
Τα τελευταία δύο καλοκαίρια οι καταγγελίες για εξωφρενικές τιμές φαγητού στη Μύκονο πέφτουν σαν… βροχή. Η αρχή έγινε πέρσι με τα «χρυσά καβουροπόδαρα», ενώ συνεχίστηκε και φέτος με διάφορες καταγγελίες για πολύ ακριβές υπηρεσίες, οι οποίες μπορεί να παρουσιάζονται ως «υψηλής ποιότητας» ωστόσο, φτάνουν να ξεπερνούν τα όρια κατά πολύ.
Σε μια ακόμα καταγγελία προχώρησε και μια πασίγνωστη influencer, η οποία ασχολείται με τα ταξίδια, όπως αναφέρει η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο TikTok.
Στο βίντεο που δημοσιεύτηκε πριν από περίπου μια εβδομάδα και έχει συγκεντρώσει πάνω από 800 χιλιάδες προβολές, η influencer με όνομα captainkatemccue ισχυρίζεται ότι αγόρασε φόρεμα το οποίο κόστιζε λιγότερο από το ψάρι που έφαγε την προηγούμενη ημέρα.
Ο λόγος, όπως λέει η ίδια, είναι πως το εν λόγω ψάρι που έφαγε σε εστιατόριο του νησιού των Ανέμων, το οποίο δεν αναφέρει σε ποια περιοχή βρίσκεται, κόστιζε 616 ευρώ.
Παρ’ όλα αυτά η ίδια εξηγεί πως το τα φαγητό ήταν πάρα πολύ νόστιμο και πως πέρασε ένα πολύ όμορφο βράδυ στο εν λόγω εστιατόριο, ωστόσο δεν θα το έκανε ξανά, καθώς η τιμή του ήταν πάρα πολύ ακριβή.
Επιπλέον, σε αντίθεση με άλλους τουρίστες που δηλώνουν εξαπατημένοι, εκείνη παραδέχεται ότι δεν κοίταξε ποτέ τον κατάλογο πριν παραγγείλει κι αυτός ήταν ο λόγος που παρήγγειλε το συγκεκριμένο ψάρι.
Μάλιστα, όπως τονίζει χαρακτηριστικά «με αυτό το ψάρι μπορούσες να αγοράσεις χρυσό».
Σε κάθε περίπτωση στο τέλος του βίντεο η γυναίκα συμβουλεύει τους ακόλουθούς (και όσους παρακολουθούν το βίντεο) να κοιτάζουν πάντα τον κατάλογο πριν παραγγείλουν και αν ο κατάλογος δεν γράφει τιμή να ρωτούν.
Δείτε το βίντεο
@captainkatemccue This one tipped the «scales» for lessons learned. #travel #tip #oops ♬ original sound – captainkatemccue


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους