
Κάθεσαι σε ένα εστιατόριο με το στομάχι σου να έχει φτάσει στην πλάτη από την πείνα αλλά ταυτόχρονα προτιμάς να… ανοίξει η γη να σε καταπιεί από το να ανοίξεις το στόμα σου και να παραγγείλεις!
Αν η παραπάνω πρόταση μίλησε στην ψυχή σου, τότε ίσως υποφέρεις κι εσύ από «Menu Anxiety», ένα από τα –πολλά η αλήθεια είναι- άγχη των Gen Zers και των Millennials.
Αν επιχειρούσαμε μια επεξήγηση του όρου, είναι αυτό που παθαίνεις όταν έρχεται η ώρα να παραγγείλεις και… τα χέρια σου ιδρώνουν, τα πόδια σου τρέμουν και το στομάχι σου γίνεται κόμπος.
Όταν το «Αμερικανικό Όνειρο» ενσαρκώνεται στην Ευρώπη
Τα… καλά νέα είναι ότι σίγουρα δεν είσαι μόνος. Τρεις στους δέκα Αμερικανούς έχουν «menu anxiety» όταν έρχεται η ώρα της παραγγελίας, σύμφωνα με έρευνα σε 2.000 άτομα.
Το εντυπωσιακό είναι ότι το ποσοστό της Gen Z και των Millenial είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με τους μεγαλύτερους της Gen X και των baby boomers. Ειδικότερα, το 41% των 18-43 ετών δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν αυτό το άγχος ενώ μόλις το 15% των 44-77 νιώθουν αυτό το… σύνδρομο.

Πώς αντιμετωπίζουν το «menu anxiety»
Πώς ξεπερνούν τη δυσκολία αυτή όμως; Οι νεότερες γενιές, σύμφωνα με τη New York Post, απάντησαν ότι αφήνουν άλλους να παραγγείλουν πρώτοι ώστε να «πάρουν ιδέες» για το τι θα φάνε και οι ίδιοι!
Επιπλέον, τσεκάρουν από πριν το μενού του εστιατορίου για να αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όταν έρθει η ώρα να παραγγείλουν.
Η γεύση και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της τροφής στο μυαλό των Gen Z
Εκτός από το «menu anxiety» η έρευνα των OnePoll Και Avocado Green Mattress, ασχολήθηκε με τους παράγοντες που επηρεάζουν τους συμμετέχοντες όταν παραγγέλνουν φαγητό.
Πρώτος παράγοντας είναι, όπως είναι λογικό, η γεύση και δεύτερος το κόστος. Ακολουθούν ο χρόνος που απαιτείται για την προετοιμασία του φαγητού, η «εικόνα», και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Εντύπωση προκαλεί ότι το 20% των Gen Zers και Millennials ενδιαφέρονται για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του φαγητού του ενώ μόλις το 7% των μεγαλύτερων σε ηλικία έχουν κάτι τέτοιο σοτ μυαλό τους.
«Οι μας επιλογές έχουν σημασία» λέει η Jessica Hann, αντιπρόεδρος Marketing και βιωσιμότητας της Avocado Green. «Από το πώς τρώμε μέχρι το πώς κοιμόμαστε, οι συλλογικές μας αποφάσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την υγεία μας».
Πηγή: In.gr


Latest News

Οι 3+1 λόγοι για να αλλάξει κάποιος δουλειά
Γιατί να αφήσει κάποιος τη δουλειά του για μια άλλη - Τι ισχύει στην Ελλάδα

Γυναίκες και καριέρα: Ο μακρύς δρόμος της επαγγελματικής ισότητας [γράφημα]
Αν και έχουν γίνει βήματα προς την κατάκτηση της ισότητας, η εξίσωση «γυναίκες και καριέρα» είναι δύσκολη - Oι τελευταίες έρευνες

Δύο φορές πιο σημαντική η υβριδική εργασία από τη γονική άδεια - Τι δείχνει έρευνα
Τα ευρήματα έρευνας της IWC επιβεβαιώνουν ότι η υβριδική εργασία συμβάλλει ουσιαστικά στην προώθηση της ισότητας των φύλων

Μπόνους με κριτήριο τις ώρες στο γραφείο υπόσχεται η Deloitte
Πολλές εταιρείες γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές όσον αφορά την παρουσία των στελεχών στο γραφείο - Τι κάνει η Deloitte

Η Ισπανία top προορισμός για ψηφιακούς νομάδες- Πολύ χαμηλά η θέση της Ελλάδας
Οι ψηφιακοί νομάδες προτιμούν τον ηλιόλουστο καιρό και τα φιλόξενα μέρη με πολλούς τουρίστες - Η Ελλάδα «εξαιρείται»...

Σε ποια χώρα οι γυναίκες κατέχουν σχεδόν τις μισές διευθυντικές θέσεις
Από το 2014, οι γυναίκες διευθύντριες στην Ευρωπαϊκή Ενωση έχει αυξήσει το ποσοστό τους κατά 3,1 ποσοστιαίες μονάδες

Ο κανόνας των... δύο λέξεων για ένα μη τοξικό αφεντικό - Kάντο όπως ο CEO της Siemens
Ο Ρόλαντ Μπους είναι φυσικός και εργάζεται στη Siemens για περισσότερα από 30 χρόνια

Τετραπλασίασαν την περιουσία τους οι Millenials - Γιατί κάποιοι μιλούν για «φανταστικό πλούτο»
Αθροιστικά, οι millennials έχουν περιουσία τώρα περίπου 15,95 τρισεκατομμύρια δολάρια, από 3,94 τρισεκατομμύρια δολάρια πέντε χρόνια νωρίτερα

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις