Την πρόοδο που καταγράφηκε στις συνομιλίες μεταξύ λιμενεργατών και διοικήσεων στα λιμάνια της δυτικής ακτής των ΗΠΑ, χαιρετίζει ο Λευκός Οίκος, κάνοντας λόγο για λύση στο αδιέξοδο που είχε δημιουργηθεί.
Υπενθυμίζεται πως οι ενέργειες της Ενωσης «International Longshore and Warehouse Union», παρέλυσαν τις μεταφορές σε λιμάνια όπως το Λος Άντζελες, το Λονγκ Μπιτς και το Σιάτλ. Στις αρχές της εβδομάδας συμφωνήθηκε ανακωχή με τους εργαζόμενους να τονίζουν ότι θα επιστρέψουν στις κανονικές ώρες εργασίας μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας καθώς συνεχίζονταν οι διαπραγματεύσεις για τις νέες συμβάσεις.
«Άγνωστος Χ» οι τιμές του σιδήρου – Κρίσιμοι οι επόμενοι μήνες
Υπογραφή συμφωνίας
Λίγο αργότερα και έπειτα από μαραθώνιες διαβουλεύσεις φαίνεται πως επιτεύχθηκε συμφωνία μεταξύ της Pacific Maritime Association (PMA) και της International Longshore and Warehouse Union για μια νέα εξαετή σύμβαση εργασίας σε 29 λιμάνια της δυτικής ακτής, βάζοντας τέλος σε 13 μήνες συνεχών διαπραγματεύσεων. Το deal έγινε με τη βοήθεια της αναπληρώτριας υπουργού Εργασίας Τζούλι Σου, ανέφερε η PMA σε tweet, προσθέτοντας ότι η συμφωνία υπόκειται σε επικύρωση και από τα δύο μέρη. Δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.
June 14, 2023
ILWU, PMA Announce West Coast Waterfront ContractActing Secretary of Labor Played Key Role
SAN FRANCISCO (June 14, 2023) – The Pacific Maritime Association and the International Longshore and Warehouse Union today announced a tentative agreement on a new six-year…
— Pacific Maritime Association (@WestCoastPorts) June 15, 2023
Εκτός από το Σιάτλ, οι συνθήκες στα λιμάνια κατά μήκος της δυτικής ακτής των ΗΠΑ φαίνονται διαχειρίσιμες προς το παρόν, σύμφωνα με τον Andy Lane, ο οποίος διευθύνει τη συμβουλευτική εταιρεία CTI Consultancy.
Το περασμένο Σάββατο ένας σημαντικός αριθμός containerships σχημάτιζε ουρές στο πολυσύχναστο Οκλαντ, ενώ τα λιμάνια του Σιάτλ και της Τακόμα έδειχνε σημάδια συμφόρησης. Λίγο πιο νότια, στους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στο Λος Αντζελες και στο Λονγκ Μπιτς, τα προβλήματα ήταν λιγότερα.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ