Η κλιματική αλλαγή επηρεάζει τις αποφάσεις των ανθρώπων σχετικά με το πού θα εργαστούν, από ποιες εταιρείες αγοράζουν πράγματα, αλλά και παιδιά θα αποκτήσουν.
Περισσότεροι από τους μισούς γονείς, το 53%, λένε ότι η κλιματική αλλαγή επηρεάζει την απόφασή τους να κάνουν περισσότερα παιδιά, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.
Η παγκόσμια εταιρεία ερευνών Morning Consult διεξήγαγε την έρευνα για λογαριασμό της εταιρείας τεχνολογίας υπολογιστών HP , ρωτώντας περισσότερους από 5.000 ενήλικες γονείς στην Ινδία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση μεταξύ 18 και 26 Μαΐου.
Σύμφωνα με την έρευνα σχεδόν όλοι, το 91% των γονέων ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή. Οι ιδιαίτερες επιπτώσεις που τους ανησυχούν περιλαμβάνουν αύξηση της θερμοκρασίας (62%), έλλειψη νερού (51%), αλλαγή της στάθμης της θάλασσας (43%) και έντονα καιρικά φαινόμενα (43%).
Η Ευρώπη είναι η περιοχή του κόσμου που θερμαίνεται ταχύτερα
Επαγγελματικές επιλογές
Οι γονείς λένε ότι οι ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή επηρεάζουν και τις επαγγελματικές τους αποφάσεις. Περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα, το 43% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν ότι επανεξέτασαν την απόφασή τους να εργαστούν σε μια εταιρεία λόγω του επιπέδου δέσμευσής της σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα, σύμφωνα με τη μελέτη της HP.
Οι αποδεδειγμένες ενέργειες μιας εταιρείας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής επηρεάζουν και τις αγοραστικές αποφάσεις. Σχεδόν τα δύο τρίτα, το 64% των γονέων που ερωτήθηκαν αναφέρουν ότι προτιμούν προϊόντα που προέρχονται από βιώσιμες πηγές και το 60% των γονέων λέει ότι οι πρακτικές βιωσιμότητας μιας εταιρείας παίζουν «μεγάλο ρόλο» σε αυτό που αγοράζουν πραγματικά.
Οι γονείς «είναι πιθανό» να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα που γνωρίζουν ότι είναι πιο «πράσινα», σύμφωνα με την έρευνα. Η προθυμία να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμα προϊόντα εξαρτάται από το είδος του προϊόντος, σύμφωνα με την έρευνα: το 75% των γονέων θα πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμα ρούχα, το 62% για προμήθειες για κατοικίδια, το 59% για αγορές τεχνολογίας όπως φορητούς υπολογιστές και το 66% για κινητά τηλέφωνα.
Αυτή η δέσμευση για βιώσιμα προϊόντα έρχεται σε μια εποχή που το 84% των γονέων λέει ότι το γενικό κόστος ζωής αυξάνεται και το 57% των γονέων λένε ότι χρειάζεται «πολύς χρόνος» για να ενεργήσουν με περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένους τρόπους, όπως η κομποστοποίηση , ανακύκλωση, αγορά προϊόντων κατασκευασμένων με ανακυκλωμένα υλικά και ανακύκλωση σε αντίθεση με το να πετάμε πράγματα.
Είναι σε μεγάλο βαθμό ευθύνη των εταιρειών να λαμβάνουν καλές αποφάσεις για το κλίμα, λένε οι γονείς. Μόλις περισσότεροι από τους μισούς, το 51% των γονέων λένε ότι οι εταιρείες έχουν «μεγάλη» ευθύνη να λογοδοτήσουν για να κάνουν το σωστό για το κλίμα, και μόνο το 36% των γονέων λέει ότι η ευθύνη να ωθήσουν τις εταιρείες να ενεργούν με βιώσιμο τρόπο ανήκει στους πελάτες.
Latest News
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Αναβαθμίζω το Σπίτι μου»: Ποιοι και πώς θα λάβουν άτοκα δάνεια 5.000 – 25.000 ευρώ
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την πρεμιέρα του νέου προγράμματος «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» με την επιλογή των δικαιούχων να γίνεται με βάση τη σειρά υποβολής των αιτήσεων
Μητσοτάκης για «Εξοικονομώ 2025»: «Βελτιώνει την ποιότητα ζωής και συμβάλει στην πράσινη ανάπτυξη»
Το πρόγραμμα, οι δικαιούχοι και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ 2025»
Ενεργειακή λύση αυτοπαραγωγής «πράσινης» ενέργειας με αποθήκευση από την Elpedison
Η συγκεκριμένη λύση της Elpedison δίνει τη δυνατότητα χωρίς καμία δέσμευση και κανένα κόστος επένδυσης
Πέντε μίνι - Εξοικονομώ 250 εκατ. για επιχειρήσεις, καταλύματα, δήμους, παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία
Οι ενδιαφερόμενοι για καθένα από αυτά, θα μπορούν να υποβάλουν, σταδιακά, τις αιτήσεις τους, καθώς υπεγράφησαν οι σχετικές προσκλήσεις