
Εκρηκτική άνοδο 13% σημείωσε την Παρασκευή η μετοχή της κινεζικής βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων XPeng, καθώς λίγο νωρίτερα παρουσίασε το νέο της μεσαίου μεγέθους SUV σε τιμή πώλησης κατά 20% χαμηλότερη από το Model Y της Tesla.
Το όχημα G6 ξεκινά από 28.950 δολάρια όταν η τιμή της Tesla για το Model Y βρίσκεται επί του παρόντος περίπου στα 47.240 δολάρια.
Η αποκάλυψη του νέου οχήματος της Xpeng στη Σαγκάη οδήγησε τις μετοχές (ADRs) των ανταγωνιστριών κινεζικών εταιρειών NIO και Li Auto υψηλότερα την Παρασκευή.
Byd: Πώς κατάφερε να κυριαρχήσει στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων [γράφημα]
Σκληρός πόλεμος τιμών
Ο κλάδος των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα βρίσκεται στο επίκεντρο ενός σκληρού πολέμου τιμών, αφού ο γίγαντας της ηλεκτροκίνησης, η αμερικανική Tesla του Ιλον Μασκ, μείωσε τις τιμές του πέρυσι σε μια προσπάθεια να πουλήσει περισσότερα οχήματα, έναντι μιας στρατηγικής χαμηλότερων όγκων παραγωγής και υψηλότερων περιθωρίων κέρδους.
The new Xpeng G6 has launched in China, with entry-level models boasting a 360-mile range and a price tag equivalent to around £22,900 https://t.co/MPwBQwwxyt pic.twitter.com/LidMyOPNTo
— Autocar (@autocar) June 30, 2023
«Πιστεύουμε ότι ο πόλεμος τιμών που ξεκίνησε η Tesla, εκτός από τις μαζικές εκτοξεύσεις νέων μοντέλων ηλεκτρικών οχημάτων από τους ανταγωνιστές το 2023, θα επηρεάσει την τιμολογιακή ισχύ του XPeng», δήλωσε ο αναλυτής Aaron Ho της CFRA σε σημείωμα προς τους επενδυτές νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.
Η ανταγωνιστική τιμή της XPeng για το νέο της SUV θεωρείται ένας τρόπος για να ανανεώσει τις πωλήσεις και να επιτύχει τους επιθετικούς στόχους παράδοσης.
Η εταιρεία ανέφερε μια απότομη πτώση στις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και άνισης ανάκαμψης στην Κίνα μετά την άρση των πρωτοκόλλων COVID-19.
Οι παραδόσεις τον Μάιο μειώθηκαν κατά σχεδόν 26% σε ετήσια βάση σε 7.506 οχήματα. Η XPeng στοχεύει στην παράδοση 200.000 οχημάτων το 2023 έναντι 120.757 το 2022 — ή αύξηση όγκου κατά 66% σε ετήσια βάση.
Οι πρώτες παραδόσεις G6 του XPeng αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούλιο. Η μετοχή σημείωσε άνοδο 34% σε ετήσια βάση.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων