
Έχοντας κλείσει 160 χρόνια επιχειρηματικής παρουσίας και με την έκτη γενιά στο τιμόνι (7 ξαδέλφια), η ιστορική ποτοποιία Βαρβαγιάννη προχωρά στη δημιουργία συμπληρωματικής μονάδας στο Πλωμάρι της Λέσβου, ενώ ταυτόχρονα ανανεώνει τις συσκευασίες της με στόχο τη δυναμική ανάπτυξη των πωλήσεών της εντός και εκτός συνόρων.
Ούζο: Δραματικό πλήγμα στις εξαγωγές φέρνει νόμος του Ιράκ
Η επένδυση αφορά μια νέα καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής, η οποία θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με την υφιστάμενη, όπως ανέφερε ο κος Γιάννης Βαρβαγιάννης, εκ των διαχειριστών της εταιρείας, στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση των νέων ετικετών των τεσσάρων προϊόντων ούζου που παράγει η Βαρβαγιάννης.

Η επένδυση, η οποία έχει ενταχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο, είναι ύψους 1,5 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε βάθος διετίας, ενώ αναμένεται να ξεκινήσει να υλοποιείται εφέτος το Φθινόπωρο.
«Οι ανάγκες μας σε παραγωγή υπερκαλύπτονται σήμερα απ’ τις υποδομές που διαθέτουμε, ωστόσο θεωρήσαμε ότι θα πρέπει να κάνουμε την επένδυση κυρίως για το μέλλον», επεσήμανε ο κος Βαρβαγιάννης.
«Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό» σημείωσε ο ίδιος.

Σε επίπεδο μεγεθών, το 2023 φέρεται ότι η εταιρεία κατάφερε να ανακάμψει και να αφήσει πίσω την κρίση Covid 19 εξαιτίας της οποίας και δη από τα lockdowns στο κανάλι της εστίασης , όπου διακινεί το 70% του τζίρου της, δέχθηκε ισχυρό πλήγμα στις πωλήσεις της.
Πλέον ο τζίρος της εταιρείας επέστρεψε στις επιδόσεις του 2019, ήτοι στα 4,5 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ειδικού φόρου κατανάλωσης).
«Η πορεία είναι ανοδική τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού που σήμερα πουλάμε», επεσημάνθηκε.
Εξαγωγές σε 22 χώρες
Οι εξαγωγές συμμετέχουν σε ποσοστό 25% επί του συνολικού τζίρου και το ούζο Βαρβαγιάννη «ταξιδεύει» σε 22 χώρες ανά τον πλανήτη.
«Οι μεγαλύτερες πωλήσεις γίνονται σε χώρες με έντονο ελληνικό στοιχείο, όπως πχ η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Νότια Αφρική κ.ά.», σημείωσε ο κος Βαρβαγιάννης.
Η ετήσια παραγωγή της εταιρείας που δεν πρόκειται να επεκταθεί σε άλλα αποστάγματα, όπως π.χ. το τσίπουρο κυμαίνεται μεταξύ 50.000 και 55.000 9λιτρων κιβωτίων.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία η ίδια τα προϊόντα της. «Μπορεί να κινούμαστε από το πιο δύσκολο και πιο ακριβό δρόμο, αλλά αυτό μας εξασφαλίζει δύο πράγματα: αφενός την ανάπτυξη πιο ισχυρών δεσμών με τους συνεργάτες μας αφετέρου αποφεύγουμε τα λάθη που μπορούν να προκύψουν» σημείωσε ο ίδιος.
Δύο ανατιμήσεις

Η εκτίναξη των τιμών στις γυάλινες φιάλες σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους στα μεταφορικά οδήγησαν την εταιρεία να αυξήσει τις τιμές των προϊόντων της πρώτη φορά μετά από 7 χρόνια, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε.
Η πρώτη από τις ανατιμήσεις έγινε στις 31 Δεκεμβρίου του 2021 και ήταν της τάξεως του 8,5% και ακολούθησε μία δεύτερη αύξηση στις 31 Μαρτίου εφέτος, επίσης κατά 8,5%.
Η αγορά των φιαλών είχε τη μεγαλύτερη επιβάρυνση συγκριτικά με τους υπόλοιπους συντελεστές παραγωγής, σύμφωνα με τον κο Βαρβαγιάννη. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το μικρό μπουκάλι των 200 ml, άγγιξε τα 0,45 ευρώ, ενώ πριν από δύο χρόνια η τιμή του ήταν 0,28 ευρώ ανά τεμάχιο. Αντίστοιχα το μεγάλο γυάλινο μπουκάλι, χωρητικότητας 700 ml, από τα 0,68 ευρώ ανέρχεται πλέον στα 0,87 ευρώ ανά τεμάχιο.


Latest News

Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το 28% του προγράμματος επαναγοράς μετοχών
Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τράπεζα Κύπρου

Trade Estates: Καθαρά κέρδη 13,1 εκατ. το 2024 – Μέρισμα 0,1ευρώ ανά μετοχή
Οι προοπτικές για τη φετινή χρονιά - Mε εντατικούς ρυθμούς προχωρά η κατασκευαστική δραστηριότητα της Trade Estates

Softweb: Στα 1,83 εκατ. ο κύκλος εργασιών το 2024
Στρατηγικός στόχος της διοίκησης του Ομίλου παραμένει η διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών all in one solution, η συνεχής διεύρυνση του μεριδίου αγοράς και η επίτευξη υψηλών οικονομικών επιδόσεων

Τάσος Σφυρόερας (Alter Ego Media): «Παρακαταθήκη για τις εταιρείες η εφαρμογή των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης»
Για την προετοιμασία των εταιρειών και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν πριν εισαχθούν στο χρηματιστήριο, μίλησαν οι νομικοί σύμβουλοι της Alter Ego Media και TRASTOR ΑΕΕΑΠ στο συνέδριο Εισηγμένες Εταιρίες

ΕΒΕΑ: Πώς οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιούν τα χρηματοδοτικά εργαλεία
Εκδήλωση που συνδιοργάνωσε χθες το ΕΒΕΑ με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ΕΑΤ) και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΑΤΕ)

Aγγ. Κρητικός στον ΟΤ: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal
Πεπεισμένος για την ολοκλήρωση του deal με τον Μασούτη εμφανίζεται ο Άγγελος Κρητικός – Τι απαντά στον ΟΤ για τα καταστήματα, τις υποδομές logistics και τους εργαζόμενους

Έως τον Ιούνιο το λανσάρισμά της Snappi από την Πειραιώς – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025
Σύμφωνα με την CEO της Snappi Γκαμπριέλα Κίντερτ, κεντρικό στόχο του επιχειρησιακού της πλάνου αποτελεί η προσέλκυση 100.000 πελατών έως και το τέλος της εφετινής χρονιάς στην ελληνική αγορά

Μετά το Πάσχα η είσοδος της Qualco στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Η Qualco, που μετρά πάνω από 25 χρόνια από την ίδρυσή της, δραστηριοποιείται στον κλάδο της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (fintech) τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό

Αναβάθμισε τις ελληνικές τράπεζες η Fitch - Γιατί προηγούνται Εθνική και Eurobank
Οι ναβαθμίσεις για τις ελληνικές τράπεζες αντικατοπτρίζουν επίσης τη βελτιωμένη αξιολόγηση της Fitch για το λειτουργικό περιβάλλον της Ελλάδας σε «bbb-»

BriQ Properties: Αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 89% – Διανομή μερίσματος 0,135 ευρώ/μετοχή
Η BriQ Properties εκτιμά πως θα πετύχει υψηλότερα έσοδα και καλύτερα περιθώρια κέρδους για τη χρήση του 2025