Το πρώτο αυτόνομο, πλήρως ηλεκτρικό ferry είναι γεγονός, ξεκινώντας δρομολόγια στα νησιά Kungsholmen και Sodermalm της Στοκχόλμης. Η ακτοπλοϊκή εταιρεία Torghaen και η νορβηγική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας Zeabuz προχώρησαν στην τελετή ονοματοδοσίας του καινοτόμου σκάφους, του MF Estelle.
Όπως τονίστηκε, στην αρχή θα υπάρχει στο πλοίο πλοίαρχος, αλλά ο απώτερος στόχος είναι το πλοίο να γίνει πλήρως αυτόνομο πολύ γρήγορα και να παρακολουθείται από τη στεριά. Αρχικά, το πλοίο θα εκτελεί τέσσερα δρομολόγια την ώρα, αυξάνοντάς τα σταδιακά σε οκτώ την ώρα για 15 ώρες την ημέρα, ενώ θα μπορεί να μεταφέρει έως 25 επιβάτες.
Στα σκαριά το πρώτο ηλεκτρικό κρουαζιερόπλοιο με γιγάντια ηλιακά πανιά [εικόνες]
Πρωτοποριακό
«To MF Estelle είναι ένα βιώσιμο και πράσινο πρωτοποριακό ferry, που προσφέρει μια λύση στην κυκλοφοριακή συμφόρηση και εμπνέει εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς. Με τις ηλεκτρικές, αυτόνομες δυνατότητες και την προηγμένη ψηφιακή ασφάλεια, θέτει τις βάσεις για μελλοντικές εξελίξεις στον κλάδο», δήλωσε ο Stein Andre Herigstad-Olsen, Διευθύνων Σύμβουλος της Torghaen AS.
«Η συνεργασία μας με την Torghaen επιδιώκει να συνδέσει κοινότητες οικονομικά και βιώσιμα, όχι μόνο στη Στοκχόλμη αλλά σε μεγάλο αριθμό πόλεων με πλεύσιμα νερά παγκοσμίως», δήλωσε ο Erik Dyrkoren, Διευθύνων Σύμβουλος της Zeabuz.
«Η ασφάλεια έρχεται πάντα πρώτη και με το πλήρες φάσμα των επιπέδων αυτονομίας, είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα έχει μεγάλη αξία για τους ναυτιλιακούς φορείς. Η φιλοδοξία είναι μια πιο λιτή λειτουργία με πιο έξυπνη τεχνολογία. Στη Στοκχόλμη, θα αποδείξουμε ότι αυτή η τεχνολογία είναι ώριμη και έτοιμη», δήλωσε ο Δρ. Øyvind Smogeli, CTO & Συνιδρυτής της Zeabuz.
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»