
Οι πωλήσεις των προϊόντων τεχνητής (AR) και εικονικής (VR) πραγματικότητας στην αγορά της ηπειρωτικής Κίνας κατέγραψαν ετήσια αύξηση 62% στις 220.000 μονάδες στο πρώτο τρίμηνο του έτους, όπως έδειξαν τα στοιχεία έρευνας.
Υπό τον ηγετικό ρόλο εσωτερικών κατασκευαστών, όπως, PicoVR, η iQiyi και η DPVR, οι πωλήσεις εξοπλισμού και συσκευών εικονικής πραγματικότητας VR κατέγραψαν ετήσια αύξηση 31%, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρία συμβούλων CINNO Research.
Apple: Εντυπωσιακή είσοδος στην αγορά του mixed reality
Οι πωλήσεις των καταναλωτικών προϊόντων AR στο πρώτο τρίμηνο ήταν 17 φορές περισσότερες, σε σύγκριση με τις πωλήσεις την αντίστοιχή περίοδο της προηγούμενης χρονιάς, ωθούμενες από την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στα γυαλιά AR, τα οποία μπορούν να παρουσιάσουν απεικονίσεις άλλων συστημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας ερευνητικής αναφοράς. Ο ίδιος τύπος γυαλιών AR επιτρέπει την εμπειρία μεγάλης οθόνης σε οποιονδήποτε χώρο, την οποιαδήποτε ώρα, ενώ οι εμπορικές αποστολές σχετικών προϊόντων αναμένεται ότι θα αυξηθούν δυναμικά, καθώς οι τεχνολογίες εξελίσσονται, όπως δείχνουν τα στοιχεία της αναφοράς CINNO.
Aυξηση των εξαγωγών εσκαφέων
Εν τω μεταξύ, οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές εκσκαφέων στην Κίνα ανέφεραν αύξηση των εξαγωγών τους, στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, όπως δείχνουν τα στοιχεία του αναφερόμενου βιομηχανικού τομέα. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο, οι εξαγωγές των σημαντικότερων κατασκευαστών εκσκαφέων στην Κίνα κατέγραψαν ετήσια αύξηση 13,9% στις 48.119 μονάδες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Οικοδομικών Μηχανημάτων της Κίνας (CCMA). Ωστόσο, οι εσωτερικές πωλήσεις μειώθηκαν 43,9% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά στις 44.933 μονάδες κατά την ίδια περίοδο. Μόνο για το μήνα Μάιο οι εξαγωγές των εκσκαφέων καταγράφηκαν στις 10.217 μονάδες, με ετήσια αύξηση 21%.
Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Η τρέλα της OpenAI για το Ghibli... που πήρε περίεργη τροπή
Τα social media έχουν κατακλυστεί με εικόνες στο στυλ του ιαπωνικού οίκου κινουμένων σχεδίων Studio Ghibli που έχει ενσωματώσει της OpenAI

H EE «ρίχνει» 1,3 δισ. ευρώ σε ΑΙ, κυβερνοασφάλεια και ψηφιακές δεξιότητες
Οι επτά βασικές προτεραιότητες της Κομισιόν στο πλαίσιο του προγράμματος DIGITAL - Τι περιλαμβάνει

Γιατί απειλούνται οι πωλήσεις της Nvidia στην Κίνα
Η Κίνα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Nvidia με έσοδα 17,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποτελώντας το 13% των συνολικών πωλήσεών της

Στη «μαύρη» λίστα των ΗΠΑ - Πάνω από 50 κινεζικές εταιρείες ΑΙ και τσιπ
Οι ΗΠΑ προσπαθούν με κάθε τρόπο να περιορίσουν τις δυνατότητες του Πεκίνου στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και των τσιπ

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τεχνητή νοημοσύνη: Πως φέρνει επανάσταση στο Fast Food - Ο ρόλος της Nvidia
Η Yum Brands, ιδιοκτήτης των Taco Bell and Pizza Hut, στοχεύει σε έναν κόσμο όπου η τεχνητή νοημοσύνη εξυπηρετεί πελάτες

Γαϊτάνης: Το 9,8% των ελληνικών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί AI
Τι ανέφερε ο γενικός γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας μιλώντας στο 2ο Συνέδριο Invest In Greece

Στα 144 δισ. δολάρια οι ευρωπαϊκές δαπάνες για AI έως το 2028
Το λογισμικό παραμένει το κορυφαίο τμήμα των δαπανών για τεχνητή νοημοσύνη, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 60% της συνολικής αγοράς AI και GenAI, αναφέρει η έκθεση της IDC

Nvidia: Η AI θα χρειαστεί περισσότερη υπολογιστική ισχύ, όχι λιγότερη
Η Nvidia αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με την επόμενη πλατφόρμα AI τσιπ, το Blackwell Ultra, το οποίο, όπως λέει, θα βοηθήσει τις εφαρμογές να σκέφτονται και να ενεργούν για λογαριασμό του χρήστη