![Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων: Επίσκεψη στη Μαρίνα Αλίμου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/ΜΑΡΙΝΟ-ΑΛΙΜΟΥ-1.jpg)
Τη Μαρίνα Αλίμου, μία από τις ιστορικότερες μαρίνες της Ελλάδας και αναπόσπαστο μέρος του αναπτυσσόμενου παραλιακού μετώπου της πρωτεύουσας, γνωστού και ως «Αθηναϊκή Ριβιέρα», επισκέφθηκε η υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Ελένη Λουρή-Δενδρινού.
Μαρίνα Αλίμου: Αλλάζει ριζικά και αναβαθμίζεται πλήρως
Εκεί συναντήθηκε με τον CEO του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, κ. Ευθύμιο Μπουλούτα και τον διευθυντή της Μαρίνας Αλίμου, κ. Βαγγέλη Βλάχο, και ενημερώθηκε για την πορεία της παραχώρησης και τα προγραμματισμένα έργα ανάπλασης της νέας Μαρίνας Αλίμου.
Η σύμβαση παραχώρησης, διάρκειας 40 ετών, υπογράφτηκε το 2021 από τη θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ενώ το έργο ανάπτυξης, μελέτης και κατασκευής έχει αναλάβει η REDS, επίσης θυγατρική του ίδιου ομίλου, με στόχο την αναβάθμισή της σε μία από τις πιο σύγχρονες τουριστικές μαρίνες της Μεσογείου έως το τέλος του 2025.
Με χερσαίο χώρο έκτασης 210.000 τ.μ., θαλάσσιο χώρο 428.000 τ.μ. και λιμενοβραχίονες μήκους 1.170 μ., είναι η μεγαλύτερη μαρίνα της Ελλάδας και των Βαλκανίων με 1.100 μόνιμες θέσεις σκαφών ενώ λειτουργεί σύμφωνα με διεθνή πρότυπα και προδιαγραφές.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό της εταιρείας, στη νέα Μαρίνα Αλίμου θα αναπτυχθούν ξενοδοχειακές, εμπορικές, ψυχαγωγικές και αθλητικές εγκαταστάσεις και μεγάλες εκτάσεις πρασίνου. Παράλληλα, θα φιλοξενούνται συνολικά 900 σκάφη, μήκους έως και 50μ., με σύγχρονες εγκαταστάσεις και υπηρεσίες για τον ανεφοδιασμό και την ασφάλειά τους.
Η Μαρίνα Αλίμου βρίσκεται σε αναμονή έκδοσης ΚΥΑ και των ακόλουθων οικοδομικών αδειών εντός του προσεχούς διαστήματος με προοπτική έναρξης των εργασιών εντός του 2023 και ολοκλήρωση του έργου έως το τέλος του 2025.
«Πρόκειται για έργο-ορόσημο σε στρατηγικό σημείο στο ταχέως αναπτυσσόμενο παράκτιο μέτωπο της Αττικής, μία ολοκληρωμένη επένδυση που συμβάλλει ήδη και πρόκειται να συμβάλλει ακόμη περισσότερο στο μέλλον, όταν ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα έργα ανάπλασης, στην περαιτέρω ανάδειξη της υψηλής ποιότητας φιλοξενίας και τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα», επισήμανε η υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Ελένη Λουρή-Δενδρινού σε δηλώσεις της και πρόσθεσε: «Οι μαρίνες αποτελούν κομβικής σημασίας έργα υποδομής στη σύγχρονη οικονομία, με πολλαπλάσια προστιθέμενη αξία, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, κ. Ε. Μπουλούτας σημείωσε σε ότι αφορά το ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα της επένδυσης: «Η συνολική επένδυση αξίας περίπου 100 εκατ. ευρώ της Μαρίνας Αλίμου και η συνολική άμεση και έμμεση συνεισφορά τόσο στο τουριστικό προϊόν όσο και στην απασχόληση θα συνεισφέρει σημαντικά στο ΑΕΠ της χώρας. Η χερσαία ανάπτυξη με εμπορικά καταστήματα, χώρους εστίασης, αθλητικές εγκαταστάσεις και ξενοδοχειακή μονάδα προβλέπει σημαντική αύξηση θέσεων εργασιών και ευκαιριών απασχόλησης τόσο στην ίδια την Μαρίνα όσο και στις υπόλοιπες χρήσεις που προβλέπονται εντός αυτής».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Δασμοί: Πώς αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/nautilia-768x430-1-600x336.jpg)
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_naut_ploio_tanker2-600x352.png)
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
![Royal Caribbean Group: Γιατί ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/RCI_IC_Aerial_Side_Night_CGI12_RET_LR-1-600x200.jpg)
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
![Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Επανεξελέγη πρόεδρος η Μελίνα Τραυλού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/enosi-ellinon-efopliston-600x338.jpg)
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
![Τέλης Μυστακίδης: Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή για την Aegean Baltic Bank](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/telis-mistakidis-600x404.png)
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
![Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία παγκόσμιο παράδειγμα αριστείας, πρωτοπορίας και ανθεκτικότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-3-600x393.jpg)
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
![Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-600x400.jpeg)
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
![Capital Clean Energy Carriers: Αύξηση εσόδων 64% στο τέταρτο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/AMORE-MIO-CAPITAL-600x270.jpg)
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
![Ναυτιλία: Κερδισμένοι και χαμένοι από τον πόλεμο δασμών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_LNG22-1024x600-1-600x352.png)
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
![Costamare: Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Costamare-slide-2-7f29710c-600x273.jpeg)
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του