Έχοντας κλείσει 160 χρόνια επιχειρηματικής παρουσίας και με την έκτη γενιά στο τιμόνι (7 ξαδέλφια), η ιστορική ποτοποιία Βαρβαγιάννη προχωρά στη δημιουργία συμπληρωματικής μονάδας στο Πλωμάρι της Λέσβου, ενώ ταυτόχρονα ανανεώνει τις συσκευασίες της με στόχο τη δυναμική ανάπτυξη των πωλήσεών της εντός και εκτός συνόρων.
Ούζο: Δραματικό πλήγμα στις εξαγωγές φέρνει νόμος του Ιράκ
Η επένδυση αφορά μια νέα καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής, η οποία θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με την υφιστάμενη, όπως ανέφερε ο κος Γιάννης Βαρβαγιάννης, εκ των διαχειριστών της εταιρείας, στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση των νέων ετικετών των τεσσάρων προϊόντων ούζου που παράγει η Βαρβαγιάννης.
Η επένδυση, η οποία έχει ενταχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο, είναι ύψους 1,5 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε βάθος διετίας, ενώ αναμένεται να ξεκινήσει να υλοποιείται εφέτος το Φθινόπωρο.
«Οι ανάγκες μας σε παραγωγή υπερκαλύπτονται σήμερα απ’ τις υποδομές που διαθέτουμε, ωστόσο θεωρήσαμε ότι θα πρέπει να κάνουμε την επένδυση κυρίως για το μέλλον», επεσήμανε ο κος Βαρβαγιάννης.
«Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό» σημείωσε ο ίδιος.
Σε επίπεδο μεγεθών, το 2023 φέρεται ότι η εταιρεία κατάφερε να ανακάμψει και να αφήσει πίσω την κρίση Covid 19 εξαιτίας της οποίας και δη από τα lockdowns στο κανάλι της εστίασης , όπου διακινεί το 70% του τζίρου της, δέχθηκε ισχυρό πλήγμα στις πωλήσεις της.
Πλέον ο τζίρος της εταιρείας επέστρεψε στις επιδόσεις του 2019, ήτοι στα 4,5 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ειδικού φόρου κατανάλωσης).
«Η πορεία είναι ανοδική τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού που σήμερα πουλάμε», επεσημάνθηκε.
Εξαγωγές σε 22 χώρες
Οι εξαγωγές συμμετέχουν σε ποσοστό 25% επί του συνολικού τζίρου και το ούζο Βαρβαγιάννη «ταξιδεύει» σε 22 χώρες ανά τον πλανήτη.
«Οι μεγαλύτερες πωλήσεις γίνονται σε χώρες με έντονο ελληνικό στοιχείο, όπως πχ η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Νότια Αφρική κ.ά.», σημείωσε ο κος Βαρβαγιάννης.
Η ετήσια παραγωγή της εταιρείας που δεν πρόκειται να επεκταθεί σε άλλα αποστάγματα, όπως π.χ. το τσίπουρο κυμαίνεται μεταξύ 50.000 και 55.000 9λιτρων κιβωτίων.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία η ίδια τα προϊόντα της. «Μπορεί να κινούμαστε από το πιο δύσκολο και πιο ακριβό δρόμο, αλλά αυτό μας εξασφαλίζει δύο πράγματα: αφενός την ανάπτυξη πιο ισχυρών δεσμών με τους συνεργάτες μας αφετέρου αποφεύγουμε τα λάθη που μπορούν να προκύψουν» σημείωσε ο ίδιος.
Δύο ανατιμήσεις
Η εκτίναξη των τιμών στις γυάλινες φιάλες σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους στα μεταφορικά οδήγησαν την εταιρεία να αυξήσει τις τιμές των προϊόντων της πρώτη φορά μετά από 7 χρόνια, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε.
Η πρώτη από τις ανατιμήσεις έγινε στις 31 Δεκεμβρίου του 2021 και ήταν της τάξεως του 8,5% και ακολούθησε μία δεύτερη αύξηση στις 31 Μαρτίου εφέτος, επίσης κατά 8,5%.
Η αγορά των φιαλών είχε τη μεγαλύτερη επιβάρυνση συγκριτικά με τους υπόλοιπους συντελεστές παραγωγής, σύμφωνα με τον κο Βαρβαγιάννη. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το μικρό μπουκάλι των 200 ml, άγγιξε τα 0,45 ευρώ, ενώ πριν από δύο χρόνια η τιμή του ήταν 0,28 ευρώ ανά τεμάχιο. Αντίστοιχα το μεγάλο γυάλινο μπουκάλι, χωρητικότητας 700 ml, από τα 0,68 ευρώ ανέρχεται πλέον στα 0,87 ευρώ ανά τεμάχιο.
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»