Ο Γιάννης Καλαϊτζάκης είναι το νέο στέλεχος που εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας Μασούτης και ανέλαβε τη θέση διευθυντή marketing με στόχο να συμβάλει ουσιαστικά στην αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας. Έχει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο, με περισσότερα από 20 έτη εξειδίκευσης στον κλάδο του retail και των FMCG’s σε επιχειρήσεις στον τομέα του λιανεμπορίου, της τεχνολογίας, των spirits και non-alcoholic beverages.
Μασούτης: Ο Απόστολος Δοξανίδης αναλαμβάνει διευθυντής πληροφορικής
«Στην εταιρεία Μασούτης από την θέση του marketing director στοχεύει να αναδείξει την omnichannel στρατηγική της εταιρείας που έχει στο επίκεντρό της τον καταναλωτή και τις ανάγκες του με στόχο να του προσφέρει ξεχωριστή εμπειρία αγορών. Ταυτόχρονα, σκοπεύει να ενισχύσει τον εμπορικό προσανατολισμό του ρόλου της ομάδας marketing με έμφαση στην καινοτομία στην οποία διαχρονικά επενδύει η εταιρεία. Δίπλα του, σε αναβαθμισμένους ρόλους, δύο πολύ έμπειρα στελέχη της εταιρείας, η Ελένη Γιαλαμά – senior brand & corporate communications manager και ο Θεόδωρος Τσαχουρίδης -senior retail & commercial marketing manager στη διοίκηση της ομάδας marketing και την υποστήριξη της στρατηγικής καινοτομίας», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.
Ο γενικός διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης, κ. Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Μασούτης ένα κορυφαίο στέλεχος στον τομέα του marketing. Ο κ. Καλαϊτζάκης, διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία και τις αξίες μας και με την πολυετή εμπειρία του έρχεται να ενισχύσει αποτελεσματικά την ομάδα μας. Στόχος μας, και με τη δική του συμβολή, είναι η υλοποίηση καινοτόμων στρατηγικών για την επόμενη ημέρα, αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα τις προκλήσεις της αγοράς, ώστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε καθημερινά στους καταναλωτές τιμές και προσφορές που στηρίζουν το νοικοκυριό, ταυτόχρονα με την μοναδική εμπειρία αγορών που απολαμβάνουν μόνο στα σούπερ μάρκετ Μασούτης».
Latest News
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση