
Eξοικονόμηση χρόνου, ευκολότερη σύγκριση τιμών, γρήγορος εντοπισμός των προϊόντων και ευκολία αγορών από την πολυθρόνα του σπιτιού όλες τις ώρες της ημέρας αποτελούν το τετράπτυχο της επιλογής των αγορών από το online σουπερμάρκετ για τους Έλληνες καταναλωτές. Μάλιστα, ήδη το 17,1% πραγματοποιούν αγορές μία φορά την εβδομάδα.
Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της EXCEED CONSULTING με θέμα «Οι συνήθειες, οι προτιμήσεις των e-shoppers και γιατί επιλέγουν ένα online super market», οι κυριότεροι λόγοι επιλογής αγορών από το online σουπερμάρκετ αφορούν την εξοικονόμηση χρόνου και την ευκολότερη σύγκριση των τιμών. Η εξοικονόμηση χρόνου αποτελεί το βασικό κριτήριο επιλογής για σχεδόν επτά στους δέκα καταναλωτές, με δεύτερη την ευκολία που προσφέρει ο ηλεκτρονικός τρόπος αγορών (55,7%).
Σούπερ μάρκετ: Crash test μεταξύ των online και των φυσικών καταστημάτων
Η έρευνα έγινε με τυχαία σωματοποιημένη δειγματοληψία σε δείγμα 1.000 e-shoppers σε ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ, άνδρες και γυναίκες ηλικίας 25 έως 55 ετών, σε όλη τη χώρα, και έδειξε ότι το 74,9% θεωρεί ότι τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ προσφέρουν εξοικονόμηση χρόνου σε σχέση με τις αγορές από φυσικά καταστήματα, το 65,4% θεωρεί ότι πραγματοποιεί πιο εύκολα και στοχευμένα τις αγορές του, το 57,4% εκτιμά ότι είναι ιδιαιτέρως εξυπηρετικές οι εναλλακτικές που δίνονται αναφορικά με την παράδοση των προϊόντων σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα, ενώ σχεδόν ο ένας στους δύο καταναλωτές εκτιμά ότι θεωρεί πως έχει καλύτερη/ευκολότερη δυνατότητα για σύγκριση τιμών.

Η ταχύτητα στις παραδόσεις της παραγγελίας αποτελεί για τους περισσότερους σημαντικό κριτήριο στην επιλογή του ηλεκτρονικού σουπερμάρκετ, με το 29,6% να θεωρεί ότι ο χρόνος παράδοσης επηρεάζει απόλυτα την επιλογή του καταστήματος και το 36,7% πάρα πολύ.
Ωστόσο, αν και η ευκολία είναι βασικό στοιχείο στροφής προς τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ, το 43% των καταναλωτών συνεχίζει να επιλέγει για κύριες αγορές τροφίμων τα φυσικά καταστήματα. Τέλος, η ίδια έρευνα έδειξε ότι το 67% των e-shoppers προτιμά να παραλαμβάνει τα προϊόντα που αγοράζει στον χώρο του από υπάλληλο του σουπερμάρκετ, 22% μέσω τρίτου, 7% ο ίδιος από το φυσικό κατάστημα και 5% από κάποια θυρίδα παραλαβής.
Πάντως οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα, κάτι που δείχνει ότι μέχρι στιγμής, αν και αυξάνονται οι ηλεκτρονικοί καταναλωτές και οι αλυσίδες σουπερμάρκετ επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε ψηφιακά καταστήματα, η ακρίβεια κάνει τους Ελληνες να συνεχίζουν να επισκέπτονται για την έρευνα αγοράς τους τα φυσικά καταστήματα, αφού τελικά η ευκολία δεν υπερισχύει της καλύτερης τιμής.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ


Latest News

Στον... αέρα χιλιάδες οικοδομικές άδειες – Αρρυθμίες στις πολεοδομίες καταγγέλλουν οι μηχανικοί
Σοβαρά τα προβλήματα στην έκδοση οικοδομικών αδειών από τις πολεοδομίες καταγγέλλουν μηχανικοί του ΤΕΕ

Λεφτά… δεν υπάρχουν για 4 στους 10 Έλληνες – Πόσοι δυσκολεύονται να καλύψουν βασικές ανάγκες [πίνακας]
Πέντε φορές υψηλότερο κίνδυνο να βρεθούν σε οικονομική αδυναμία σε σχέση με την Ευρώπη αντιμετωπίζουν οι Έλληνες – Τι δείχνει η έρευνα του ΙΝΕ - ΓΣΕΕ

Αν. Μακεδονία και Θράκη στο επίκεντρο της προσπάθειας ενεργειακής αυτονομίας της ΕΕ
Το συνέδριο με επίκεντρο τον κρίσιμο ρόλο της περιοχής στην ενεργειακή ασφάλεια, την περιφερειακή ανάπτυξη και τη διαχείριση διεθνών προκλήσεων

Οι «φόροι της αμαρτίας» βελτιώνουν την κοινωνική ευημερία - Έρευνα του ΚΕΠΕ
Οι κυβερνήσεις χρειάζονται βιώσιμες πηγές χρηματοδότησης για κοινωνικά προγράμματα και δημόσιες επενδύσεις.

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε 2,4% ο τζίρος του λιανικού εμπορίου
Τι δείχνουν τα στοιχεία της
![Δημογραφικό: Ο πληθυσμός της Ευρώπης γερνάει – Η αρνητική πρωτιά της Ελλάδας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/dimograd-600x375.jpg)
Η Ευρώπη γερνάει - Η αρνητική πρωτιά της Ελλάδας [γραφήματα]
Η μέση ηλικία του πληθυσμού στην ΕΕ αυξήθηκε από το 2014, αποτυπώνοντας το δημογραφικό πρόβλημα

Ξεκινούν οι αιτήσεις για το «Ανακαινίζω-Νοικιάζω» – Όσα πρέπει να γνωρίζετε
Το «Ανακαινίζω – Νοικιάζω» προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ, προσφέρει επιδότηση που φτάνει έως το 60% της δαπάνης

Ετοιμάζεται μίνι πακέτο στήριξης για τη Σαντορίνη – Πότε θα ενεργοποιηθεί
Μέτρα ενίσχυσης των επιχειρήσεων στη Σαντορίνη φέρεται να επεξεργάζεται η κυβέρνηση – Εισηγήσεις στο Μαξίμου για την ενεργοποίηση βοήθειας παρόμοιας με εκείνης που δόθηκε την περίοδο του Covid 19

Πώς θα μετετρέψετε κατάστημα σε κατοικία
15 ερωταπαντήσεις για την αλλαγή χρήσης σε επαγγελματικούς χώρους – Οι κανονισμοί, οι προϋποθέσεις και οι παγίδες που αφορούν τέτοια ακίνητα

SoGen: Ελκυστική η Ελλάδα για επενδύσεις – Τι έχει αλλάξει στην Ευρώπη
Τα ασφάλιστρα για τον κίνδυνο μετοχών είναι πιο «τεντωμένα», με τις πραγματικές αξίες να πλησιάζουν τα ιστορικά υψηλά - Τι είδε η SoGen