
Τα ελαστικά χωρίς αέρα αποτελούν πρόκληση και εγγυώνται μεγαλύτερους χρόνους χρήσης χωρίς προβλήματα, αναφέρουν οι κατασκευαστές. Ήδη τα συγκεκριμένα ελαστικά της Michelin χρησιμοποιούνται σε 40 βαν της ταχυδρομικής υπηρεσίας La Poste στη βόρεια Γαλλία. Καθημερινά βγαίνουν πορίσματα από τη χρήση τους, σε δύσκολες καθημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες.
Σύμφωνα με τον Philippe Dorge, υπεύθυνο της εταιρείας ταχυμεταφορών, η εταιρεία διαθέτει συνολικό στόλο 50.000 οχημάτων και αντιμετωπίζει απώλεια αέρα ελαστικού από αιχμηρό αντικείμενο μία φορά το μήνα σε τουλάχιστον 60 οχήματα. Με τη χρήση του συγκεκριμένου ελαστικού αποφεύγεται η άμεση απώλεια αέρα, άρα η περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος, με την συντήρηση να είναι ελάχιστη και ο κύκλος ζωής παρατεταμένος.
Τα all season ελαστικά κερδίζουν σταθερά σε δημοτικότητα
Το ελαστικό δεν διαρκεί περισσότερο από ένα κανονικό και σωστά συμπιεσμένο ελαστικό. Όμως πολλοί οδηγοί δεν τηρούν την πειθαρχία του μηνιαίου ελέγχου του ελαστικού. Η απώλεια πίεσης μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά προβλήματα και μεγάλη φθορά των ελαστικών. Η Michelin έχει υπολογίσει ότι ετησίως 200 εκατ. ελαστικά θα μπορούσαν να συνεχίσουν να βρίσκονται σε χρήση εάν ανήκαν στην κατηγορία «χωρίς αέρα».
Uptis
Το πέλμα του Uptis (έτσι ονόμασε το νέο ελαστικό η Michelin) είναι παρόμοιο με ένα κανονικό ελαστικό και μπορεί να κατασκευαστεί για καλοκαιρινές, χειμερινές ή τεσσάρων εποχών εφαρμογές. Η La Poste δοκιμάζει τα ελαστικά όλων των εποχών τα αυτοκίνητά της. Σύμφωνα με την εταιρεία η κατανάλωση καυσίμου είναι ισοδύναμη με ένα κανονικό ελαστικό.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, το ελαστικό θα δοκιμαστεί και στην DHL Singapore. Πενήντα φορτηγά του υποκαταστήματος της εταιρείας παράδοσης δεμάτων στη νότια Ασία αναμένεται να τοποθετήσουν το πρωτοποριακό ελαστικό πριν από το τέλος του έτους, προκειμένου να βοηθήσουν στη συλλογή δεδομένων από πραγματικές συνθήκες χρήσης.
Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ελαστικό δεν είναι προς το παρόν συμβατό για τα ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της υψηλότερης ροπής και των επιδόσεων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς, ώστε τα επόμενα χρόνια το ελαστικό να μπορέσει να «φορεθεί» από όλα τα αυτοκίνητα, προσφέροντας όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ασφάλειας και των επιδόσεων.


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025