
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) χαιρετίζει την κύρωση της Διεθνούς Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ για την Ασφαλή και Περιβαλλοντικά Ορθή Ανακύκλωση Πλοίων (HKC), του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), από τις κυβερνήσεις του Μπαγκλαντές, ενός σημαντικού κράτους ανακύκλωσης πλοίων και της Λιβερίας, ενός από τα μεγαλύτερα νηολόγια.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Η ναυτιλία πρωτοστατεί στην προστασία του περιβάλλοντος
«Υποστηρίζουμε σταθερά την ύπαρξη παγκόσμιων ρυθμίσεων για τον κλάδο μας και εκφράζουμε την ικανοποίησή μας που η πολυαναμενόμενη έναρξη ισχύος του HKC γίνεται πλέον πραγματικότητα», δήλωσε η Πρόεδρος της ΕΕΕ, κα. Μελίνα Τραυλού. «Πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη, την οποία με επιμονή και συνέπεια έχει προωθήσει η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα», πρόσθεσε.
Με την HKC σε ισχύ, θα διασφαλιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο η εφαρμογή ασφαλών και περιβαλλοντικά υπεύθυνων πρακτικών ανακύκλωσης πλοίων. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι η αναθεώρηση αντίστοιχων περιφερειακών κανονισμών, όπως ο Κανονισμός της ΕΕ για την Ανακύκλωση Πλοίων (EU Ship Recycling Regulation). Αυτό θα βοηθήσει στην άρση περιττών εμποδίων για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου, ενοποιημένου συνόλου προτύπων ασφάλειας όταν τα πλοία ανακυκλώνονται σε εγκαταστάσεις συμβατές με την HKC ανά τον κόσμο.
«Η ναυτιλία είναι πράγματι μέρος της λύσης για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προκλήσεων. Ως αναντικατάστατος τομέας στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, συμμορφώνεται με διεθνή πρότυπα και πρακτικές ανακύκλωσης πλοίων για να υπάρξει πραγματικό περιβαλλοντικό αποτέλεσμα χωρίς να στρεβλώνεται ο ανταγωνισμός», τόνισε η κα. Τραυλού.


Latest News

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα