Εκρηκτική άνοδο 13% σημείωσε την Παρασκευή η μετοχή της κινεζικής βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων XPeng, καθώς λίγο νωρίτερα παρουσίασε το νέο της μεσαίου μεγέθους SUV σε τιμή πώλησης κατά 20% χαμηλότερη από το Model Y της Tesla.
Το όχημα G6 ξεκινά από 28.950 δολάρια όταν η τιμή της Tesla για το Model Y βρίσκεται επί του παρόντος περίπου στα 47.240 δολάρια.
Η αποκάλυψη του νέου οχήματος της Xpeng στη Σαγκάη οδήγησε τις μετοχές (ADRs) των ανταγωνιστριών κινεζικών εταιρειών NIO και Li Auto υψηλότερα την Παρασκευή.
Byd: Πώς κατάφερε να κυριαρχήσει στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων [γράφημα]
Σκληρός πόλεμος τιμών
Ο κλάδος των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα βρίσκεται στο επίκεντρο ενός σκληρού πολέμου τιμών, αφού ο γίγαντας της ηλεκτροκίνησης, η αμερικανική Tesla του Ιλον Μασκ, μείωσε τις τιμές του πέρυσι σε μια προσπάθεια να πουλήσει περισσότερα οχήματα, έναντι μιας στρατηγικής χαμηλότερων όγκων παραγωγής και υψηλότερων περιθωρίων κέρδους.
The new Xpeng G6 has launched in China, with entry-level models boasting a 360-mile range and a price tag equivalent to around £22,900 https://t.co/MPwBQwwxyt pic.twitter.com/LidMyOPNTo
— Autocar (@autocar) June 30, 2023
«Πιστεύουμε ότι ο πόλεμος τιμών που ξεκίνησε η Tesla, εκτός από τις μαζικές εκτοξεύσεις νέων μοντέλων ηλεκτρικών οχημάτων από τους ανταγωνιστές το 2023, θα επηρεάσει την τιμολογιακή ισχύ του XPeng», δήλωσε ο αναλυτής Aaron Ho της CFRA σε σημείωμα προς τους επενδυτές νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.
Η ανταγωνιστική τιμή της XPeng για το νέο της SUV θεωρείται ένας τρόπος για να ανανεώσει τις πωλήσεις και να επιτύχει τους επιθετικούς στόχους παράδοσης.
Η εταιρεία ανέφερε μια απότομη πτώση στις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και άνισης ανάκαμψης στην Κίνα μετά την άρση των πρωτοκόλλων COVID-19.
Οι παραδόσεις τον Μάιο μειώθηκαν κατά σχεδόν 26% σε ετήσια βάση σε 7.506 οχήματα. Η XPeng στοχεύει στην παράδοση 200.000 οχημάτων το 2023 έναντι 120.757 το 2022 — ή αύξηση όγκου κατά 66% σε ετήσια βάση.
Οι πρώτες παραδόσεις G6 του XPeng αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούλιο. Η μετοχή σημείωσε άνοδο 34% σε ετήσια βάση.
Latest News
Το 2024 θα είναι «σχεδόν σίγουρα» η πιο ζεστή χρονιά στην ιστορία
Το 2024 αναμένεται να αναδειχθεί ως η θερμότερη χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής υπηρεσίας Κοπέρνικος.
Στην πρίζα… η ζήτηση για αυτοπαραγωγή ενέργειας – Τα στοιχεία του GreenTank
Αφορούν σε έργα για αυτοπαραγωγή ενέργειας από πολίτες, επιχειρήσεις, αγρότες, δήμους, ενεργειακές κοινότητες και άλλους φορείς, ισχύος 133 MW
Χατζηγάκης για Τραμπ: Ισως καθυστερήσει τη μετάβαση στις ΑΠΕ αλλά το megatrend δεν αλλάζει
Ο Μικέλης Χατζηγάκης εκτίμησε ότι η εκλογή του νέου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ δεν είναι μια καλή εξέλιξη για τις ΑΠΕ
Η εκλογή Τραμπ «ρίχνει» τις μετοχές των εταιρειών καθαρής ενέργειας
Οι μετοχές των εταιρειών με δραστηριότητα στην καθαρή ενέργεια πέφτουν με την εκλογή Τράμπ καθώς έχει δεσμευτεί ότι θα καταργησει τα υπεράκτια αιολικά πάρκα
Ανησυχία στους αρχιτέκτονες της συμφωνίας του Παρισιού για την εκλογή Τραμπ ενόψει της COP29
Ο Τραμπ, γνωστός αρνητής της κλιματικής κρίσης, την έχει αποκαλέσει «μια από τις μεγάλες απάτες»
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων