Τελικά πρέπει να σφίξουμε τα λουριά στο Airbnb ή όχι; Και αν ναι πόσο σφιχτά;

· Πρόκειται για ένα δίλημμα που καλείται να απαντήσει με ξεκάθαρο τρόπο η νέα κυβέρνηση.

· Γιατί μπορεί η προηγούμενη να επέλεξε να… κλωτσήσει το τενεκεδάκι προς τα κάτω.

· Ωστόσο αυτή που θα προκύψει από τις εκλογές της 25ης Ιουνίου θα πρέπει να πάρει μια καθαρή απόφαση.

· Μην ξεχνάτε πως πιέζουν και οι ξενοδόχοι να μπουν κανόνες.

· Η Γαλλία πάντως φέρεται έτοιμη να υιοθετήσει ένα ήπιο σχετικά φορολογικό πλαίσιο για τη βραχυχρόνια μίσθωση.

· Είναι σχεδόν σίγουρο ότι εάν οι περιορισμοί θεωρηθούν υπερβολικοί, θα υπάρξουν αντιδράσεις και μάλιστα έντονες.

· Ειδικά από τους ιδιοκτήτες ακινήτων και τους επαγγελματίες στις τουριστικές περιοχές που το Airbnb έχει δώσει νέα δυναμική.

————————

Το «καμπανάκι» από τη Γαλλία και ο Μαρινόπουλος…

· Μνήμες από την εκκωφαντική κατάρρευση του Μαρινόπουλου ξύπνησαν οι προσπάθειες ανασυγκρότησης του ομίλου Casino στην Γαλλία.

· Ο γαλλικός κολοσσός του λιανεμπορίου ξεκίνησε επίσημα διαπραγματεύσεις με τους πιστωτές, μεταξύ των οποίων ξένοι επενδυτές για την αντιμετώπιση του υπερβολικού του χρέους.

· Στην περίπτωση του Μαρινόπουλου βρέθηκε η οικογένεια Σκλαβενίτη, η οποία πρόσφερε σανίδα σωτηρίας και απέτρεψε τα χειρότερα για ολόκληρη την αγορά.

· Καταλυτικό βέβαια ρόλο έπαιξε και το πακέτο διάσωσης, με τα γενναία κουρέματα στα χρέη των προμηθευτών και τα χαμηλότοκα δάνεια.

· Σε κάθε περίπτωση, το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων δεν φαίνεται -προς στιγμή τουλάχιστον- να έχει αδύναμους κρίκους σε επίπεδο «big 7».

· Παρότι τα περιθώρια κέρδους έχουν πιεστεί αρκετά και η εξυπηρέτηση του δανεισμού προκαλεί μικρούς… πονοκεφάλους σε κάποιους.

· Και ο νοών νοείτω…

————————

Αναζητούν φλέβα χρυσού στους νέους

· Η νεολαία ως target group αποτελεί προτεραιότητα για τις περισσότερες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών.

· Και όχι άδικα, αφού πρόκειται για την πλέον δυναμική κατηγορία καταναλωτών.

· Οι βιομηχανίες αναψυκτικών ωστόσο καταβάλλουν ιδιαίτερες προσπάθειες για να κερδίσουν την προτίμησή τους.

· Χαρακτηριστική είναι η απόφαση της Coca Cola να κυκλοφορήσει ειδικό προϊόν αποκλειστικά για όσους παίζουν… video games.

· Στην προκειμένη περίπτωση δεν το κάνει μόνη, αλλά σε συνεργασία με την Riot Games που έχει το διαδικτυακό παιχνίδι «League of Legends».

· Το καινούριο προϊόν θα λέγεται Ulitimate και θα είναι διαθέσιμο για συγκεκριμένο χρονικό στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά.

· Η συνταγή και τα συστατικά του, θα παραμείνουν κρυφά.

· Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που η αμερικάνικη πολυεθνική βγάζει τέτοια «περίεργα» προϊόντα.

· Κατά το πρόσφατο παρελθόν δημιούργησε αναψυκτικά για… ονειροπόλους (Dreamworld) αλλά και για τους λάτρεις του διαστήματος (Starlight).

· Ανάλογες απόπειρες έχουν κάνει στο παρελθόν οι Red Bull και η Pepsi, με το Mountain Dew Game Fuel.

· Όλα για μια θέση στην καρδιά των νέων… και στην τσέπη τους.

—————–

Η Uber ήρθε για να μείνει στην Ευρώπη…

· Όχι μόνο δεν φεύγει, αλλά απ’ ότι δείχνουν τα πράγματα είναι αποφασισμένη να αναπτυχθεί περαιτέρω.

· Ο λόγος για την Uber, την εταιρεία διαμοιρασμού υπηρεσιών ταξί που ετοιμάζεται να διπλασιάσει τον αριθμό των εργαζομένων της στην Ευρώπη.

· Ο επικεφαλής της εταιρείας μιλώντας στο Politico δήλωσε πίστη στην ευρωπαϊκή αγορά, παρά τις αλλαγές που προωθεί στο θεσμικό πλαίσιο η ΕΕ,.

· Οι οποίες θα μπορούσαν να μετατρέψουν πολλούς οδηγούς που σήμερα εργάζονται ως free lancer σε κανονικές υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης.

· Το άνοιγμα των Αμερικανών δεν τελειώνει εδώ. Τα τελευταία χρόνια κάνουν προσπάθειες να έρθουν πιο κοντά με τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί.

· Οι οποίοι ειρήσθω εν παρόδω αποτελούν θανάσιμους εχθρούς τους.

· Κάτι που αντιληφθήκαμε καλά και από τις αντιδράσεις που ξεσήκωσε η δραστηριοποίηση της πλατφόρμας στην Ρόδο…

Latest News