Ο Rande Gerber μπορεί να ξεκίνησε την καριέρα του ως επιχειρηματίας νυχτερινής διασκέδασης, αλλά η Casamigos είναι η μάρκα που τον έκανε διάσημο.
Ο Gerber ξεκίνησε την εταιρεία το 2013, μαζί με τους συνιδρυτές George Clooney και Mike Meldman, σε μια εποχή που η τεκίλα αποτελούσε μια αναδυόμενη βιομηχανία. Το τρίο γνώρισε γρήγορη επιτυχία με το εγχείρημά τους και το πούλησε στην εταιρεία ποτών Diageo το 2017 για 700 εκατομμύρια δολάρια, μια συναλλαγή που ήταν πρώτο θέμα συζήτησης στου επιχειρηματικούς κύκλους για μεγάλο διάστημα.
Κλιματική Αλλαγή: Η έλλειψη νερού και η απειλή για τα αλκοολούχα ποτά
Η cristalino
Παρά την πώληση, ο Gerber συνεχίζει να συμμετέχει στην Casamigos και διευθύνει τις καθημερινές λειτουργίες της από τον ρόλο του ως προέδρου. Πριν από λίγες ημέρες, η εταιρεία έκανε την είσοδό της σε μια νέα αναπτυσσόμενη κατηγορία τεκίλας που ονομάζεται cristalino.
Αντανακλά το όνομα, είναι ένα καθαρό απόσταγμα από 100% Blue Weber agave που μοιάζει με τεκίλα blanco. Σε αντίθεση με την blanco, η οποία συνήθως δεν παλαιώνει, η cristalino, γενικά, παλαιώνεται και φιλτράρεται με κάρβουνο. Μία τεκίλα cristalino μπορεί να δημιουργηθεί από ένα reposado, anejo ή extra anejo. Το Casamigos φτιάχνει την δική του εκδοχή από reposado.
Αποστάζεται δύο φορές και παλαιώνει σε αμερικάνικα λευκά δρύινα βαρέλια. Το φινίρισμα είναι καθαρό, ενώ η ξεχωριστή γεύση έχει νότες κακάο και βανίλιας. Λίγες μέρες πριν παρουσιάσει την cristalino, ο Gerber με έδρα το Λος Άντζελες μίλησε για τη νέα τεκίλα στο Barron’s, η οποία πωλείται στην τιμή των 61 δολαρίων το μπουκάλι, τις συμβουλές του για επίδοξους επιχειρηματίες και τα άλλα εγχειρήματά του.
Στροφή στην cristalino
O Gerber τόνισε ότι η αγορά της τεκίλα έχει κορεστεί, για αυτό τον λόγο η Casamigos έκανε στροφή σε μια κατηγορία που αναπτύσσεται, όπως η cristalino. «Η ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επωνυμίας απαιτεί χρόνο, αφοσίωση και αυθεντικότητα. Η συσκευασία και η επωνυμία του προϊόντος είναι εξίσου σημαντική με την ίδια τη μάρκα. Πολλές επωνυμίες ξοδεύουν χρήματα σε μεγάλες καμπάνιες μάρκετινγκ, αλλά αν το προϊόν δεν είναι εξαιρετικό, οι άνθρωποι δεν θα το πιουν», τονίζει.
Στην συνέχεια αναφέρθηκε στην αγάπη του για την εταιρεία και δήλωσε ότι σύντομα η Casamigos θα παρουσιάσει ένα ή δύο νέα προϊόντα που θα ξεχωρίσουν. «Δεν μπορείτε να έχετε ένα προϊόν που είναι λίγο καλύτερο από άλλα, γιατί τότε οι άνθρωποι θα επιστρέψουν σε αυτό που ξέρουν. Γι’ αυτό πρέπει να δημιουργήσετε ένα προϊόν που είναι πολύ καλύτερο από άλλα. Αυτό είναι το αληθινό μυστικό της επιτυχίας», τόνισε ο Gerber. «Η ομάδα γύρω από το προϊόν είναι εξίσου σημαντική. Πρέπει οι συνεργάτες να είναι εξαιρετικά παθιασμένοι και να πιστεύουν στη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση», πρόσθεσε.
Επιπλέον, υπερθεμάτισε υπέρ των λαθών στην εργασία, ως τον καλύτερο τρόπο για κάποιον, ώστε να αποκτήσει γνώση και πείρα. «Χωρίς αποτυχία, δεν μπορείς να έχεις επιτυχία, και επιτυχία δεν είναι να μην κάνεις ποτέ λάθη. Έχει να κάνει με την ανάκαμψη από τα λάθη που έχεις κάνει», ολοκλήρωσε ο Gerber.
Latest News
Βαρδής Βαρδινογιάννης: «Πενήντα χρόνια που καθόρισαν τη ζωή μου…» - Ο απολογισμός του ηγέτη της Motor Oil
Η πετρελαϊκή κρίση του ’73, η ένταξη στην ΕΟΚ, η Saudi Aramco, το ΧΑ και οι ΑΠΕ – Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης θυμάται…
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Πώς ο Βαρδής Βαρδινογιάννης έχτισε την αυτοκρατορία της Motor Oil
Ο όμιλος που διοικούσε ο Βαρδής Βαρδινογιάννης - Το deal με Ελλάκτωρ - Οι ΑΠΕ, η ηλεκτροπαραγωγή και το υδρογόνο
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Έφυγε από τη ζωή ο σπουδαίος επιχειρηματίας
Με ανιδιοτελή διάθεση για προσφορά στον τόπο και το κοινό καλό, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ξεχώρισε για τη βαθιά του αγάπη στην πατρίδα και τον συνάνθρωπο
Από το deal με την Walmart στη φιλοξενία του Σταϊνμάιερ – Το «αποτύπωμα» της οικογένειας Κίκιζα
Η οικογένεια Κίκιζα έχει πολυετή παρουσία στο επιχειρείν – Από τα ζυμαρικά Μέλισσα στο ελαιόλαδο με την Terra Creta
Από το αμπέλι μέχρι την πολιτική: Η συναρπαστική ζωή του Γιάννη Μπουτάρη
Οραματιστής, ανεξάντλητος, απολαυστικός, όπως και τα κρασιά του, ο κυρ-Γιάννης Μπουτάρης πέθανε στα 82 του - Το ταξίδι του από τους αμπελώνες στον Δήμο Θεσσαλονίκης
Από τον Φιξ στις μικροζυθοποιίες: Οι «εμφύλιοι» και οι στρατηγικές που σημάδεψαν την αγορά μπίρας
Πλούσια σε ανταγωνισμούς και πάθη η ιστορία της αγοράς μπίρας στην Ελλάδα – Τα γεγονότα σταθμοί στην 150 πορεία της