Η Synthesia, μια πλατφόρμα ψηφιακών μέσων που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν βίντεο παραγόμενα από τεχνητή νοημοσύνη, συγκέντρωσε 90 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές – συμπεριλαμβανομένου του αμερικανικού γίγαντα Nvidia , όπως τονίστηκε αποκλειστικά από την εταιρεία στο CNBC.

Η εταιρεία με έδρα το Λονδίνο συγκέντρωσε τα μετρητά υπό την ηγεσία της Accel, ενός από τους πρώτους επενδυτές των Facebook, Slack και Spotify. Η Nvidia συμμετείχε ως στρατηγικός επενδυτής, βάζοντας ένα άγνωστο χρηματικό ποσό.

Η Synthesia, που ιδρύθηκε το 2017 από τους ερευνητές και επιχειρηματίες Victor Riparbelli, Matthias Niessner, Steffen Tjerrild και Lourdes Agapito, αναπτύσσει λογισμικό που επιτρέπει στους ανθρώπους να φτιάχνουν τα δικά τους ψηφιακά άβαταρ για να παραδίδουν εταιρικές παρουσιάσεις, εκπαιδευτικά βίντεο – ή ακόμη και φιλοφρονήσεις σε συναδέλφους σε περισσότερες από 120 διαφορετικές γλώσσες.

Η ΑΙ θα δημιουργήσει χαμένους και όχι νικητές

Η εξαφάνιση επαγγελμάτων

Απώτερος στόχος της είναι να εξαλείψει κάμερες, μικρόφωνα, ηθοποιούς, χρονοβόρα μοντάζ και άλλα κόστη από τη διαδικασία παραγωγής επαγγελματικών βίντεο. Για να το πετύχει αυτό, η Synthesia δημιούργησε κινούμενα άβαταρ που μοιάζουν και ακούγονται σαν άνθρωποι, αλλά δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη. Τα άβαταρ βασίζονται σε πραγματικούς ηθοποιούς που μιλούν μπροστά σε μια πράσινη οθόνη.

«Η παραγωγικότητα μπορεί να βελτιωθεί, επειδή μειώνεται το κόστος παραγωγής του βίντεο σε αυτό της δημιουργίας ενός PowerPoint», δήλωσε στο CNBC ο Philippe Botteri, στην Accel, επικεφαλής επενδυτής στη σειρά C της Synthesia, προσθέτοντας ότι η υιοθέτηση του βίντεο έχει πολλαπλασιαστεί από τις καταναλωτικές πλατφόρμες όπως το YouTube, το Netflix και το TikTok. προσθέτοντας πως «Το βίντεο είναι ένας πολύ καλύτερος τρόπος για την επικοινωνία της γνώσης. Όταν σκεφτόμαστε τις δυνατότητες της εταιρείας και την αποτίμηση, σκεφτόμαστε τι μπορεί να αποδώσει, [και] στην περίπτωση της Synthesia, μόλις ξύνουμε την επιφάνεια».

Οι διαφορές

Η Synthesia είναι μια μορφή δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, παρόμοια με το ChatGPT της OpenAI. Αλλά η εταιρεία λέει ότι εργάζεται πάνω στη δική της ιδιόκτητη γενεσιουργό AI εδώ και χρόνια, και ότι παρόλο που το ChatGPT μπορεί να έχει μόλις πρόσφατα εμφανιστεί στη δημόσια συνείδηση, η ίδια η γενεσιουργός AI δεν είναι μια νέα τεχνολογία.

Η Synthesia πωλεί σε εταιρικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Tiffany’s, IHG και Moody’s Analytics. Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει τις μετρήσεις των πωλήσεων ή των εσόδων της, αν και λέει ότι έχει “σταθερά τριψήφια ανάπτυξη”, με πάνω από 12 εκατομμύρια βίντεο που έχουν παραχθεί στην πλατφόρμα μέχρι σήμερα. Ο αριθμός των χρηστών στη Synthesia αυξήθηκε κατά 456% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η Synthesia σκοπεύει να αυξήσει τις επενδύσεις στην τεχνολογία της, με ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση της έρευνας τεχνητής νοημοσύνης και στην κατασκευή των avatars της Synthesia ικανών να εκτελούν περισσότερες εργασίες.

“Καθώς προχωράμε στην επόμενη φάση της μετέπειτα γενιάς της τεχνολογίας Synthesia, το θέμα είναι να κάνουμε τα άβαταρ πιο εκφραστικά, να μπορούν να κάνουν περισσότερα πράγματα, να περπατούν σε ένα δωμάτιο, να συνομιλούν”, πρόσθεσε.

Το ενδιαφέρον των επενδυτών

Το Business Insider ανέφερε προηγουμένως ότι η Synthesia βρισκόταν σε συζητήσεις με επενδυτές για την άντληση 50 έως 75 εκατ. δολαρίων σε νέα κεφάλαια με αποτίμηση περίπου 1 δισ. δολάρια.

Η έκθεση δεν περιλάμβανε λεπτομέρειες σχετικά με τη συμμετοχή της Nvidia, ούτε ανέφερε το συνολικό ποσό των 90 εκατομμυρίων δολαρίων που συγκεντρώθηκε.

Η Synthesia είναι μία από τις πολλές επιχειρήσεις που προσελκύουν το ενδιαφέρον των επενδυτών με AI και επιχειρηματικό λογισμικό που μπορεί να μειώσει το κόστος που εμπλέκεται σε ορισμένες επιχειρηματικές διαδικασίες. Οι εταιρείες επιδιώκουν να μειώσουν τα έξοδα όπου μπορούν για να καταπολεμήσουν την άνοδο του πληθωρισμού και να προετοιμαστούν για μια πιθανή ύφεση.

Ανησυχία για τα deepfakes

Υπάρχουν ανησυχίες ότι η χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης βίντεο τόσο προηγμένων όσο η Synthesia θα μπορούσε να οδηγήσει σε deepfakes, βίντεο που παίρνουν το ομοίωμα ενός χρήστη και το χειραγωγούν ώστε να φαίνεται ότι λέει ή κάνει κάτι που δεν είναι.

Έχει επίσης αυξηθεί ο αριθμός των εκκλήσεων από ηγέτες της τεχνολογίας και ακαδημαϊκούς για μια παγκόσμια παύση στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης πέρα από συστήματα όπως το GPT-4 του OpenAI, λόγω των φόβων ότι η τεχνολογία γίνεται τόσο προηγμένη που μπορεί να αποτελέσει υπαρξιακό κίνδυνο για την ανθρωπότητα.

Η Synthesia τράβηξε για πρώτη φορά την προσοχή της κοινής γνώμης το 2019 για ένα deepfake βίντεο που παρουσίαζε μια ψηφιακά κινούμενη εκδοχή του διάσημου ποδοσφαιριστή Ντέιβιντ Μπέκαμ που μιλούσε για μια εκστρατεία για τον τερματισμό της ελονοσίας σε εννέα γλώσσες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Βάζει εμπόδια στο όνειρο των νέων που θέλουν να γίνουν influencers [γράφημα]
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι νέοι θέλουν να γίνουν influencers αλλά η τεχνητή νοημοσύνη καραδοκεί [γράφημα]

Οι υποσχέσεις για εύκολο και γρήγορο κέρδος μέσω αυτοαπασχόλησης κάνει τις νεότερες ηλικίες κυρίως να θέλουν να γίνουν influencers - Τι γίνεται όμως με την τεχνητή νοημοσύνη;