Η κλιματική αλλαγή επηρεάζει τις αποφάσεις των ανθρώπων σχετικά με το πού θα εργαστούν, από ποιες εταιρείες αγοράζουν πράγματα, αλλά και παιδιά θα αποκτήσουν.

Περισσότεροι από τους μισούς γονείς, το 53%, λένε ότι η κλιματική αλλαγή επηρεάζει την απόφασή τους να κάνουν περισσότερα παιδιά, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.

Η παγκόσμια εταιρεία ερευνών Morning Consult διεξήγαγε την έρευνα για λογαριασμό της εταιρείας τεχνολογίας υπολογιστών HP , ρωτώντας περισσότερους από 5.000 ενήλικες γονείς στην Ινδία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση μεταξύ 18 και 26 Μαΐου.

Σύμφωνα με την έρευνα σχεδόν όλοι, το 91% των γονέων ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή. Οι ιδιαίτερες επιπτώσεις που τους ανησυχούν περιλαμβάνουν αύξηση της θερμοκρασίας (62%), έλλειψη νερού (51%), αλλαγή της στάθμης της θάλασσας (43%) και έντονα καιρικά φαινόμενα (43%).

Η Ευρώπη είναι η περιοχή του κόσμου που θερμαίνεται ταχύτερα

Επαγγελματικές επιλογές

Οι γονείς λένε ότι οι ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή επηρεάζουν  και τις επαγγελματικές τους αποφάσεις. Περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα, το 43% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν ότι επανεξέτασαν την απόφασή τους να εργαστούν σε μια εταιρεία λόγω του επιπέδου δέσμευσής της σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα, σύμφωνα με τη μελέτη της HP.

Οι αποδεδειγμένες ενέργειες μιας εταιρείας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής επηρεάζουν και τις αγοραστικές αποφάσεις. Σχεδόν τα δύο τρίτα, το 64% των γονέων που ερωτήθηκαν αναφέρουν ότι προτιμούν προϊόντα που προέρχονται από βιώσιμες πηγές και το 60% των γονέων λέει ότι οι πρακτικές βιωσιμότητας μιας εταιρείας παίζουν «μεγάλο ρόλο» σε αυτό που αγοράζουν πραγματικά.

Οι γονείς «είναι πιθανό» να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα που γνωρίζουν ότι είναι πιο «πράσινα», σύμφωνα με την έρευνα. Η προθυμία να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμα προϊόντα εξαρτάται από το είδος του προϊόντος, σύμφωνα με την έρευνα: το 75% των γονέων θα πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμα ρούχα, το 62% για προμήθειες για κατοικίδια, το 59% για αγορές τεχνολογίας όπως φορητούς υπολογιστές και το 66% για κινητά τηλέφωνα.

Αυτή η δέσμευση για βιώσιμα προϊόντα έρχεται σε μια εποχή που το 84% των γονέων λέει ότι το γενικό κόστος ζωής αυξάνεται και το 57% των γονέων λένε ότι χρειάζεται «πολύς χρόνος» για να ενεργήσουν με περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένους τρόπους, όπως η κομποστοποίηση , ανακύκλωση, αγορά προϊόντων κατασκευασμένων με ανακυκλωμένα υλικά και ανακύκλωση σε αντίθεση με το να πετάμε πράγματα.

Είναι σε μεγάλο βαθμό ευθύνη των εταιρειών να λαμβάνουν καλές αποφάσεις για το κλίμα, λένε οι γονείς. Μόλις περισσότεροι από τους μισούς, το 51% των γονέων λένε ότι οι εταιρείες έχουν «μεγάλη» ευθύνη να λογοδοτήσουν για να κάνουν το σωστό για το κλίμα, και μόνο το 36% των γονέων λέει ότι η ευθύνη να ωθήσουν τις εταιρείες να ενεργούν με βιώσιμο τρόπο ανήκει στους πελάτες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα