Παρατείνεται έως την 17η Ιουλίου η προθεσμία υποβολής δεσμευτικών προσφορών στη διαγωνιστική διαδικασία για τη νέα σύμβαση παραχώρησης υπηρεσιών σχετικά με τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για 25 έτη.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, η μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας για την υποβολή προσφορών αποφασίστηκε έπειτα από σχετικό αίτημα της πλειονότητας των προεπιλεγέντων επενδυτών.
Η σύμβαση των υφιστάμενων παραχωρησιούχων λήγει τον Οκτώβριο του 2024 και το ΤΑΙΠΕΔ έχει εδώ και ενάμιση χρόνο σε εξέλιξη τη διαγωνιστική διαδικασία για τη νέα σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 25 ετών.
Η τελική σύμβαση για την Αττική Οδό, οι «περιπέτειες» των Big 4 και ο «πόλεμος» στη Φρανκφούρτη
Τον αυτοκινητόδρομο των 70 χλμ. κατασκεύασαν, λειτουργούν και συντηρούν οι εταιρείες Άκτωρ Παραχωρήσεις (Ελλάκτωρ), ΕΤΕΘ (Άβαξ) και η γαλλική EGIS Projects.
Οι επενδυτές
Στο διαγωνισμό για τη νέα παραχώρηση συμμετέχουν οκτώ κοινοπρακτικά σχήματα με τα περισσότερα από αυτά να αποτελούνται από ελληνικές και ξένες εταιρείες. Στις τελευταίες εξελίξεις ως προς τη συμμετοχή των επενδυτών αξίζει να αναφερθεί, ότι από το σχήμα των Άκτωρ Παραχωρήσεις – Άβαξ – Ardian, η τελευταία αποχώρησε. Στη θέση της φέρεται να ήρθε η γαλλική Meridiam.
Επίσης λίαν προσφάτως στους υποψήφιους επενδυτές εισήλθε και η Intrakat ως εταίρος της πορτογαλικής BRISA.
Η παράταση
Η αρχική ημερομηνία υποβολής των δεσμευτικών προσφορών είχε οριστεί στις 29 Μαίου.
Ωστόσο, λόγω των εθνικών εκλογών, αποφασίστηκε νέα ημερομηνία και είναι αυτή της 10ης Ιουλίου.
Άρα ο διαγωνισμός πήγε πίσω για 40 ημέρες.
Latest News
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030
Ταχιάος: Στην τελική ευθεία για την παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης
Από την 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι δοκιμές προσομοίωσης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης
Πώς θα χτιστεί το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΠΥΡΚΑΛ
Το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΕΒΟ – ΠΥΡΚΑΛ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα ΣΔΙΤ που έχουν προκηρυχθεί ποτέ στη χώρα