![Ιλον Μασκ: Δεν αφήνει τίποτα στα παιδιά του](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/Elon-Musk-VivaTech-01-scaled.jpg)
Μπορεί να είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σχεδιάζει να αφήσει την αυτοκρατορία του στα 10 παιδιά του.
Ο Ιλον Μασκ τόνισε πρόσφατα ότι δεν θα κάνει τα παιδιά του αυτόματα μετόχους στις εταιρείες του, απλώς και μόνο επειδή είναι απόγονοί του. Αντίθετα, ισχυρίζεται ότι είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να εργαστούν αν είναι αυτό που θέλουν πραγματικά, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Therichest.
Ίλον Μάσκ: Ο 52χρονος εκκεντρικός κροίσος που κατέκτησε τον κόσμο
«Προσέγγιση με βάση την αξία»
«Σίγουρα δεν ανήκω στη σχολή που δίνω αυτόματα στα παιδιά μου κάποιες μετοχές των εταιρειών, ακόμα κι αν δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον ή διάθεση ή ικανότητα να διοικούν την εταιρεία», διευκρίνησε. «Νομίζω ότι αυτό είναι λάθος», πρόσθεσε.
Σε γενικές γραμμές, ο Μασκ ανέφερε ότι τα στελέχη που αφήνουν μετοχές της εταιρείας τους στην οικογένειά τους απλώς λόγω της συγγένειας είναι προβληματικά, ειδικά όταν το άτομο δεν είναι παθιασμένο ή δεν είναι ικανό να αναλάβει την ευθύνη.
Αντίθετα, ο Ιλον ενέκρινε μια «προσέγγιση με βάση την αξία» που ανταμείβει τα άτομα εντός της εταιρείας που δείχνουν πρωτοβουλία, ανεξάρτητα από το αν είναι συγγενείς εξ αίματος ή όχι.
Ο Ιλον έχει καθαρή περιουσία 234,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων και βρίσκεται πίσω από μια πληθώρα εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των Twitter,SpaceX, PayPal, Tesla και Neuralink.
Η σχέση με τα παιδιά του
Η σχέση του δισεκατομμυριούχου με τα παιδιά του παραμένει μεγάλο μυστήριο, συμπεριλαμβανομένου του αν κάποιο έχει εκφράσει ενδιαφέρον να ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις του.
Στο παρελθόν, ο εκκεντρικός δισεκατομμυριούχος έχει πει ότι διατηρεί από κοινού την επιμέλεια των μεγαλύτερων παιδιών του. Πέρυσι όμως, ένα από τα παιδιά του, δήλωσε δημόσια ότι δεν ήθελε να έχει καμία σχέση μαζί του.
View this post on Instagram
Όταν έκανε αίτηση για νομική αλλαγή φύλου και ονόματος, η Βίβιαν Γουίλσον δήλωσε ότι ήθελε να αποστασιοποιηθεί από τον πατέρα της.
Ο Μασκ αργότερα απάντησε στη δημόσια παραδοχή της κόρης του, αλλά δεν έδωσε κάποια ένδειξη ότι ελπίζει να φτιάξει τη σχέση τους.
«Είναι πλήρης κομμουνισμός […] και μια γενική αίσθηση ότι αν είσαι πλούσιος, είσαι κακός», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla στους Financial Times. «Μπορεί [η σχέση] να αλλάξει, αλλά έχω πολύ καλές σχέσεις με όλα τα άλλα [παιδιά]. Δεν μπορώ να τα κερδίσω όλα».
Η σχέση του, με μερικά, αν όχι όλα τα παιδιά του, φαίνεται αδύναμη και μπορεί να γίνει ακόμα πιο περίπλοκη τώρα που αποκάλυψε δημόσια ότι δεν τους αφήνει κανένα περιουσιακό στοιχείο.
View this post on Instagram
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![CATL: Η ΙΡΟ του γίγαντα μπαταριών θα είναι η μεγαλύτερη δημόσια εγγραφή στο Χονγκ Κονγκ από το 2021](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/CATL-600x391.jpg)
Μπαίνει στο χρηματιστήριο του Xονγκ Κονγκ η CALT - Ο γίγαντας μπαταριών «πάει» για 5 δισ. δολ.
Με την εισαγωγή, η CALT αναμένεται να συγκεντρώσει τουλάχιστον 5 δισεκατομμύρια δολάρια
![Heineken: Ανεβάζει ταχύτητα λόγω ισχυρών πωλήσεων premium μπύρας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/heineken-1-600x353.jpg)
Η Heineken ανεβάζει ταχύτητα - Οι ισχυρές πωλήσεις premium μπύρας
Η Heineken αναφέρει σταθερή ανάπτυξη το 2024 παρά τις αντιξοότητες
![SoftBank: Οικονομικά αποτελέσματα «έκπληξη» – Στο κόκκινο οι επενδύσεις του Vision Fund](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/softbank-600x417.jpg)
Οικονομικά αποτελέσματα «έκπληξη» για τη SoftBank - Στο κόκκινο το Vision Fund
Ο ευρύτερος τομέας του Vision Fund της SoftBank - ο οποίος επηρεάζει το διοικητικό κόστος, τις διακυμάνσεις του νομίσματος, μεταξύ άλλων - ανέφερε ζημία 309,93 δισεκατομμυρίων γεν
![Foxconn: Σε διαπραγματεύσεις για το μερίδιο της Renault στη Nissan](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/foxconn-600x400.jpg)
Η Foxconn σε διαπραγματεύσεις για το μερίδιο της Renault στη Nissan
Η ταϊβανέζικη εταιρεία συναρμολόγησης ηλεκτρονικών Foxconn λέει ότι εξετάζει μια συμφωνία μόνο ως μέρος συνεργασίας για ηλεκτρικά οχήματα
![ΗΠΑ: Ευρείας κλίμακας απολύσεις στο Δημόσιο διέταξε ο Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Capture-15-600x397.jpg)
ΗΠΑ: Ευρείας κλίμακας απολύσεις στο Δημόσιο διέταξε ο Τραμπ
Ο Μασκ και ο Τραμπ υπολόγισαν την εξοικονόμηση για το Δημόσιο σε 1 τρισ. δολάρια από τον «περιορισμό της σπατάλης», στις ομοσπονδιακές υπηρεσίες
![Johnson & Johnson: Προς πώληση η επιχείρηση φροντίδας εγκεφαλικών επεισοδίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/Johnson_J_Lobby01-600x400.jpg)
Johnson & Johnson: Προς πώληση η επιχείρηση φροντίδας εγκεφαλικών επεισοδίων
Η Johnson & Johnson έχει προσεγγίσει πιθανούς ιδιωτικούς επενδυτές και στρατηγικούς αγοραστές μέσω συμβούλων για να εξετάσει το πιθανό ενδιαφέρον τους για την Cerenovus
![ΗΠΑ, η μεγαλύτερη φούσκα της ανθρωπότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/stock-market-600x400.jpg)
ΗΠΑ, η μεγαλύτερη φούσκα της ανθρωπότητας
Το μοντέλο των ΗΠΑ – χρηματιστικοποίηση, ολιγαρχία εισοδηματιών και επιβολή ηγεμονίας του δολαρίου – έχει φτάσει στα όριά του.
![Golden Visa: Η Πορτογαλία επιταχύνει την διαδικασία μετά από μεγάλες καθυστερήσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_golden_visa24_1-600x352.png)
Η Πορτογαλία επιταχύνει την διαδικασία Golden Visa μετά από μεγάλες καθυστερήσεις
Η Πορτογαλία επισπεύδει τις αιτήσεις για Golden Visa μεταβαίνοντας από ένα σύστημα ψηφιακής υποβολής αιτήσεων
![Σπάνιες γαίες: Ποιες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/spanies-gaies6-600x390.jpg)
Ποιες σπάνιες γαίες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ
Η Κίνα πρωτοστατεί στις σπάνιες γαίες και σχεδόν μονοπωλεί την επεξεργασία τους και οι ΗΠΑ θέλουν να απεξαρτηθούν από αυτή την επίπονη δέσμευση
![Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: Τι ζητούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/RENAULT-600x600.jpg)
Στο «ρελαντί» η πράσινη μετάβαση - Τι ζητούν οι ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι
«Καλός ο στρατηγικός διάλογος, αλλα χρειαζόμαστε λύσεις γρήγορα», λένε οι εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας - Oι καθυστερήσεις απειλούν επενδύσεις 250 δισ. ευρώ