
Μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες θα γίνουν παραγγελίες για περισσότερα από 45.000 επιβατικά αεροσκάφη συνολικής αξίας περίπου 8 τρισ. δολαρίων, όπως εκτιμά η αμερικανική Boeing, η οποία μαζί με την ευρωπαϊκή Airbus είναι οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.
Οι νέες αυτές προβλέψεις για παραδόσεις νέων επιβατικών αεροσκαφών από τον κλάδο τα επόμενα 20 χρόνια λαμβάνουν υπόψη και τον συνεχώς αυξανόμενο ακτιβισμό σχετικά με τις εκπομπές ρύπων σύμφωνα με στελέχη της αμερικανικής εταιρείας στο Bloomberg.
Air India: Παραγγελία 470 αεροπλάνων από τις Boeing και Airbus
Η αμερικανική εταιρεία προβλέπει μείωση σε εμπορικές πτήσεις που είναι μικρότερες από 700 χιλιόμετρα, καθώς οι κυβερνήσεις θα προτρέπουν τους καταναλωτές να στραφούν σε πιο πράσινες μεταφορές, όπως τα τρένα. Για τον λόγο αυτόν η Boeing εκτιμά ότι οι αερομεταφορείς θα βρουν τρόπους να έχουν περίπου 20% περισσότερη παραγωγικότητα από τους στόλους αεροσκαφών τους, μεταβαίνοντας σε πιο μεγάλα αεροπλάνα, τοποθετώντας σε αυτά περισσότερα καθίσματα και κρατώντας τα αεροσκάφη περισσότερες ώρες στον αέρα. Η Boeing αναμένει ότι ο παγκόσμιος στόλος επιβατικών αεροσκαφών θα διπλασιαστεί σχεδόν μέχρι το 2042. Η Airbus από την πλευρά της προβλέπει ότι σχεδόν 41.000 επιβατικά αεροσκάφη τύπου τζετ θα εισέλθουν στην αγορά αυτό το διάστημα.
Και οι δύο κατασκευαστές αεροπλάνων αναμένουν ότι τα τζετ επιβατικά στενής ατράκτου θα κυριαρχήσουν στην αγορά τις επόμενες δύο δεκαετίες. Η Boeing βλέπει αεροσκάφη όπως το 737 Max και το A320neo της Airbus να αντιπροσωπεύουν το 76% των προβλεπόμενων πωλήσεων, σε σύγκριση με πρόβλεψη 80% από τον ευρωπαίο ανταγωνιστή της, αναφέρει το Bloomberg.
Η Custom Market Insights δημοσίευσε νέα έκθεση για την αγορά επιβατικών αεροσκαφών, σύμφωνα με την οποία η ζήτηση για εμπορικά αεροσκάφη αποτιμήθηκε σε περίπου 151 δισ. δολάρια το 2022 και αναμένεται να φτάσει τα 171 δισ. δολάρια το 2023 και τα 344 δισ. δολάρια το 2030, με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης περίπου 4% κατά την προβλεπόμενη περίοδο 2023-2030.
Η παγκόσμια αγορά εμπορικών αεροσκαφών διευρύνεται ως αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Η πρόσφατη αύξηση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια ήταν μια από τις κύριες δυνάμεις πίσω από την επέκταση της αγοράς. Ιδιαίτερα οι αναδυόμενες οικονομίες συμβάλλουν σημαντικά σε αυτούς τους τομείς, προωθώντας την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς εμπορικών αεροσκαφών.


Latest News

Οι ΗΠΑ ζητούν καλύτερη πρόσβαση στην αγορά της Νότιας Κορέας - Η κόντρα για το βόειο κρέας
Η Νότια Κορέα είναι ένας από τους κορυφαίους εισαγωγείς αμερικανικού βοείου κρέατος που επέτρεψε τις εισαγωγές από τις ΗΠΑ από το 2008

Λάθος οι δασμοί στο μπέρμπον, λέει ο Μπαϊρού
Αναστατωμένοι οι Ευρωπαίοι παραγωγοί αλκοολούχων με την απειλή Τραμπ για αντίποινα με δασμούς 200%

Επιστροφή σε γραφεία γεμάτα... κατσαρίδες για τους υπαλλήλους της NASA
Σε εντελώς ακατάλληλους χώρους επέστρεψαν υπάλληλοι της NASA και άλλων υπηρεσιών

Financial Times: Ο Σι Τζινπίνγκ απέρριψε πρόσκληση για την επετειακή σύνοδο ΕΕ-Κίνας
ΕΕ και Κίνα συμπληρώνουν 50 χρόνια σχέσεων, όμως ο Σι απέρριψε την πρόσκληση να παρευρεθεί σε αυτή, ανέφεραν οι Financial Times

Σχέδιο τόνωσης της κατανάλωσης δημοσιοποιεί η Κίνα
Τη Δευτέρα η εξειδίκευση των μέτρων για την τόνωση της κατανάλωσης

Οι ΗΠΑ «διορίζουν» τον επόμενο κεντρικό τραπεζίτη του Λιβάνου
Oι ΗΠΑ εξετάζουν στον Λευκό Οίκο τα προφίλ ορισμένων υποψηφίων για τον ρόλο του κεντρικού τραπεζίτη

Στα 17 εκατ. δολ. το «κασέ» του CEO της UBS
Ο Σέρτζιο Ερμότι είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος επικεφαλής ευρωπαϊκής Τράπεζας

Data Center: Ποιος θα πληρώσει το ενεργειακό κόστος; – Τι αποκαλύπτει έρευνα του Harvard
Το ενεργειακό κόστος για τα data center πρέπει να μειωθεί -Θα το πληρώσουν οι καταναλωτές δείχνει το Harvard

Στα 1,6 τρισ. δολάρια η αγορά υγείας και ευεξίας της Κίνας ως το 2030
Οι καταναλωτές στην Κίνα στρέφονται στην ολιστική ευεξία - Οι πωλήσεις σε ποσοστό 51% διεκπαιρεώνονται ηλεκτρονικά

Η Gazprom ξαναφέρνει κοντά ΗΠΑ, Ρωσία - Κυοφορείται (;) συνεργασία στην ενέργεια
Ρώσοι και Ευρωπαίοι αξιωματούχοι βλέπουν με ενδιαφέρον την συνεργασία των ΗΠΑ με την Gazprom