Στον χορό του ανταγωνισμού των ηλεκτρονικών πωλήσεων απέναντι από την Shein και την Amazon μπαίνει η μητρική του TikTok, ByteDance, μέσω εφαρμογής βίντεο viral.
Τις τελευταίες εβδομάδες, οι χρήστες στη Βρετανία βλέπουν μια νέα λειτουργία αγορών στην εφαρμογή TikTok που ονομάζεται «Trendy Beat», μια ενότητα που προσφέρει αντικείμενα που έχουν αποδειχθεί δημοφιλή σε βίντεο.
TikTok: Σκληρό πόκερ στις ΗΠΑ για την απαγόρευση χρήσης
Όλα τα είδη που διαφημίζονται αποστέλλονται από την Κίνα, από εταιρεία εγγεγραμμένη στη Σιγκαπούρη, η οποία ανήκει στη ByteDance, σύμφωνα με πληροφορίες των FT.
Το μοντέλο, παρόμοιο με το αντίστοιχο της Amazon, σηματοδοτεί μια τεράστια αλλαγή από αυτό που εφαρμόζει σήμερα το TikTok. Επί του παρόντος, επιτρέπει σε άλλους πωλητές να πωλούν αντικείμενα μέσω του TikTok Shop, το οποίο στη συνέχεια εισπράττει μια μικρή προμήθεια.
Στο εξής θα εισπράττει όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της λειτουργίας Trendy Beat στο TikTok.
Σύμφωνα με την εταιρεία, προς το παρόν βρίσκεται στα πρώτα στάδια πειραματισμού με νέες δυνατότητες αγορών.
Η ByteDance αναζητά νέα έσοδα που μπορούν να δικαιολογήσουν την αποτίμησή της σε 300 δισ. δολάρια, που την καθιστά στην υψηλότερης αξίας ιδιωτική start-up στον κόσμο, πριν την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Το σχέδιο που αναπτύσσει είναι εσωτερικά γνωστόή ως «Project S» και σύμφωνα με πηγές που επικαλoύνται οι FT, η ByteDance κατασκευάζει μια ηλεκτρονική μονάδα λιανικής, ανταγωνιζόμενη εταιρείες όπως η fast-fashion Shein και η εφαρμογή Temu του Pinduoduo, ένας ιστότοπος που πουλά φθηνά προϊόντα και έχει μεγάλη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το «Project S»
Το «Project S» χρησιμοποιεί τις πληροφορίες του TikTok για αντικείμενα που γίνονται viral στην εφαρμογή, επιτρέποντας στην ByteDance να αποκτήσει ή να φτιάξει αυτά τα αντικείμενα η ίδια, αναφέρουν άτομα προσκείμενα στην εταιρεία. ίζουν το σχέδιο
Σύμφωνα με το TikTok, χρησιμοποίησε ένα δίκτυο προμηθευτών για την παραγωγή αντικειμένων που θα πωλούνται μέσω της Trendy Beat.
Η ByteDance θέλει να επιταχύνει τις προσφορές ηλεκτρονικού εμπορίου του TikTok για να επαναλάβει την επιτυχία με την Douyin, την κινεζική αδελφή της εφαρμογή, η οποία έχει επιτύχει πωλήσεις άνω των 10 δισεκατομμυρίων προϊόντων ετησίως. Η ByteDance πέτυχε πωλήσεις 85 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, η πλειονότητα των οποίων προέρχεται από τις δραστηριότητές της στην Κίνα.
Η αγορά του TikTok, το TikTok Shop, ήταν επιτυχημένη σε αγορές της νοτιοανατολικής Ασίας, συμπεριλαμβανομένης της Ινδονησίας και του Βιετνάμ, αλλά εξακολουθεί να δίνει μάχη για να κερδίσει μερίδιο στη Βρετανία, όπου κυκλοφόρησε πριν από περισσότερα από δύο χρόνια.
Το TikTok υποβλήθηκε σε σημαντική αναδιάρθρωση τον περασμένο μήνα σε μια προσπάθεια να επικεντρωθεί εκ νέου στο ηλεκτρονικό εμπόριο στις υπάρχουσες αγορές του, όπως η Βρετανία, αντί να ξεκινήσει μια ευρύτερη διεθνή επέκταση σε άλλες δυτικές αγορές.
Η σελίδα αγορών του Trendy Beat το συνδέει με μια εταιρεία που ονομάζεται Seitu, εγγεγραμμένη σε μια διεύθυνση στη Σιγκαπούρη. Πηγές που γνωρίζουν το θέμα, σύμφωνα με τους FT, ανέφεραν ότι η Seitu ανήκει στην ByteDance και η TikTok το επιβεβαίωσε.
Σύμφωνα με δημόσια αρχεία, η Seitu συνδέεται επίσης με το If Yooou, μια επιχείρηση λιανικής που ανήκει στην ByteDance. Ο Lim Wilfred Halim, επικεφαλής του τμήματος παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου της TikTok με αντικείμενο την κυβερνοασφάλεια εμφανίζεται ως διευθυντής του Seitu.
Latest News
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%
Το Google.org ρίχνει 20 εκατ. δολάρια σε Τεχνητή Νοημοσύνη και Επιστήμη
Στο πρώτο Forum “AI for Science”, που έλαβε χώρα χθες, το Google.org ανακοίνωσε χρηματοδότηση ύψους 20 εκατ. δολαρίων για την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης για επιστημονικά επιτεύγματα.
SOS για τα SMS
Η χρήση των SMS για προσωπική επικοινωνία έχει πάρει την κατιούσα. Εξακολουθούν πάντως να παίζουν σημαντικό ρόλο σε περιόδους έκτακτης ανάγκης.
Μέχρι τις αρχές του 2027 έτοιμο το πρώτο data center της Data4
Tο campus της Data4 στην Παιανία, όταν ολοκληρωθεί, θα είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα και θα βοηθήσει να καταστεί η χώρα πύλη εισόδου δεδομένων στη νότια Ευρώπη, είπε ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Ολιβιέ Μισελί
Πιέσεις στην Google να πουλήσει το Chrome - Τα σχέδια της Ουάσιγκτον
Η μηχανή αναζήτησης της Google βρίσκεται στο στόχαστρο των αντιμονοπωλιακών αρχών - Πότε αναμένεται η απόφαση