
Ο Γιάννης Καλαϊτζάκης είναι το νέο στέλεχος που εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας Μασούτης και ανέλαβε τη θέση διευθυντή marketing με στόχο να συμβάλει ουσιαστικά στην αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας. Έχει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο, με περισσότερα από 20 έτη εξειδίκευσης στον κλάδο του retail και των FMCG’s σε επιχειρήσεις στον τομέα του λιανεμπορίου, της τεχνολογίας, των spirits και non-alcoholic beverages.
Μασούτης: Ο Απόστολος Δοξανίδης αναλαμβάνει διευθυντής πληροφορικής
«Στην εταιρεία Μασούτης από την θέση του marketing director στοχεύει να αναδείξει την omnichannel στρατηγική της εταιρείας που έχει στο επίκεντρό της τον καταναλωτή και τις ανάγκες του με στόχο να του προσφέρει ξεχωριστή εμπειρία αγορών. Ταυτόχρονα, σκοπεύει να ενισχύσει τον εμπορικό προσανατολισμό του ρόλου της ομάδας marketing με έμφαση στην καινοτομία στην οποία διαχρονικά επενδύει η εταιρεία. Δίπλα του, σε αναβαθμισμένους ρόλους, δύο πολύ έμπειρα στελέχη της εταιρείας, η Ελένη Γιαλαμά – senior brand & corporate communications manager και ο Θεόδωρος Τσαχουρίδης -senior retail & commercial marketing manager στη διοίκηση της ομάδας marketing και την υποστήριξη της στρατηγικής καινοτομίας», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.
Ο γενικός διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης, κ. Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Μασούτης ένα κορυφαίο στέλεχος στον τομέα του marketing. Ο κ. Καλαϊτζάκης, διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία και τις αξίες μας και με την πολυετή εμπειρία του έρχεται να ενισχύσει αποτελεσματικά την ομάδα μας. Στόχος μας, και με τη δική του συμβολή, είναι η υλοποίηση καινοτόμων στρατηγικών για την επόμενη ημέρα, αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα τις προκλήσεις της αγοράς, ώστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε καθημερινά στους καταναλωτές τιμές και προσφορές που στηρίζουν το νοικοκυριό, ταυτόχρονα με την μοναδική εμπειρία αγορών που απολαμβάνουν μόνο στα σούπερ μάρκετ Μασούτης».


Latest News

Πέντε παλιά εργοστάσια μετατρέπονται σε κατοικίες
Η αστική αναγέννηση πέντε ανενεργών εργοστασίων αναβαθμίζουν ολόκληρες γειτονιές σε Αττική και Θεσσαλονίκη – Οι νέες χρήσεις και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των έργων

Τι αλλάζει στις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο και εκπτώσεις
Νέοι κανόνες στα σούπερ μάρκετ - Ο κώδικας δεοντολογίας και οι έλεγχοι

«Ψηφίζουν»… ελληνικά και δείχνουν πολυεθνικές για ακρίβεια - Στοιχεία φωτιά για την κατανάλωση
Τι δείχνει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τις αλλαγές που φέρνει στις καταναλωτικές συνήθειες ο πληθωρισμός και η ενεργειακή κρίση

Shopping στις «μπουτίκ» των λαϊκών και από δεύτερο χέρι λόγω ακρίβειας
Η ακρίβεια αλλάζει τις αγοραστικές συνήθειες – Πόσο έχει αυξηθεί ο τζίρος του shopping στις λαϊκές και τα καταστήματα μεταχειρισμένων – Ο ρόλος της βιωσιμότητας

Τα σημεία κλειδιά για την ανάπτυξη του ΟΤΕ το 2025 - Ο ρόλος της τεχνολογίας FWA
Ο ΟΤΕ έκλεισε το 2024 με 1,7 εκατομμύρια εγκατεστημένες συνδέσεις FTTH και στόχο να φτάσουν τα 2,1 εκατομμύρια συνδέσεις μέχρι το τέλος του 2025 - Πώς θα αντιμετωπίσει το Starlink του Ίλον Μασκ

HELLENiQ ENERGY: Το στοίχημα για «πράσινα» EBITDA 300 εκατ. – To «ποντάρισμα» στην Elpedison
Η HELLENiQ ENERGY μετατρέπει τη θυγατρική Elpedison σε «green utility» και στοχεύει σε EBITDA 300 εκατ. ευρώ, το 2030

Έσπασαν τα ταμεία οι τράπεζες – Τα κέρδη ρεκόρ και το χρυσό μέρισμα των 1,9 δισ.
Οι τράπεζες πέτυχαν για το 2024 καθαρό αποτέλεσμα 4,43 δισ. ευρώ – Το δίμηνο Απριλίου – Μαίου οι ΓΣ για τα μερίσματα

Επενδύσεις 283 εκατ. ευρώ «τρέχει» η Noval Property – Τα 5 projects
Κτίρια γραφείων, εμπορικοί χώροι, logistics και επιλεκτικά ξενοδοχεία και κατοικίες οι στόχοι της Noval Property

Στο 13,62% το ποσοστό της Paulson & Co Inc. στην τράπεζα Πειραιώς
H «Paulson & Co. Inc.» κατέχει έμμεσα 170.317.912 δικαιώματα ψήφου της Τράπεζας Πειραιώς

Eurobank : Διορισμός νέου Group Chief Risk Officer
Νέος Group Chief Risk Officer της Eurobank, o Ελευθέριος Οικονομίδης που διαδέχεται τον κ. Χρήστο Αδάμ