Σε συμφωνία για την απόκτηση της Brown-Forman Finland Oy, ιδιοκτήτρια της μάρκας βότκα «Finlandia» κατέληξε η Coca-Cola HBC.
Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, η συμφωνηθείσα τιμή αγοράς ανέρχεται σε 220 εκατομμύρια δολάρια και υπόκειται σε συνήθεις προσαρμογές τιμής κλεισίματος.
Η εξαγορά πραγματοποιείται μέσω της εξ ολοκλήρου θυγατρικής της Coca-Cola HBC, CC Beverages Holdings II BV, ενώ η ολοκλήρωση της προτεινόμενης συναλλαγής αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και υπόκειται σε ρυθμιστικές εγκρίσεις.
Αναθεωρεί τους στόχους η Coca Cola HBC – Που μπαίνει ο πήχης για πωλήσεις, μέρισμα
Η Finlandia ιδρύθηκε το 1970 και είναι κορυφαία μάρκα βότκας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη με ετήσιους όγκους 2,7 εκατομμυρίων κιβωτίων παγκοσμίως, εκ των οποίων περισσότερο από το 60% παράγεται εντός του γεωγραφικού αποτυπώματος της Coca-Cola HBC.
Η Finlandia εμφιαλώνεται από την Anora Group plc στη Φινλανδία βάσει μιας μακροπρόθεσμης συμφωνίας παροχής υπηρεσιών παραγωγής και διατίθεται σε καθαρές και σε πολλές εκδόσεις με γεύση.
«Η προτεινόμενη συναλλαγή αντιπροσωπεύει μια μοναδική ευκαιρία για την Coca-Cola HBC που ενισχύει το ταξίδι της προς το να γίνει ο κορυφαίος συνεργάτης αναψυκτικών 24/7. Η Coca-Cola HBC διανέμει τη Finlandia και άλλες μάρκες υψηλής ποιότητας οινοπνευματωδών ποτών για περισσότερα από 17 χρόνια και αυτή η εξαγορά θα εμπλουτίσει και θα ενισχύσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της σε περισσότερες από τις αγορές της», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Έρχεται νέος γύρος ανατιμήσεων από την Coca Cola HBC – Στο «ραντάρ» δύο εξαγορές
Η ιδιοκτησία της επωνυμίας Finlandia θα ενισχύσει τα διαπιστευτήρια υψηλής ποιότητας αλκοολούχων ποτών της Coca-Cola HBC.
Αναπτυξιακές ευκαιρίες
Ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC, δήλωσε:
«Έχοντας συνδεθεί με τη διανομή της Finlandia εδώ και 17 χρόνια σε πολλές αγορές, είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή τη μοναδική και τοπικά σχετική ευκαιρία που θα υποστηρίξει την επιτάχυνση της επιχείρησής μας εντός εγκατάστασης σε περισσότερες από τις αγορές μας. Η αποδεδειγμένη συμπληρωματικότητα της επιχείρησης των premium οινοπνευματωδών ποτών, με το ισχυρό χαρτοφυλάκιο NARTD μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε λύσεις για ένα ευρύ φάσμα περιπτώσεων κατανάλωσης 24/7 […]. Θεωρούμε ότι αυτό είναι μια ελκυστική επένδυση και μια φυσική εξέλιξη του ρόλου μας ως ενός από τους συνεργάτες διανομής της Finlandia, επιβεβαιώνοντας περαιτέρω τη δύναμη της δοκιμασμένης και ευρείας συνεργασίας μας με την Brown-Forman.Εκτιμούμε την εμπιστοσύνη που μας δίνεται και ανυπομονούμε να δημιουργήσουμε περισσότερη αξία για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, αξιοποιώντας νέες ευκαιρίες με το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο αναψυκτικών μας».
Από την πλευρά του ο Lawson Whiting, Διευθύνων Σύμβουλος της Brown-Forman, υπογράμμισε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μεταβιβάσουμε την κυριότητα της Finlandia στην Coca-Cola HBC, η οποία έχει αποδειχθεί ισχυρός και αξιόπιστος συνεργάτης των εμπορικών σημάτων μας για περισσότερα από 17 χρόνια. Πιστεύουμε ότι η Coca-Cola HBC είναι κατάλληλη για να υποστηρίξει τα μελλοντικά στάδια ανάπτυξης της Finlanbi. aΕίμαι βέβαιος ότι οι φιλοδοξίες και οι δυνατότητες ανάπτυξης της Coca-Cola HBC σε υψηλής ποιότητας αλκοολούχα ποτά […]θα επιταχύνουν την αναπτυξιακή τροχιά της Finlandia.”
Latest News
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία