Αγοράζοντας περιφερειακούς οίκους δημοπρασιών από τη Στοκχόλμη έως τη Βοστώνη και διευρύνοντας την εμβέλειά της με συντονισμένη εστίαση στις ψηφιακές πωλήσεις, ο οίκος Bonhams έχει κατορθώσει να γιγαντωθεί, σύμφωνα με το Barron’s.
Πέρυσι, ο τζίρος πωλήσεων από δημοπρασίες έφτασε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 27% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Μέχρι στιγμής φέτος, η διψήφια ανάπτυξη συνεχίζεται, τονίζει ο Bruno Vinciguerra, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

Christie’s: Ο θησαυρός των Ρότσιλντ

Ταχεία ανάπτυξη

 «Είναι πέρα ​​από τις εξαγορές μας, ολόκληρη η επιχείρησή μας αναπτύσσεται πολύ γρήγορα», λέει ο Vinciguerra. «Αναπτυσσόμαστε κάθε χρόνο πιο γρήγορα από την υπόλοιπη αγορά», προσθέτει.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, τα 14 εκατομμύρια λίρες (17,4 εκατομμύρια δολάρια ) που πωλήθηκε το ξίφος του Tipu Sultan τον Μάιο στο Λονδίνο, ένα παγκόσμιο ρεκόρ δημοπρασίας για ένα ινδικό αντικείμενο. Το ξίφος αναμενόταν να φτάσει τα 2 εκατομμύρια λίρες.

Στο επίκεντρο αντικείμενα αξίας κάτω του 1 εκατομμυρίου

Η ανάπτυξη της Bonhams αντανακλά μια στρατηγική εξυπηρέτησης «κάθε αγοραστή και πωλητή», με επίκεντρο τις πωλήσεις αντικειμένων αξίας 1 εκατομμυρίου δολαρίων ή λιγότερο, που «ονομάζουμε «πυρήνα της αγοράς»», σημειώνει ο Vinciguerra. Το τμήμα κάτω του 1 εκατομμυρίου δολαρίων αντιπροσωπεύει περίπου το 50% των πωλήσεων δημοπρασιών παγκοσμίως.
 Η στρατηγική της Bonhams είναι διπλή. Προσέγγιση πελατών μέσω εξαγορών περιφερειακών οίκων δημοπρασιών και ψηφιακές πωλήσεις, οι οποίες διπλασιάστηκαν και αντιπροσώπευαν το 44% της αξίας όλων των αντικειμένων που πούλησε το 2022.

Διπλή στρατηγική

Πέρυσι, η Bonhams αγόρασε τον οίκο Bukowskis στη Στοκχόλμη, τον Bruun Rasmussen στην Κοπεγχάγη, τον Cornette de Saint Cyr στο Παρίσι και τις Βρυξέλλες και τον Skinner στη Βοστώνη. Αυτές οι εξαγορές επιτρέπουν στην Bonhams να αυξήσει τη γεωγραφική της εμβέλεια, και επιπλέον, την παρουσία της στις τοπικές αγορές, δίνοντάς της πρόσβαση σε τοπικούς ειδικούς που γνωρίζουν τους πελάτες τους. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για μια επιχείρηση που βασίζεται στη σχέση εμπιστοσύνης.
Ο Bukowskis, για παράδειγμα, είχε μερίδιο 60% της αγοράς δημοπρασιών στη Σουηδία, έναν οίκο φτηνών αντικειμένων που τα πωλούσε για μόλις 500 δολάρια. «Έχουμε εβδομαδιαίες πωλήσεις αντικειμένων που είναι ενδιαφέροντα αλλά λιγότερο σπάνια από αυτά που θα έβλεπες στους μεγαλύτερους οίκους δημοπρασιών», αναφέρει ο Vinciguerra.

«Χτίζουμε ένα δίκτυο»

Η Bonhams διαθέτει επί του παρόντος 14 γκαλερί σε όλο τον κόσμο  που επικεντρώνονται σε οτιδήποτε, από όπλα και πανοπλίες, μέχρι βρετανικά κεραμικά και αναμνηστικά του Χόλιγουν. Η ποικιλομορφία «μας επιτρέπει να είμαστε κοντά στην αγορά», επισημαίνει.
Όπως αρέσκεται να λέει ο Vinciguerra, «δεν χτίζουμε μια αυτοκρατορία, χτίζουμε ένα δίκτυο».
Για τους περιφερειακούς οίκους δημοπρασιών, η σχέση με τη Bonhams τους δίνει πρόσβαση σε έναν παγκόσμιο οίκο με αίθουσες πωλήσεων στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Χονγκ Κονγκ, επιτρέποντάς τους να προσφέρουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να πωλούν έργα υψηλής αξίας.

Ψηφιακή εστίαση

Η αυξανόμενη ψηφιακή εστίαση της Bonhams επιτρέπει επίσης στις τοπικές αγορές να προσεγγίσουν πολύ περισσότερους αγοραστές και πωλητές. Το 2018, το μεγαλύτερο μέρος της ψηφιακής συμμετοχής στο Bonhams ήταν λιγότερο από το 1%. Σύμφωνα με τον Vinciguerra, η Bonhams αντιστρέφει μια παγκόσμια τάση. Πέρυσι, οι διαδικτυακές πωλήσεις έργων τέχνης αντιπροσωπεύαν το 15,9% όλων των συναλλαγών του οίκου δημοπρασιών.
 Η διαδικτυακή αγορά έχει ιδιαίτερο όφελος για τις πωλήσεις της Bonhams στις περιφερειακές αγορές. Έως και το 40% των προσφορών στις δημοπρασίες Bonhams είναι διεθνείς, ενώ περίπου το ένα τρίτο των έργων αγοράστηκαν από συλλέκτες στην Ασία.
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης