«Βουλιάζουν« από τουρίστες οι Παξοί καθώς αρκετοί Έλληνες και ξένοι οδηγούνται στο νησί που ερωτεύτηκαν μέσα από τη σειρά Maestro.
Οι Παξοί ήταν ανέκαθεν μια πανέμορφη τοποθεσία ωστόσο το μεγάλο τουριστικό «μπαμ» το έκανε η πετυχημένη σειρά Maestro, η οποία απογείωσε το νησί, ταξιδεύοντάς το σε όλο τον κόσμο μέσα από το Netflix.
Το πανέμορφο νησί του Ιονίου βρίσκεται στο επίκεντρο, με μοναδικά τοπία. Οι υπέροχες παραλίες, τα γαλαζοπράσινα νερά, οι θαλάσσιες σπηλιές καθώς και οι ελαιώνες και η πλούσια βλάστηση του νησιού δεσπόζουν, ενώ μέσα από το σενάριο προβάλλεται η παραδοσιακή γαστρονομία, η παράδοση, οι τέχνες, ο πολιτισμός, όχι μόνο του νησιού αλλά και όλης της Ελλάδας.
Δωδεκάνησα: Ο «εναλλακτικός» προορισμός που έχει γοητεύσει τους Νορβηγούς
Η τοποθέτηση των Παξών στον εγχώριο και παγκόσμιο τηλεοπτικό χάρτη είναι μια σημαντική κίνηση για τον τουρισμό του νησιού.
Επιχειρηματίες του νησιού τονίζουν στον ΟΤ ότι οι τουριστικές κρατήσεις είναι αυξημένες κατά 25% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με τα πρώτα μηνύματα να είναι ενθαρρυντικά για την πορεία του τουρισμού.
Οι μήνες αιχμής κυλούν ήδη με υψηλές πληρότητες και αρκετοί εκτιμούν ότι οι σεζόν θα παραταθεί και πέραν του Σεπτεμβρίου.
Ο Δήμαρχος Παξών Σπύρος Βλαχόπουλος μιλώντας στον ΟΤ, ανέφερε ότι «η σειρά Maestro έδειξε όμορφα πλάνα από τους Παξούς και αυτό είχε θετικό αντίκτυπο ώστε αρκετοί τουρίστες να επισκέπτονται το νησί. Οι περισσότεροι που επισκέπτονται το νησί είναι Άγγλοι, Έλληνες και Ιταλοί.
Οι Βρετανοί, ανέφερε ο κ. Βλαχόπουλος, που αποτελούν τους βασικούς μας τουρίστες έχουν επηρεαστεί από το Brexit-και συγκεκριμένα τα μεσαία εισοδήματα- με αποτέλεσμα να κλείνουν λιγότερες ημέρες διακοπών στο νησί (οι κρατήσεις τους σε διανυκτερεύσεις περιορίζονται στις 10 ημέρες), ή να έρχονται κάθε δεύτερη χρονιά.
Με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, ο δήμαρχος τόνισε ότι Ιούλιο και Αύγουστο το νησί θα είναι sold out ενώ εκτίμησε ότι τα έσοδα φέτος θα είναι λίγο πιο κάτω από τη χρονιά – ορόσημο του 2019.
instagram.com/christopherpapakaliatis
«Τα ημερόπλοια έρχονται από Κέρκυρα, Πάργα, Σύβοτα και υπάρχει ο ημερήσιος τουρισμός, οπότε μπορεί κάποιος να βρει κατάλυμα και μάλιστα σε προσιτές τιμές», σημειώνει ο κ. Βλαχόπουλος.
Σταματήσαμε τα γυρίσματα λόγω… πολυκοσμίας
Στην εκπομπή The 2Night Show βρέθηκε ο Φάνης Μουρατίδης μίλησε για τη σειρά Maestro και ανέφερε ότι «σταματήσαμε τα γυρίσματα λόγω της πολυκοσμίας που έχει το νησί. Θα συνεχίσουμε από τον Σεπτέμβρη και μας έχουν μείνει άλλα έξι επεισόδια. Η επεξεργασία του έχει πάρα πολλές απαιτήσεις, γιατί γυρίζεται σαν να είναι κινηματογράφος, θέλει τους χρόνους αυτούς. Λόγω της πολυκοσμίας δεν μπορούν να συνεχιστούν τα γυρίσματα. Με αυτά τα παιδιά, με αυτή τη δουλειά, με αυτό το κλίμα, σε αυτό το νησί, για μένα είναι μια μοναδική εμπειρία. Πάντα οι Παξοί για μένα θα είναι σημείο αναφοράς!».
Οι τουρίστες έρχονται αλλά…
Οι τουρίστες ψηφίζουν Ελλάδα αλλά ξοδεύουν λιγότερα. Αυτή φαίνεται να είναι η κυρίαρχη τάση όπως την καταγράφουν τόσο οι άνθρωποι του τουρισμού όσο και τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος. Έτσι, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο ενώ καταγράφει για φέτος τον Απρίλιο μία αύξηση κατά 19,9% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις, στα 761,1 εκατ. ευρώ, έναντι 634,9 εκατ. ευρώ τον αντίστοιχο μήνα του 2022, σημειώνει ότι η αύξηση αυτή οφείλεται στην άνοδο της εισερχόμενης ταξιδιωτικής κίνησης κατά 30%, καθώς η μέση δαπάνη ανά ταξίδι μειώθηκε κατά 8,4%.
Latest News
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του Ρώσου επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts
Έκρηξη τουριστικών επενδύσεων στη Μήλο – Ποιοι επιχειρηματίες χτίζουν ξενοδοχεία
Η Μήλος συγκεντρώνει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον – Καταλύτης η αύξηση του τουριστικού ρεύματος
Σπάει το τουριστικό... άβατο η Σαντορίνη με τιμές για όλα τα βαλάντια
Πώς η Σαντορίνη προσπαθεί να ανακτήσει τη δυναμική στον τουρισμό και να επιστρέψει στην κορυφή - Το σχέδιο των φορέων
Τα δώδεκα χρόνια και τα έξι «χρυσά» brands που άλλαξαν τον ελληνικό τουρισμό [πίνακας]
Στο ραντάρ των ξενοδοχείων που κινούνται στο χώρο της πολυτελούς φιλοξενίας έχει μπει ο ελληνικός τουρισμός
Οι δέκα αεροπορικές και οι εθνικότητες που απογειώνουν την Fraport Greece
Aegean και Ryanair είναι οι δυο αεροπορικές που διεκδικούν την πρώτη θέση στα αεροδρόμια της Fraport Greece