
Κάθεσαι σε ένα εστιατόριο με το στομάχι σου να έχει φτάσει στην πλάτη από την πείνα αλλά ταυτόχρονα προτιμάς να… ανοίξει η γη να σε καταπιεί από το να ανοίξεις το στόμα σου και να παραγγείλεις!
Αν η παραπάνω πρόταση μίλησε στην ψυχή σου, τότε ίσως υποφέρεις κι εσύ από «Menu Anxiety», ένα από τα –πολλά η αλήθεια είναι- άγχη των Gen Zers και των Millennials.
Αν επιχειρούσαμε μια επεξήγηση του όρου, είναι αυτό που παθαίνεις όταν έρχεται η ώρα να παραγγείλεις και… τα χέρια σου ιδρώνουν, τα πόδια σου τρέμουν και το στομάχι σου γίνεται κόμπος.
Όταν το «Αμερικανικό Όνειρο» ενσαρκώνεται στην Ευρώπη
Τα… καλά νέα είναι ότι σίγουρα δεν είσαι μόνος. Τρεις στους δέκα Αμερικανούς έχουν «menu anxiety» όταν έρχεται η ώρα της παραγγελίας, σύμφωνα με έρευνα σε 2.000 άτομα.
Το εντυπωσιακό είναι ότι το ποσοστό της Gen Z και των Millenial είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με τους μεγαλύτερους της Gen X και των baby boomers. Ειδικότερα, το 41% των 18-43 ετών δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν αυτό το άγχος ενώ μόλις το 15% των 44-77 νιώθουν αυτό το… σύνδρομο.

Πώς αντιμετωπίζουν το «menu anxiety»
Πώς ξεπερνούν τη δυσκολία αυτή όμως; Οι νεότερες γενιές, σύμφωνα με τη New York Post, απάντησαν ότι αφήνουν άλλους να παραγγείλουν πρώτοι ώστε να «πάρουν ιδέες» για το τι θα φάνε και οι ίδιοι!
Επιπλέον, τσεκάρουν από πριν το μενού του εστιατορίου για να αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όταν έρθει η ώρα να παραγγείλουν.
Η γεύση και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της τροφής στο μυαλό των Gen Z
Εκτός από το «menu anxiety» η έρευνα των OnePoll Και Avocado Green Mattress, ασχολήθηκε με τους παράγοντες που επηρεάζουν τους συμμετέχοντες όταν παραγγέλνουν φαγητό.
Πρώτος παράγοντας είναι, όπως είναι λογικό, η γεύση και δεύτερος το κόστος. Ακολουθούν ο χρόνος που απαιτείται για την προετοιμασία του φαγητού, η «εικόνα», και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Εντύπωση προκαλεί ότι το 20% των Gen Zers και Millennials ενδιαφέρονται για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του φαγητού του ενώ μόλις το 7% των μεγαλύτερων σε ηλικία έχουν κάτι τέτοιο σοτ μυαλό τους.
«Οι μας επιλογές έχουν σημασία» λέει η Jessica Hann, αντιπρόεδρος Marketing και βιωσιμότητας της Avocado Green. «Από το πώς τρώμε μέχρι το πώς κοιμόμαστε, οι συλλογικές μας αποφάσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την υγεία μας».
Πηγή: In.gr


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της