Άλλη μία εταιρεία με στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων επενδύει σε ναυτιλιακή εταιρεία που ελέγχει στόλο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Η Danaos Corporation του Γιάννη Κούστα, με ένα στόλο 68 containerships, επενδύει στην εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία Eagle Bulk Shipping, αποκτώντας το 9,9% των μετοχών της. Ειδικότερα η Danaos όπως αναφέρθηκε σε έγγραφο προς την επιτροπή κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ που φέρει την υπογραφή του οικονομικού της διευθυντή Ευάγγελου Χατζή, απέκτησε 1.370.836 μετοχές σε ένα σύνολο 13.711.744 μετοχών της Eagle Bulk εισηγμένων προς διαπραγμάτευση στο χρηματιστήριο.
H μετοχή της Eagle Bulk Shipping έκλεισε την προηγούμενη Παρασκευή στα 45,31 δολ, διαμορφώνοντας μια κεφαλαιοποίηση ύψους 621,277 εκατ. δολ για την εταιρεία.
Η μετοχή έκανε υψηλότερο έτους στις 27 Φεβρουαρίου στα 65,82 δολ.
Η Eagle Bulk εστιάζει αποκλειστικά στα μεσαίου μεγέθους πλοία Supramax/Ultramax του τομέα και ελέγχει 52 πλοία, εκ των οποίων τα 50 είναι εξοπλισμένα με scrubber με μέσο όρο ηλικίας τα 9,8 έτη.
Με συνολικό χρέος 329,419 εκατ. δολ, το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους είχε έσοδα 105,198 εκατ. δολ και κέρδη 3,202 εκατ. δολ και EBITDA 18,728 εκατ. δολ.
Επέστρεψε στα ναυπηγεία η Danaos
Παρουσίαση προς επενδυτές
Όπως υποστηρίζει η Eagle Bulk σε μια παρουσίαση της προς τους επενδυτές, εστιάζει στα Supramax/Ultramax γιατί μπορούν να μεταφέρουν όλα τα είδη του χύδην ξηρού φορτίου λόγω του βέλτιστου μεγέθους τους και των εργαλείων που διαθέτουν για την φόρτωση/εκφόρτωση του φορτίου.
Επίσης αναφέρει ότι η προθεσμιακή καμπύλη του δείκτη Baltic Supramax Index (BSI) για το υπόλοιπο του 2023 παραμένει σε contango, γεγονός που πιθανόν αντανακλά τις προσδοκίες της αγοράς για ένα βελτιωμένο τοπίο προσφοράς-ζήτησης μεσοπρόθεσμα
Η Danaos είναι η δεύτερη εταιρεία με στόλο αποκλειστικά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που στρέφει το ενδιαφέρον της το χύδην ξηρό φορτίο. Έχει προηγηθεί η Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, η οποία δεν αρκέστηκε σε κάποια μετοχική συμμετοχή σε ναυτιλιακή εταιρεία, αλλά δημιούργησε ένα μεγάλο στόλο από 51 bulkers και μια ξεχωριστή πλατφόρμα διαχείρισης την Costamare Bulkers Inc.
Ο κλάδος αναμένει μεσομακροπρόθεσμα άνοδο της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου λόγω της αύξησης της ζήτησης από την Κίνα και Ινδία.
Latest News
«Πράσινο φως» για τις υποχρεωτικές επενδύσεις του ΟΛΘ
Με τον τρόπο αυτό, δίδεται η δυνατότητα στον ΟΛΘ να ικανοποιήσει, χωρίς καθυστερήσεις, τις υποχρεώσεις της, όπως αυτές προκύπτουν από την σύμβαση παραχώρησης
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets