Το Twitter πρόκειται να στραφεί προς το περιεχόμενο βίντεο και σε συμφωνίες συνεργασίας με δημιουργούς περιεχομένου και εμπορικά brands για να αναζωογονήσει τα έσοδά του, πέρα από την ψηφιακή διαφήμιση, σύμφωνα με τα όσα παρουσίασαν σε επενδυτές ο ιδιοκτήτης Ίλον Μασκ και η νέα CEO, Λίντα Γιακαρίνο.

Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει το Reuters, η Γιακαρίνο, που ανέλαβε καθήκοντα στις 5 Ιουνίου, είπε στους επενδυτές ότι η εταιρεία βρίσκεται σε πρώιμες συζητήσεις με άτομα από τον χώρο της πολιτικής και της ψυχαγωγίας, υπηρεσίες πληρωμών και εκδότες ειδήσεων και μέσων ενημέρωσης για πιθανές συνεργασίες.

Πρώτη εμφύτευση μικροτσίπ σε άνθρωπο το 2023 «βλέπει» ο Ίλον Μασκ

Η ενημέρωση των επενδυτών ήταν η πρώτη επαφή που είχε η Γιακαρίνο με το συγκεκριμένο κοινό, αναφέρει η πηγή του δημοσιεύματος.

Τα προβλήματα και οι λύσεις

Σημειώνεται ότι αφού ο Μασκ εξαγόρασε τελικά το Twitter τον περασμένο Οκτώβριο, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αντιμετώπισε μήνες χάους, με απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων, κριτική για την χαλαρότητα με την οποία αντιμετωπιζόταν ο έλεγχος του περιεχομένου και μαζική έξοδο διαφημιζόμενων που πλέον δεν επιθυμούσαν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται δίπλα σε ακατάλληλο περιεχόμενο.

Η πρόσληψη της Γιακαρίνο, ενός στελέχους με μακροχρόνια πορεία στον χώρο της διαφήμισης που εκσυγχρόνισε τις πωλήσεις διαφημίσεων στον όμιλο NBCUniversal που ανήκει στην Comcast, ήταν ένα μήνυμα προς την αγορά ότι οι ψηφιακές διαφημίσεις παρέμειναν προτεραιότητα για το Twitter.

Ορισμένες εταιρείες αγοράς διαφημιστικού χώρου και χρόνου είχαν συστήσει στους πελάτες τους να σταματήσουν τις διαφημιστικές δαπάνες στο Twitter μετά την εξαγορά από τον Μασκ. Αυτές οι συστάσεις έχουν αντιστραφεί και καμία από τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες δεν συνιστά επί του παρόντος παύση, σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν Μασκ και Γιακαρίνο στους επενδυτές.

Το δημοσίευμα του Reuters αποκαλύπτει επίσης ότι η ηγετική ομάδα του Twitter ανέφερε πως γνωστές εταιρείες, όπως οι Warner Bros, Mondelez, McDonald’s και Walmart συνεχίζουν να διαφημίζονται στην πλατφόρμα μετά τις αρχικές παύσεις.

Μάλιστα, η Γιακαρίνο υποστήριξε απευθυνόμενη στους επενδυτές ότι οι διαφημιστικές δαπάνες σε διάφορες κατηγορίες διαφημιζόμενων είναι πλέον αυξημένες τουλάχιστον κατά 40% από έτος σε έτος, συμπεριλαμβανομένης της υγείας, των καταναλωτικών συσκευασμένων αγαθών και των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Υπό τον Μασκ, το Twitter άλλαξε και το εταιρικό του όνομα σε X Corp., αντικατοπτρίζοντας το όραμα του δισεκατομμυριούχου να δημιουργήσει μια «σούπερ εφαρμογή», ​​όπως το κινεζικό WeChat, που όπως έχει δηλώσει θα περιλαμβάνει ψηφιακές πληρωμές και άλλες υπηρεσίες.

Οι άλλες δραστηριότητες

Μάλιστα, στους επενδυτές ειπώθηκε ότι το Twitter έχει υποβάλλει αίτηση για «άδειες αποστολής χρημάτων» και στις 50 πολιτείες των ΗΠΑ. Η εταιρεία έχει επίσης επικεντρωθεί στην ανάπτυξη περιεχομένου βίντεο στην πλατφόρμα. Το κάθετο βίντεο αντιπροσωπεύει πλέον περισσότερο από το 10% του χρόνου που αφιερώνεται στο Twitter, σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης προς τους επενδυτές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή