Φρένο πατά η Tesla στην επιθετική πολιτική αναζήτησης προσωπικού για νέες θέσεις εργασίας, κατά τις τελευταίες εβδομάδες, και πιο συγκεκριμένα από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος Ίλον Μασκ ζήτησε από τα στελέχη να λάβουν πρώτα την έγγραφη άδειά του για όλες τις νέες προσλήψεις, σύμφωνα με ανάλυση του Reuters.
Η μικρή πτώση στις διαφημίσεις στον ιστότοπό της καταδεικνύει τις προσπάθειες της βιομηχανίας κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων να περιορίσει το κόστος εν μέσω ενός «πολέμου τιμών», ενώ παράλληλα εξορθολογίζει την ανάγκη αύξησης του εργατικού δυναμικού της καθώς αγωνίζεται για την επίτευξη υψηλών στόχων ανάπτυξης.
Tesla: Ο όρος που θέτει ο Λευκός Οίκος για να της παρέχει επιδοτήσεις
Οι καθημερινές αλλαγές στον ιστότοπο καριέρας της Tesla στις ΗΠΑ, που παρακολουθείται από το Reuters, δείχνουν ότι ο αριθμός των αγγελιών για νέες προσλήψεις μειώθηκε κατά περίπου 4% από τις 15 Μαΐου, όταν ο Μασκ είπε στα στελέχη να του στέλνουν πρώτα τη λίστα με αιτήματα προσλήψεων σε εβδομαδιαία βάση και τους προειδοποίησε να «σκεφτούν προσεκτικά» πριν υποβάλουν σχετικά αιτήματα.
Η τελευταία φορά που οι διαφημίσεις για νέες προσλήψεις της Tesla μειώθηκαν σε αυτό το μέγεθος, ήταν τον Νοέμβριο και η πτώση επιταχύνθηκε τους επόμενους τρεις μήνες, με τον Μασκ να προειδοποιεί τον Ιανουάριο ότι περίμενε μια «αρκετά δύσκολη ύφεση».
Αύξηση όγκου παραγωγής κατά 50%
ΤονΑπρίλιο, η Tesla παρουσίασε το χαμηλότερο τριμηνιαίο μικτό περιθώριο κέρδους της τελευταίας διετίας, ως αποτέλεσμα των μειωμένων τιμών πώλησης των οχημάτων της. Ωστόσο η Tesla στοχεύει να επεκτείνει τον όγκο παραγωγής της κατά μέσο όρο κατά 50% ετησίως.
Οι αγγελίες εργασίας αντανακλούν κάποιες τάσεις που αφορούν στην πολιτική προσλήψεων της εταιρείας, αλλά δεν προσφέρουν λεπτομέρειες σχετικά με τους απόλυτους αριθμούς νέων προσλήψεων ή απολύσεων.
Επιδιώκοντας να εδραιώσει τη θέση της ως ο κορυφαίος παγκόσμιος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Tesla έχει προσελκύσει νέους εργαζομένους με υψηλούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, ακόμη και όταν οι αντίπαλες εταιρείες περιόριζαν τις θέσεις εργασίας. Ο Μασκ ήταν μεταξύ των πρώτων CEO που προειδοποίησε για ύφεση πριν από ένα χρόνο και με το περιθώριο κέρδους της Tesla υπό πίεση, ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας και η βάση κόστους βρίσκονται υπό έλεγχο.
Από τη σημείωση του Μασκ τον Μάιο, η Tesla έχει προσθέσει σχεδόν 1.400 νέες αγγελίες εργασίας, κυρίως για θέσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε τομείς που κυμαίνονται από το λογισμικό μέχρι τις πωλήσεις και το σέρβις οχημάτων. Αυτό δείχνει ότι η εταιρεία συνεχίζει να προσλαμβάνει, διατηρώντας τις συνολικές αγγελίες θέσεων εργασίας στον ιστότοπό της κοντά στα υψηλά τους επίπεδα.
“Η δήλωσή του, “Όχι άλλες προσλήψεις χωρίς την έγκρισή μου” είναι ένα είδος ένδειξης για όλους: Ας είμαστε προσεκτικοί, κάνουμε τα πράγματα με τον σωστό τρόπο. Πιστεύει ότι αυτή η χρονιά θα είναι ακόμα μια δύσκολη χρονιά”, δήλωσε ο Ρόμπερτ Λουτς, πρόεδρος της Cabot Wealth Management, η οποία διαχειρίζεται περιουσιακά στοιχεία 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων και κατέχει μετοχές της Tesla.
Ο Μασκ είπε τον Μάιο ότι η παγκόσμια οικονομία θα είναι «δύσκολη» για τους επόμενους 12 μήνες.
Η Tesla πρόσθεσε 29.000 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης το 2022, ανεβάζοντας το συνολικό εργατικό δυναμικό της παγκοσμίως σε σχεδόν 128.000. Η Ford απασχολεί 173.000 και η General Motors 167.000. Να σημειωθεί ωστόσο ότι η εταιρεία του Μασκ ανακοίνωσε μέσω τους Twitter τον Απρίλιο, ότι μόνο την περσινή χρονιά είχε λάβει 3,6 εκατ. αιτήσεις για εργασία από υποψήφιους εργαζόμενους.
Each Gigafactory we build is more efficient than the last, reducing our vehicles' carbon footprint further.
This includes improving factory layouts, covering roof space with solar panels & leveraging AI to improve how we use energy.
We also reduced water use in vehicle… pic.twitter.com/6fVkhaJ1F9
— Tesla (@Tesla) April 24, 2023
Η έκκληση του Μασκ για περιορισμό των νέων προσλήψεων ακολουθεί την κατάργηση δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας φέτος από εταιρείες του τεχνολογικού κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των Meta Platforms, Alphabet, Microsoft και Amazon.
Latest News
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023