Τα τελευταία δύο καλοκαίρια οι καταγγελίες για εξωφρενικές τιμές φαγητού στη Μύκονο πέφτουν σαν… βροχή. Η αρχή έγινε πέρσι με τα «χρυσά καβουροπόδαρα», ενώ συνεχίστηκε και φέτος με διάφορες καταγγελίες για πολύ ακριβές υπηρεσίες, οι οποίες μπορεί να παρουσιάζονται ως «υψηλής ποιότητας» ωστόσο, φτάνουν να ξεπερνούν τα όρια κατά πολύ.
Σε μια ακόμα καταγγελία προχώρησε και μια πασίγνωστη influencer, η οποία ασχολείται με τα ταξίδια, όπως αναφέρει η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο TikTok.
Στο βίντεο που δημοσιεύτηκε πριν από περίπου μια εβδομάδα και έχει συγκεντρώσει πάνω από 800 χιλιάδες προβολές, η influencer με όνομα captainkatemccue ισχυρίζεται ότι αγόρασε φόρεμα το οποίο κόστιζε λιγότερο από το ψάρι που έφαγε την προηγούμενη ημέρα.
Ο λόγος, όπως λέει η ίδια, είναι πως το εν λόγω ψάρι που έφαγε σε εστιατόριο του νησιού των Ανέμων, το οποίο δεν αναφέρει σε ποια περιοχή βρίσκεται, κόστιζε 616 ευρώ.
Παρ’ όλα αυτά η ίδια εξηγεί πως το τα φαγητό ήταν πάρα πολύ νόστιμο και πως πέρασε ένα πολύ όμορφο βράδυ στο εν λόγω εστιατόριο, ωστόσο δεν θα το έκανε ξανά, καθώς η τιμή του ήταν πάρα πολύ ακριβή.
Επιπλέον, σε αντίθεση με άλλους τουρίστες που δηλώνουν εξαπατημένοι, εκείνη παραδέχεται ότι δεν κοίταξε ποτέ τον κατάλογο πριν παραγγείλει κι αυτός ήταν ο λόγος που παρήγγειλε το συγκεκριμένο ψάρι.
Μάλιστα, όπως τονίζει χαρακτηριστικά «με αυτό το ψάρι μπορούσες να αγοράσεις χρυσό».
Σε κάθε περίπτωση στο τέλος του βίντεο η γυναίκα συμβουλεύει τους ακόλουθούς (και όσους παρακολουθούν το βίντεο) να κοιτάζουν πάντα τον κατάλογο πριν παραγγείλουν και αν ο κατάλογος δεν γράφει τιμή να ρωτούν.
Δείτε το βίντεο
@captainkatemccue This one tipped the «scales» for lessons learned. #travel #tip #oops ♬ original sound – captainkatemccue
Latest News
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts
Έκρηξη τουριστικών επενδύσεων στη Μήλο – Ποιοι επιχειρηματίες χτίζουν ξενοδοχεία
Η Μήλος συγκεντρώνει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον – Καταλύτης η αύξηση του τουριστικού ρεύματος
Σπάει το τουριστικό... άβατο η Σαντορίνη με τιμές για όλα τα βαλάντια
Πώς η Σαντορίνη προσπαθεί να ανακτήσει τη δυναμική στον τουρισμό και να επιστρέψει στην κορυφή - Το σχέδιο των φορέων
Τα δώδεκα χρόνια και τα έξι «χρυσά» brands που άλλαξαν τον ελληνικό τουρισμό [πίνακας]
Στο ραντάρ των ξενοδοχείων που κινούνται στο χώρο της πολυτελούς φιλοξενίας έχει μπει ο ελληνικός τουρισμός
Οι δέκα αεροπορικές και οι εθνικότητες που απογειώνουν την Fraport Greece
Aegean και Ryanair είναι οι δυο αεροπορικές που διεκδικούν την πρώτη θέση στα αεροδρόμια της Fraport Greece
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
Συνεχίζει να χάνει «τουριστικό» έδαφος η Μύκονος - Οι προορισμοί πρωταθλητές
Ο τουρισμός οδεύει προς έτος ρεκόρ όσον αφορά την επιβατική κίνηση - Η εικόνα της Fraport Greece σε 14 αεροδρόμια
Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη - Βουλιάζει από τουρίστες
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρρίπτει ο αριθμός τουριστών στην Ιταλία - Οι αρχές εξετάζουν μέτρα, όπως περιορισμούς πρόσβασης και εισιτήρια σε αξιοθέατα
Λίφτινγκ 20 εκατ. σε «Athens Crowne Plaza» και «Holiday Inn» - Και νέο ξενοδοχείο από την οικογένεια Μουσαμά
Στον ΟΤ μιλά ο Απόστολος Μουσαμάς για το Athens Crowne Plaza αλλά και για τα σχέδια για νέα μονάδα
Ποιους τουρίστες μαγνητίζει η Ευρώπη - Το top5 των χωρών [γραφήματα]
Ο τουρισμός αναμένεται να ξεπεράσει τα ρεκόρ του 2019 σε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης