Η Toyota η οποία επικρίθηκε για την αργοπορία των αποφάσεών της να μπει δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση, αποκάλυψε ότι πολύ σύντομα θα προσφέρει μπαταρίες που θα έχουν αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων και πτώση κόστους 40%.

Οι νέες μπαταρίες θα είναι στερεάς μορφής, οι πρώτες ύλες για την παραγωγή τους θα είναι νικέλιο, μαγγάνιο και κάδμιο, θα παρέχουν αυτονομία τουλάχιστον 1.000 χιλιομέτρων, θα βγουν στην παραγωγή το 2026, ενώ το κόστος θα είναι 20% μικρότερο στο μοντέλο cross-over bZ4X με την απόδοση της γρήγορης φόρτισης να μειώνεται από 30 σε 20 λεπτά.

Πόσα ηλεκτρικά οχήματα κυκλοφορούν στους δρόμους 

Μπαταρία με στοιχεία λιθίου, σιδήρου και φωσφορικού

Ωστόσο, για να γίνει η εταιρεία ακόμη πιο προσιτή ως προς την λιανική της τιμή, θα λανσάρει μια ακόμη μπαταρία με στοιχεία λιθίου, σιδήρου και φωσφορικού την ίδια χρονιά με μείωση της τιμής κατά 40% από τις σημερινές τιμές των μπαταριών και με την αυτονομία να βρίσκεται κοντά στα 750 χιλιόμετρα.

Ενημερώνοντας την πρόοδο ανάπτυξής της στην τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι θα διαθέσει μπαταρία το 2027 που μπορεί να προσφέρει αυτονομία κοντά στα 1.500 χιλιόμετρα. Σε αυτή την προσπάθεια θα παίξει σημαντικό ρόλο η μείωση βάρους και η αεροδυναμική των αυτοκινήτων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Green |

Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή

Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας

Συνολάκης: Η χώρα μας μπορεί να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες
Green |

Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης

«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»