
Η εκτίμηση ότι οι διμερείς σχέσεις και η συνεργασία ανάμεσα στις δύο χώρες παραμένει ιδιαίτερα σημαντική και εποικοδομητική, επιβεβαιώθηκε στη διάρκεια της εθιμοτυπικής συνάντησης που είχε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου με τον πρέσβη της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου στην Ελλάδα, Ομάρ Αμέρ Γιούσεφ.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού των δύο χωρών, που συνδέονται από παλιά με στενούς δεσμούς φιλίας, και οι προοπτικές διεύρυνσης της ήδη υπάρχουσας εξαιρετικής συνεργασίας και του στρατηγικού διαλόγου Ελλάδας-Αιγύπτου στον τομέα του τουρισμού.
Στήριξη ΕΟΤ σε διεθνή συνέδρια για τουρισμό πολυτελείας και γαστρονομίας
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, με τις δύο πλευρές να τονίζουν την ανάγκη περαιτέρω εμβάθυνσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών όχι μόνο στον τουρισμό αλλά και στους τομείς της οικονομίας, του εμπορίου, της ναυτιλίας, των μεταφορών, των κατασκευών, των υπηρεσιών και της ενέργειας.
Νέα τουριστική καμπάνια
Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ «Greece. A life-changing experience» (Ελλάδα – Εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή) έχει ως στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στην Ελλάδα, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της χώρας, που μπορεί ακόμα να προσφέρει αυθεντικές, βιωματικές εμπειρίες που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους!
Πρόκειται για μια ζωηρή και ανατρεπτική ταινία που περιγράφει με εικόνες: «Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους;» και για τα οποία η Ελλάδα και ο ΕΟΤ έχουν όλες τις απαντήσεις.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση…Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Oι «δυσκολίες» που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας, που όμως κάνουν τις διακοπές, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής».
Η καμπάνια «Greece. A life-changing experience» θα προβληθεί σε διεθνή Μέσα Επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση