Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 67 ετών άφησε ο εφοπλιστής Κώστας Αγαπητός, έπειτα από εγχείριση ανοιχτής καρδιάς όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες.
Η οικογένεια Αγαπητού ξεκίνησε τις δραστηριότητές της με την επιβατική ελληνική ακτοπλοΐα από τις αρχές του ’60, με την ίδρυση της AGAPITOS LINES. Η εταιρία είχε την ιδιοκτησία, τη λειτουργία και τη διαχείριση ενός στόλου οχηματαγωγών πλοίων. Η επιχείρηση ενισχύθηκε κατά πολύ, όταν ο Κωνσταντίνος και ο Αντώνης (αντίστοιχοι γιοι των Γιάννη και Βασίλη), μπήκαν στην οικογενειακή επιχείρηση μετά την ολοκλήρωση των ναυτιλιακών σπουδών τους.
Από το 1964 έως και το 1992, οι δραστηριότητες των ναυτιλιακών γραμμών της εταιρείας επεκτάθηκαν στην ελληνική αγορά, αυξάνοντας τα δρομολόγια. Έτσι η AGAPITOS LINES έγινε, μέσα σε αυτά τα χρόνια, ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές της αγοράς.
Ο Γιάννης Αγαπητός και ο γιος του Κωνσταντίνος ιδρύουν την AGAPITOS EXPRESS FERRIES ASSOCIATION (AEFA) με τον Κωνσταντίνο στο τιμόνι, ως διευθύντας σύμβουλος της εταιρείας. Με τη μακρόχρονη εμπειρία της οικογένειας στο χώρο, η AEFA επικεντρώθηκε στην περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας και στην καινοτόμο διαχείριση, ώστε να δημιουργήσει μια εταιρεία ικανή να μεγαλώνει, ενώ, την ίδια στιγμή, να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μιας ταχύτατα μεταβαλλόμενης αγοράς.
Η εντυπωσιακή επέκταση και ανάπτυξη της AEFA, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, είναι μια απόδειξη των προσπαθειών των ανθρώπων της, να εκτελεί με το στόλο της αναδυόμενα και προσοδοφόρα δρομολόγια μεταξύ του Πειραιά και των νησιών Σύρου, Τήνου, Μυκόνου και των Πάρου, Νάξου, Ίου, Σαντορίνης.
Το 1998, η AEFA εισήλθε και στην αγορά των τύπου Ro/ Ro με την απόκτηση 4 πλοίων.
Το 1999, η εταιρεία εξαγοράζεται από τη Minoan Flying Dolphins (αργότερα, μετονομαζόμενη σε Hellas Flying Dolphins και, σήμερα, γνωστή ως Hellenic Seaways). Ο Κωνσταντίνος Αγαπητός, όντας ο μοναδικός μέτοχος της AEFA κατά το χρόνο της εξαγοράς, γίνεται και ο μεγαλύτερος μεμονωμένος μέτοχος σε αυτή τη νέα εταιρία.
H οικογένεια Αγαπητού δραστηριοποιείται παραδοσιακά στο χώρο της ακτοπλοΐας από το 1964.
Ιδρυτής της εταιρείας υπήρξε ο Βασίλειος Α. Αγαπητός ως αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας ο οποίος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1933 από πρόσφυγες γονείς της Μικράς Ασίας. Από την ίδρυσή της η εταιρεία και μέχρι τη συγχώνευσή της με τη Minoan Flying Dolphins δραστηριοποιήθηκε κυρίως στις γραμμές των Κυκλάδων αλλά και σε άλλες περιοχές όπως στην Αδριατική, στο Ιόνιο, στην Ικαρία-Σάμο και στα Δωδεκάνησα.
Μετά το 2000 κι ως το 2018, η οικογένεια συμμετείχε στο μετοχικό κεφάλαιο της Hellenic Seaways ενώ παράλληλα ο Αντώνιος Αγαπητός που δραστηριοποιείται στο χώρο ως πλοιοκτήτης από το 1983, διετέλεσε μέλος του διοικητικού της συμβουλίου, υπήρξε αντιπρόεδρος καθώς και διευθύνων σύμβουλος από το 2013 μέχρι τη πώληση της εταιρείας στις επιχειρήσεις Αττικής το 2018. To 2019 ο Βασίλης Αγαπητός, ενεργός στον χώρο της ακτοπλοΐας από το 2012, συνεχίζει τη παράδοση και ιδρύει την ALPHA LINES, εντάσσοντας στο δυναμικό της το σύγχρονο επιβατηγό ταχύπλοο SPEEDCAT l το 2020.
Latest News
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων