «τι θα σας απωθούσε/θα σας έκανε να εγκαταλείψετε το αγαπημένο σας café», έχουν ως εξής:
«Τι θα σας απωθούσε/θα σας έκανε να εγκαταλείψετε το QSR που επισκέπτεστε;»
Latest News
Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ της Μπλε Κέδρος για την ακύρωση 700.000 ιδίων μετοχών
Ποια θέματα θα συζητηθούν
Γιαν Κάρας (ΟΠΑΠ): «Χτίζουμε» στην επιτυχία του Τζόκερ – Έφθασαν τις 12.000 τα VTLs
Ο ΟΠΑΠ παρουσίασε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το γ' τρίμηνο και το εννεάμηνο του 2024 - Στα 352 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
Νέα διετής συλλογική σύμβαση εργασίας στην Πειραιώς - Ποιες παροχές αυξάνονται
Ποιες θα είναι οι παροχές στην τράπεζα Πειραιώς - Διεύρυνση και ενίσχυση του ιατροφαρμακευτικού και νοσοκομειακού προγράμματος,
Αντιδρά η εστίαση στην αύξηση των δημοτικών τελών - Επιστολή ΠΟΕΣΕ στον Δούκα
Η ΠΟΕΣΕ τονίζει ότι πρόταση για αύξηση 10% των δημοτικών τελών γίνεται αιφνιδιαστικά χωρίς καμία ενημέρωση και διαβούλευση
Συνάντηση Θεοδωρικάκου - Καφούνη με εκπροσώπους του κλάδου της γουνοποιίας - Τι συζητήθηκε
Ο υπουργός κατέγραψε όλα τα αιτήματα της επιτροπής και των πολιτικών εκπροσώπων της Δυτικής Μακεδονίας και δήλωσε της πρόθεση της κυβέρνησης να βοηθήσει τον κλάδο
Άνοιγμα εννέα σημείων Goody’s - Everest σε Μ. Ανατολή και Ευρώπη - Οι στόχοι για το 2025
Μέχρι το τέλος του έτους ο όμιλος Goody’s - Everest αναμένεται να εγκαινιάσει συνολικά 9 νέα σημεία σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή
«Πράσινο φως» Παπαθανάση σε 682 επενδυτικά σχέδια στις περιοχές της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Παπαθανάσης ανέφερε πως η κυβέρνηση συνεχίζει να υλοποιεί τις δεσμεύσεις της
Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Πέντε αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο των τραπεζών
Στις σημαντικές εξελίξεις στους κανονισμούς του χρηματοπιστωτικού τομέα αναφέρθηκε η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου, υποδιοικήτρια της ΤτΕ
«Πράσινο φως» για την ανάπλαση στις εγκαταστάσεις της πρώην Ζυθοποιίας ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη
Εκδόθηκε του σχετικό Προεδρικό Διάταγα, καθώς ενεργαοποιείται πολεοδομικά η περιοχή και δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησής της
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» χρηματοδοτεί 151 επενδυτικά σχέδια με 102,5 εκατ. ευρώ
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» είναι εστιασμένη στην προσαρμογή των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο παραγωγικό μοντέλο «Βιομηχανία 4.0»