Η Toyota η οποία επικρίθηκε για την αργοπορία των αποφάσεών της να μπει δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση, αποκάλυψε ότι πολύ σύντομα θα προσφέρει μπαταρίες που θα έχουν αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων και πτώση κόστους 40%.
Οι νέες μπαταρίες θα είναι στερεάς μορφής, οι πρώτες ύλες για την παραγωγή τους θα είναι νικέλιο, μαγγάνιο και κάδμιο, θα παρέχουν αυτονομία τουλάχιστον 1.000 χιλιομέτρων, θα βγουν στην παραγωγή το 2026, ενώ το κόστος θα είναι 20% μικρότερο στο μοντέλο cross-over bZ4X με την απόδοση της γρήγορης φόρτισης να μειώνεται από 30 σε 20 λεπτά.
Μπαταρία με στοιχεία λιθίου, σιδήρου και φωσφορικού
Ωστόσο, για να γίνει η εταιρεία ακόμη πιο προσιτή ως προς την λιανική της τιμή, θα λανσάρει μια ακόμη μπαταρία με στοιχεία λιθίου, σιδήρου και φωσφορικού την ίδια χρονιά με μείωση της τιμής κατά 40% από τις σημερινές τιμές των μπαταριών και με την αυτονομία να βρίσκεται κοντά στα 750 χιλιόμετρα.
Ενημερώνοντας την πρόοδο ανάπτυξής της στην τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι θα διαθέσει μπαταρία το 2027 που μπορεί να προσφέρει αυτονομία κοντά στα 1.500 χιλιόμετρα. Σε αυτή την προσπάθεια θα παίξει σημαντικό ρόλο η μείωση βάρους και η αεροδυναμική των αυτοκινήτων.
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»