Η Αυστραλία και η Σιγκαπούρη δεσμεύτηκαν να δημιουργήσουν έναν «πράσινο και ψηφιακό διάδρομο» μέχρι το τέλος του 2025. Αυτό αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης πρωτοβουλίας Green Shipping Cooperation που υπέγραψαν οι δύο χώρες τον Οκτώβριο του 2022 και ευθυγραμμίζεται με τις πρωτοβουλίες για απανθρακοποίηση της ναυτιλίας.
Φορείς από τις δύο χώρες στοχεύουν να εντοπίσουν τομείς αμοιβαίου ενδιαφέροντος για τη μείωση των εκπομπών CO2 στον ναυτιλιακό τομέα. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία αλυσίδων εφοδιασμού μηδενικών εκπομπών άνθρακα και οικολογικές λιμενικές υπηρεσίες. Επιπλέον, η συνεργασία θα περιλαμβάνει τον προσδιορισμό λύσεων για ψηφιακά προγράμματα ναυτιλίας, πράσινες πηγές καυσίμων και υποστήριξη της αποτελεσματικής διακίνησης φορτίων.
Στο προσκήνιο η μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο
Συγκεκριμένα, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών, Περιφερειακής Ανάπτυξης, Επικοινωνιών και Τεχνών της Αυστραλίας (DITRDCA) και η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA) ηγούνται από κοινού της συνεργασίας. Συνεργάζονται με τους φορείς εκμετάλλευσης λιμένων, τις σχετικές δικαιοδοσίες και τους ενδιαφερόμενους φορείς της ναυτιλιακής και ενεργειακής αλυσίδας αξίας και στις δύο πλευρές για να κινητοποιήσουν τη δράση για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και την ψηφιοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Μέσω συντονισμένων προσπαθειών, η DITRDCA και η MPA στοχεύουν αρχικά στην κάλυψη τομέων αμοιβαίου ενδιαφέροντος και συνεργασίας για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα στον ναυτιλιακό τομέα.
Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία αλυσίδων εφοδιασμού καυσίμων χαμηλών και μηδενικών ανθρακούχων εκπομπών και τον οικολογικό προσανατολισμό των λιμενικών υπηρεσιών και των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων για την επιτάχυνση της ανάπτυξης και της υιοθέτησης πράσινων πηγών καυσίμων πλοίων. Η συνεργασία θα περιλαμβάνει επίσης τον προσδιορισμό ψηφιακών λύσεων ναυτιλίας για τη διευκόλυνση της αποτελεσματικής προσέγγισης και ροής εμπορευμάτων και του χειρισμού χωρίς χαρτί μεταξύ των λιμένων της Αυστραλίας και της Σιγκαπούρης.
Latest News
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή
Σε ρότα υλοποίησης η αποθήκη CO2 στον Πρίνο - Αίτηση κοινοτικής χρηματοδότησης 1,1 δισ. ευρώ
Στην υπόγεια αποθήκη θα διοχετεύεται διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν μεγάλες βιομηχανίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή
Dana vs Daniel - Η σύγκριση των φονικών φαινομένων
Τόσο ο Daniel όσο και η Dana άφησαν πίσω τους μεγάλες καταστροφές και νεκρούς
Ηλεκτρικό ή υβριδικό ήταν 1 στα 2 εισαγόμενα οχήματα στην ΕΕ το 2023
Οι εξαγωγές της ΕΕ σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν από 2% επί του συνόλου το 2017 σε 26% 2023
Έκθεση ορόσημο για ΕΕ - Πόσα πρέπει να δαπανά για άμυνα και κλιματική αλλαγή
Η προειδοποίησε του πρώην προέδρου της Φινλανδίας Νιινίστρο σε μια έκθεση ορόσημο για την ασφάλεια της ΕΕ
Νέο φωτοβολταϊκό πάρκο για την Metlen στην Ιταλία
Στις αρχές του 2022, η Metlen και η Saint-Gobain υπέγραψαν συμφωνία πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας (PPA) μέσω απευθείας γραμμής
Ρεκόρ θανάτων λόγω ζέστης το 2023 – Κίνδυνος εξάπλωσης ασθενειών
Η ένατη έκθεση του Lancet Countdown για την κλιματική κρίση αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν πρωτοφανείς απειλές για την υγεία τους από την ταχεία αλλαγή του κλίματος.
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες