· Μνήμες από την εκκωφαντική κατάρρευση του Μαρινόπουλου ξύπνησαν οι προσπάθειες ανασυγκρότησης του ομίλου Casino στην Γαλλία.
· Ο γαλλικός κολοσσός του λιανεμπορίου ξεκίνησε επίσημα διαπραγματεύσεις με τους πιστωτές, μεταξύ των οποίων ξένοι επενδυτές για την αντιμετώπιση του υπερβολικού του χρέους.
· Στην περίπτωση του Μαρινόπουλου βρέθηκε η οικογένεια Σκλαβενίτη, η οποία πρόσφερε σανίδα σωτηρίας και απέτρεψε τα χειρότερα για ολόκληρη την αγορά.
· Καταλυτικό βέβαια ρόλο έπαιξε και το πακέτο διάσωσης, με τα γενναία κουρέματα στα χρέη των προμηθευτών και τα χαμηλότοκα δάνεια.
· Σε κάθε περίπτωση, το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων δεν φαίνεται -προς στιγμή τουλάχιστον- να έχει αδύναμους κρίκους σε επίπεδο «big 7».
· Παρότι τα περιθώρια κέρδους έχουν πιεστεί αρκετά και η εξυπηρέτηση του δανεισμού προκαλεί μικρούς… πονοκεφάλους σε κάποιους.
· Και ο νοών νοείτω…
————————
Αναζητούν φλέβα χρυσού στους νέους
· Η νεολαία ως target group αποτελεί προτεραιότητα για τις περισσότερες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών.
· Και όχι άδικα, αφού πρόκειται για την πλέον δυναμική κατηγορία καταναλωτών.
· Οι βιομηχανίες αναψυκτικών ωστόσο καταβάλλουν ιδιαίτερες προσπάθειες για να κερδίσουν την προτίμησή τους.
· Χαρακτηριστική είναι η απόφαση της Coca Cola να κυκλοφορήσει ειδικό προϊόν αποκλειστικά για όσους παίζουν… video games.
· Στην προκειμένη περίπτωση δεν το κάνει μόνη, αλλά σε συνεργασία με την Riot Games που έχει το διαδικτυακό παιχνίδι «League of Legends».
· Το καινούριο προϊόν θα λέγεται Ulitimate και θα είναι διαθέσιμο για συγκεκριμένο χρονικό στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά.
· Η συνταγή και τα συστατικά του, θα παραμείνουν κρυφά.
· Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που η αμερικάνικη πολυεθνική βγάζει τέτοια «περίεργα» προϊόντα.
· Κατά το πρόσφατο παρελθόν δημιούργησε αναψυκτικά για… ονειροπόλους (Dreamworld) αλλά και για τους λάτρεις του διαστήματος (Starlight).
· Ανάλογες απόπειρες έχουν κάνει στο παρελθόν οι Red Bull και η Pepsi, με το Mountain Dew Game Fuel.
· Όλα για μια θέση στην καρδιά των νέων… και στην τσέπη τους.
—————–
Η Uber ήρθε για να μείνει στην Ευρώπη…
· Όχι μόνο δεν φεύγει, αλλά απ’ ότι δείχνουν τα πράγματα είναι αποφασισμένη να αναπτυχθεί περαιτέρω.
· Ο λόγος για την Uber, την εταιρεία διαμοιρασμού υπηρεσιών ταξί που ετοιμάζεται να διπλασιάσει τον αριθμό των εργαζομένων της στην Ευρώπη.
· Ο επικεφαλής της εταιρείας μιλώντας στο Politico δήλωσε πίστη στην ευρωπαϊκή αγορά, παρά τις αλλαγές που προωθεί στο θεσμικό πλαίσιο η ΕΕ,.
· Οι οποίες θα μπορούσαν να μετατρέψουν πολλούς οδηγούς που σήμερα εργάζονται ως free lancer σε κανονικές υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης.
· Το άνοιγμα των Αμερικανών δεν τελειώνει εδώ. Τα τελευταία χρόνια κάνουν προσπάθειες να έρθουν πιο κοντά με τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί.
· Οι οποίοι ειρήσθω εν παρόδω αποτελούν θανάσιμους εχθρούς τους.
· Κάτι που αντιληφθήκαμε καλά και από τις αντιδράσεις που ξεσήκωσε η δραστηριοποίηση της πλατφόρμας στην Ρόδο…