Κάθεσαι σε ένα εστιατόριο με το στομάχι σου να έχει φτάσει στην πλάτη από την πείνα αλλά ταυτόχρονα προτιμάς να… ανοίξει η γη να σε καταπιεί από το να ανοίξεις το στόμα σου και να παραγγείλεις!
Αν η παραπάνω πρόταση μίλησε στην ψυχή σου, τότε ίσως υποφέρεις κι εσύ από «Menu Anxiety», ένα από τα –πολλά η αλήθεια είναι- άγχη των Gen Zers και των Millennials.
Αν επιχειρούσαμε μια επεξήγηση του όρου, είναι αυτό που παθαίνεις όταν έρχεται η ώρα να παραγγείλεις και… τα χέρια σου ιδρώνουν, τα πόδια σου τρέμουν και το στομάχι σου γίνεται κόμπος.
Όταν το «Αμερικανικό Όνειρο» ενσαρκώνεται στην Ευρώπη
Τα… καλά νέα είναι ότι σίγουρα δεν είσαι μόνος. Τρεις στους δέκα Αμερικανούς έχουν «menu anxiety» όταν έρχεται η ώρα της παραγγελίας, σύμφωνα με έρευνα σε 2.000 άτομα.
Το εντυπωσιακό είναι ότι το ποσοστό της Gen Z και των Millenial είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με τους μεγαλύτερους της Gen X και των baby boomers. Ειδικότερα, το 41% των 18-43 ετών δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν αυτό το άγχος ενώ μόλις το 15% των 44-77 νιώθουν αυτό το… σύνδρομο.
Πώς αντιμετωπίζουν το «menu anxiety»
Πώς ξεπερνούν τη δυσκολία αυτή όμως; Οι νεότερες γενιές, σύμφωνα με τη New York Post, απάντησαν ότι αφήνουν άλλους να παραγγείλουν πρώτοι ώστε να «πάρουν ιδέες» για το τι θα φάνε και οι ίδιοι!
Επιπλέον, τσεκάρουν από πριν το μενού του εστιατορίου για να αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όταν έρθει η ώρα να παραγγείλουν.
Η γεύση και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της τροφής στο μυαλό των Gen Z
Εκτός από το «menu anxiety» η έρευνα των OnePoll Και Avocado Green Mattress, ασχολήθηκε με τους παράγοντες που επηρεάζουν τους συμμετέχοντες όταν παραγγέλνουν φαγητό.
Πρώτος παράγοντας είναι, όπως είναι λογικό, η γεύση και δεύτερος το κόστος. Ακολουθούν ο χρόνος που απαιτείται για την προετοιμασία του φαγητού, η «εικόνα», και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Εντύπωση προκαλεί ότι το 20% των Gen Zers και Millennials ενδιαφέρονται για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του φαγητού του ενώ μόλις το 7% των μεγαλύτερων σε ηλικία έχουν κάτι τέτοιο σοτ μυαλό τους.
«Οι μας επιλογές έχουν σημασία» λέει η Jessica Hann, αντιπρόεδρος Marketing και βιωσιμότητας της Avocado Green. «Από το πώς τρώμε μέχρι το πώς κοιμόμαστε, οι συλλογικές μας αποφάσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την υγεία μας».
Πηγή: In.gr
Latest News
Τουρισμός και βιομηχανία δεν βρίσκουν εργαζομένους - «Διαβατήριο» η εξειδίκευση
Το πρόβλημα στην αγορά εργασίας καταγράφεται εντονότερο στον δευτερογενή τομέα (71%) καθώς και στον τουρισμό (64%)
Βρίσκουν νόημα οι εργαζόμενοι στην εργασία τους; - Γιατί 1 στους 3 βλέπουν προς την έξοδο
Οι εργαζόμενοι περιμένουν ότι η εργασία τους, θα τους προσφέρει περισσότερα - Σε κρίσιμο σταυροδρόμι η σχέση τους με τους εργοδότες
Ιταλία: Πιλοτική εφαρμογή της τετραήμερης εργασίας
Ξεκινά σε υπουργεία και δημόσιους οργανισμούς στην Ιταλία
Πόσο ταιριάζουν οι δεξιοτήτες με την εργασία και την αγορά - Τι ζητούν οι εργοδότες
Αποκαλυπτική για την εργασία η έρευνα του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητήριου που αφορούσε και τις ανάγκες των εργοδοτών
Ποιοι θα βρουν δουλειά όταν η ΑΙ επικρατήσει στην αγορά εργασίας
H AI θα εξαλείψει θέσεις εργασίας σύμφωνα με την Manpower - Οι τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης για όσους αναβαθμίζουν τις δεξιότητές τους