
Με την ελληνική σημαία υψωμένη πλέει από σήμερα στις διεθνείς θάλασσες το πλοίο μεταφοράς LNG «ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ» υπό διαχείριση της Capital Gas Ship Management Corp., καθώς η εταιρεία ολοκλήρωσε τη διαδικασία νηολόγησης του πλοίου στο εθνικό νηολόγιο.
Το «ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ» κατασκευάστηκε το 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα και διαθέτει μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων.
6 kwietnia spodziewany jest po raz drugi w terminalu w Świnoujściu gazowiec Aristarchos, z ok 166 000 m3 #LNG z amerykańskiego terminalu w Corpus Christi
pic.twitter.com/xzGJmIgw0H— Slodi (@GdanskSlodi) March 28, 2023
Πρόκειται για ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο νέας γενιάς εξοπλισμένο με κινητήρες τύπου XDF, συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%) ενώ διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου. Η προηγμένη τεχνολογία και τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει σηματοδοτούν ένα ακόμη ορόσημο στη δημιουργία του πράσινου στόλου της εταιρείας και στην δέσμευση της για βιώσιμη ανάπτυξη.
Η ύψωση της ελληνικής σημαίας στο «ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ» πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι Taichung στην Taiwan παρουσία του προξενικού λιμενάρχη του Τοκυο, Πλοιάρχου ΛΣ Γ. Μανδαλάκη.
Διαχείριση 20 πλοίων
Η Capital Gas Ship Management Corp. αποτελεί έναν διακεκριμένο χειριστή ποντοπόρων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε κάθε πτυχή της διαχείρισης πλοίων.
Διαχειρίζεται ένα στόλο 20 πλοίων LNG με συνολική μεταφορική ικανότητα που αγγίζει τα 3.4 εκατ. κυβικά μέτρα και συνολικό dwt 1.6 εκ. τόνους. Ο στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στον Nasdaq, Capital Product Partners L.P. και πλοία υπό κατασκευή.


Latest News

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council