Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Icon of the Seas» που ανήκει στην Royal Caribbean International ολοκλήρωσε με επιτυχία τα πρώτα δοκιμαστικά στην ανοιχτή θάλασσα.
Σύμφωνα με τα ναυπηγεία Meyer Turku στη Φινλανδία, το θηριώδες πλοίο απέπλευσε για πρώτη φορά στις 19 Ιουνίου και μετά από τρεις ημέρες επέστρεψε στις εγκαταστάσεις.
Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 250.800 τόνων παρέμεινε στη θάλασσα τρία 24ωρα και σύμφωνα με τους ναυπηγούς «το πρώτο θαλάσσιο ταξίδι του Icon είναι ένα σημαντικό γεγονός και ένα από τα πιο σημαντικά στάδια στη ναυπηγική». Κατά τη διάρκεια της δοκιμής στη θάλασσα, ελέγχθηκαν οι επιδόσεις των συστημάτων πρόωσης του πλοίου, των συστημάτων πλοήγησης και άλλα χαρακτηριστικά, όπως η σταθερότητα.
Royal Caribbean International: «Θαύμα των θαλασσών»- Το νέο πλωτό παλάτι
«Επί του σκάφους βρέθηκαν πάνω από 450 ειδικοί πραγματοποιώντας κρίσιμες, προκαταρκτικές δοκιμές στις κύριες μηχανές, το κύτος, τις σωσίβιες λέμβους, τους προωθητήρες και άλλα κρίσιμα συστήματα του πλοίου», ανέφερε η Royal Caribbean International.
Το Icon of the Seas είναι το πρώτο μιας νέας κατηγορίας τριών κρουαζιερόπλοιων που κατασκευάζονται από το Meyer Turku. Μόλις παραδοθεί, θα είναι σχεδόν 6% μεγαλύτερο σε όγκο από το σημερινό μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Wonder of the Seas». Οι βασικές διαφορές, ωστόσο, είναι στο μηχανοστάσιο. Είναι ένα κρουαζιερόπλοιο διπλού καυσίμου – LNG με έξι κινητήρες Wärtsilä που παράγουν συνολικά ισχύ 67.500 kW.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 365 μέτρα με μέγιστη χωρητικότητα επιβατών 7.600 άτομα. Διαθέτει πάνω από 2.800 καμπίνες για επιβάτες, ενώ το πλήρωμά του θα αποτελείται από 2.350 άτομα.
Η Royal Caribbean International αναφέρει ότι ο τεχνικός σχεδιασμός ενσωματώνει νέα χαρακτηριστικά για τη βελτίωση της απόδοσης του σκάφους και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Ενσωματώνει τεχνολογίες που είχε χρησιμοποιήσει η εταιρεία στο παρελθόν, όπως σύστημα λίπανσης αέρα για το κύτος και σύστημα ανάκτησης απορριμμάτων θερμότητας που θα παρέχει έως και 3 MW επιπλέον ενέργειας.
Το «Icon of the Seas» αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του 2023 και το παρθενικό ταξίδι από το Μαϊάμι έχει προγραμματιστεί για τον Ιανουάριο του 2024.
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%