Περισσεύουν διεθνώς αλλά και στη χώρα μας, τα αρνητικά δημοσιεύματα σχετικά με την τιμές και την ακρίβεια στη Μύκονο το τελευταίο διάστημα. Όμως οι έρευνες επιβεβαιώνουν ότι δικαίως διεκδικεί τον τίτλο του απόλυτου τουριστικού premium προορισμού, αφού μπορεί η ακρίβεια στο νησί να χτυπάει “κόκκινο” είτε αφορά ξενοδοχεία είτε την εστίαση αλλά παρ΄ όλα αυτά το 90% των επισκεπτών της δηλώνουν ικανοποιημένοι.
Έρευνα
Τα δεδομένα της έρευνας ικανοποίησης του τελευταίου δελτίου του ΙΝΣΕΤΕ που συγκρίνουν πόσο ικανοποιήθηκαν οι τουρίστες σε Μύκονο, Σαντορίνη Σαιν Τροπέ, Ίμπιζα και η Σαρδηνία, είναι αποκαλυπτικά.
Ο γενικός δείκτης ικανοποίησης (GRI®) καθώς και οι επιμέρους δείκτες ικανοποίησης πελατών των ξενοδοχείων, υπολογίζεται από την ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων. Ο δείκτης αυτός υπολογίζεται για κάθε ξενοδοχείο, μέσω ανάλυσης των μεταβλητών που συνδέονται με τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (online travel agents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Δείκτες άνω του 80% δηλώνουν θετική εμπειρία. Oι δείκτες είναι ποιοτικοί και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της εξέλιξης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Tα στοιχεία που παρουσιάζονται βασίζονται σε αξιολογήσεις από πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και ξενοδοχείων στους ανταγωνιστικούς προορισμούς αναλόγως διαθεσιμότητας. Συνεπώς, οι δείκτες αποτυπώνουν το ανταγωνιστικό επίπεδο του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και του αντίστοιχου των ανταγωνιστριών χωρών.
Στην κορυφή
Σύμφωνα λοιπόν με το GRI του Μαΐου η Μύκονος είναι στην κορυφή, σε όλους σχεδόν τους εξεταζόμενους τομείς. Η Σαντορίνη ακολουθεί πάλι στους περισσότερους τομείς που μετράει η ReviewPro και οι άλλοι τρεις προορισμοί «βλέπουν την πλάτη» των δυο δημοφιλών ελληνικών νησιών.
Ειδικότερα η Μύκονος κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης (92%) έναντι όλων των προορισμών. Η Σαντορίνη βρίσκεται σε δεύτερη θέση με 90%, το Σαιν Τροπέ στην τρίτη θέση με 87%, η Σαρδηνία και η Ίμπιζα ακολουθούν με 86% αντίστοιχα.
Ποιότητα – τιμή
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 94% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 91% και το Σαιντ Τροπέ με 86%. Έπεται η Σαρδηνία με 85%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 84%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη, το Σαιντ Τροπέ και η Σαρδηνία με 89% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 83%.
Εξυπηρέτηση
Στην κατηγορία της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 96% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 93% και το Σαιντ Τροπέ με 91%. Στην τελευταία θέση βρίσκονται η Σαρδηνία και η Ίμπιζα με 88% αντίστοιχα.
Στην κατηγορία της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκονται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη και η Σαρδηνία με 93% αντίστοιχα και το Σαιντ Τροπέ με 92%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 88%.
Τοποθεσία
Στην κατηγορία της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκονται η Μύκονος με 95% και ακολουθεί η Σαντορίνη με 94%. Έπονται το Σαιντ Τροπέ με 93% και η Σαρδηνία με 91% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 88%. Στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η Σαρδηνία με 80%. Ακολουθούν χαμηλότερα η Ίμπιζα με 79% και η Σαντορίνη με 69%.
Οι διακρίσεις της Μυκόνου και της Σαντορίνης δεν είναι μόνο φετινές. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι πέρυσι τον Ιούλιο η Σαντορίνη κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης με 90,3%, έναντι όλων των προορισμών. Η Μύκονος ήταν στη δεύτερη θέση με 87,7% και ακολουθούσαν Σαιν Τροπέ (85,2%), Σαρδηνία (84,7%) και Ίμπιζα (83,3%).
Latest News
Σπάει το τουριστικό... άβατο η Σαντορίνη με τιμές για όλα τα βαλάντια
Πώς η Σαντορίνη προσπαθεί να ανακτήσει τη δυναμική στον τουρισμό και να επιστρέψει στην κορυφή - Το σχέδιο των φορέων
Τα δώδεκα χρόνια και τα έξι «χρυσά» brands που άλλαξαν τον ελληνικό τουρισμό [πίνακας]
Στο ραντάρ των ξενοδοχείων που κινούνται στο χώρο της πολυτελούς φιλοξενίας έχει μπει ο ελληνικός τουρισμός
Οι δέκα αεροπορικές και οι εθνικότητες που απογειώνουν την Fraport Greece
Aegean και Ryanair είναι οι δυο αεροπορικές που διεκδικούν την πρώτη θέση στα αεροδρόμια της Fraport Greece
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
Συνεχίζει να χάνει «τουριστικό» έδαφος η Μύκονος - Οι προορισμοί πρωταθλητές
Ο τουρισμός οδεύει προς έτος ρεκόρ όσον αφορά την επιβατική κίνηση - Η εικόνα της Fraport Greece σε 14 αεροδρόμια
Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη - Βουλιάζει από τουρίστες
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρρίπτει ο αριθμός τουριστών στην Ιταλία - Οι αρχές εξετάζουν μέτρα, όπως περιορισμούς πρόσβασης και εισιτήρια σε αξιοθέατα
Λίφτινγκ 20 εκατ. σε «Athens Crowne Plaza» και «Holiday Inn» - Και νέο ξενοδοχείο από την οικογένεια Μουσαμά
Στον ΟΤ μιλά ο Απόστολος Μουσαμάς για το Athens Crowne Plaza αλλά και για τα σχέδια για νέα μονάδα
Ποιους τουρίστες μαγνητίζει η Ευρώπη - Το top5 των χωρών [γραφήματα]
Ο τουρισμός αναμένεται να ξεπεράσει τα ρεκόρ του 2019 σε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης
Ανοίγει φτερά για νέες αγορές o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Στο πρώτο δεκαμήνο η επιβατική κίνηση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ανήλθε σε 27,5 εκατομμύρια επιβάτες, αυξημένη κατά 12,9% σε σχέση με το 2023
Ανάσα για την Αθήνα ο Μαραθώνιος - Γίνεται σταδιακά city break προορισμός
Ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ φέρνει ώθηση στον τουρισμό της πρωτεύουσας