![Μύκονος: Σαρώνει στους δείκτες ικανοποίησης των πελατών των ξενοδοχείων [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/mykonos_arxaiologos_ksylodarmos_xr-1-600x337-1-600x337.jpg)
Περισσεύουν διεθνώς αλλά και στη χώρα μας, τα αρνητικά δημοσιεύματα σχετικά με την τιμές και την ακρίβεια στη Μύκονο το τελευταίο διάστημα. Όμως οι έρευνες επιβεβαιώνουν ότι δικαίως διεκδικεί τον τίτλο του απόλυτου τουριστικού premium προορισμού, αφού μπορεί η ακρίβεια στο νησί να χτυπάει “κόκκινο” είτε αφορά ξενοδοχεία είτε την εστίαση αλλά παρ΄ όλα αυτά το 90% των επισκεπτών της δηλώνουν ικανοποιημένοι.
Έρευνα
Τα δεδομένα της έρευνας ικανοποίησης του τελευταίου δελτίου του ΙΝΣΕΤΕ που συγκρίνουν πόσο ικανοποιήθηκαν οι τουρίστες σε Μύκονο, Σαντορίνη Σαιν Τροπέ, Ίμπιζα και η Σαρδηνία, είναι αποκαλυπτικά.
Ο γενικός δείκτης ικανοποίησης (GRI®) καθώς και οι επιμέρους δείκτες ικανοποίησης πελατών των ξενοδοχείων, υπολογίζεται από την ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων. Ο δείκτης αυτός υπολογίζεται για κάθε ξενοδοχείο, μέσω ανάλυσης των μεταβλητών που συνδέονται με τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (online travel agents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Δείκτες άνω του 80% δηλώνουν θετική εμπειρία. Oι δείκτες είναι ποιοτικοί και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της εξέλιξης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Tα στοιχεία που παρουσιάζονται βασίζονται σε αξιολογήσεις από πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και ξενοδοχείων στους ανταγωνιστικούς προορισμούς αναλόγως διαθεσιμότητας. Συνεπώς, οι δείκτες αποτυπώνουν το ανταγωνιστικό επίπεδο του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και του αντίστοιχου των ανταγωνιστριών χωρών.
Στην κορυφή
Σύμφωνα λοιπόν με το GRI του Μαΐου η Μύκονος είναι στην κορυφή, σε όλους σχεδόν τους εξεταζόμενους τομείς. Η Σαντορίνη ακολουθεί πάλι στους περισσότερους τομείς που μετράει η ReviewPro και οι άλλοι τρεις προορισμοί «βλέπουν την πλάτη» των δυο δημοφιλών ελληνικών νησιών.
Ειδικότερα η Μύκονος κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης (92%) έναντι όλων των προορισμών. Η Σαντορίνη βρίσκεται σε δεύτερη θέση με 90%, το Σαιν Τροπέ στην τρίτη θέση με 87%, η Σαρδηνία και η Ίμπιζα ακολουθούν με 86% αντίστοιχα.

Ποιότητα – τιμή
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 94% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 91% και το Σαιντ Τροπέ με 86%. Έπεται η Σαρδηνία με 85%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 84%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη, το Σαιντ Τροπέ και η Σαρδηνία με 89% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 83%.
Εξυπηρέτηση
Στην κατηγορία της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 96% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 93% και το Σαιντ Τροπέ με 91%. Στην τελευταία θέση βρίσκονται η Σαρδηνία και η Ίμπιζα με 88% αντίστοιχα.
Στην κατηγορία της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκονται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη και η Σαρδηνία με 93% αντίστοιχα και το Σαιντ Τροπέ με 92%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 88%.
Τοποθεσία
Στην κατηγορία της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκονται η Μύκονος με 95% και ακολουθεί η Σαντορίνη με 94%. Έπονται το Σαιντ Τροπέ με 93% και η Σαρδηνία με 91% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 88%. Στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η Σαρδηνία με 80%. Ακολουθούν χαμηλότερα η Ίμπιζα με 79% και η Σαντορίνη με 69%.
Οι διακρίσεις της Μυκόνου και της Σαντορίνης δεν είναι μόνο φετινές. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι πέρυσι τον Ιούλιο η Σαντορίνη κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης με 90,3%, έναντι όλων των προορισμών. Η Μύκονος ήταν στη δεύτερη θέση με 87,7% και ακολουθούσαν Σαιν Τροπέ (85,2%), Σαρδηνία (84,7%) και Ίμπιζα (83,3%).


Latest News

Mega deal στον τουρισμό - Η Sani/Ikos εξαγοράζει 3 ξενοδοχεία της Goldman για 400 εκατ.
Η Sani/Ikos είχε είχε αποκτήσει πριν μερικά χρόνια η Goldman Sacs από τον ξενοδοχειακό όμιλο Γρηγοριάδη

Ποιοι δήμοι είναι πιο «ελκυστικοί» για να φιλοξενήσουν μαρίνες - Αποκαλυπτική μελέτη
Σαράντα δήμοι σύμφωνα με μελέτη της ΕΜΑΕ διαθέτουν τις πλέον κατάλληλες υποδομές για την ανάπτυξη τουριστικών λιμένων

Έρχεται μπαράζ deals στα ξενοδοχεία - Τι πυροδοτεί το επενδυτικό ενδιαφέρον
Στην έβδομη θέση στην Ευρώπη το 2024 η χώρα μας στις συναλλαγές ξενοδοχειακών assets - H μέση τιμή των συναλλαγών ανά ξενοδοχείο ήταν 29 εκατ. ευρώ το 2023
![Ξενοδοχεία: «Τσίμπησαν» οι τιμές το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/hotels-600x420.jpg)
«Τσίμπησαν» οι τιμές στα ξενοδοχεία το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]
Τι δείχνει αποκαλύπτει η Ετήσια Έρευνα για τον Ξενοδοχειακό Κλάδο 2024

Σε ρυθμούς κανονικότητας η Σαντορίνη - Το ειδικό πλάνο τουριστικής προβολής
Με θέμα την κατάρτιση ειδικού πλάνου για την προβολή της Σαντορίνης πραγματοποιήθηκε συνάντηση υπό την υπουργό Τουρισμού, Ολγα Κεφαλογιάννη

Ξενοδοχεία: Μεγαλύτερη σεζόν και ενισχυμένη συνεισφορά στην οικονομία
Στην έρευνα του ΙΤΕΠ, σημειώνεται πως οι συνολικές επενδύσεις των ξενοδοχείων για το 2024, ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ

Με το «δεξί» ο τουρισμός για το 2025 - Ποιοι γέμισαν τα ταμεία
Το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 87,5 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2025 σύμφωνα με την ΤτΕ

H Visa express εκτοξεύει τον τουρισμό του Αν. Αιγαίου - Νέα άνοδος των Τούρκων επισκεπτών
Το 2024 την visa express αξιοποίησαν πάνω από 104.700 Τούρκοι τουρίστες - Πρωταθλήτρια στις θεωρήσεις η Μυτιλήνη με 27.600 και ακολούθησε η Χίος με 25.000 περίπου

Στροφή στην πολυτέλεια - Αυξάνονται οι κρατήσεις για luxury ταξίδια
Καλό σημάδι για τον τουρισμό και την οικονομία των ΗΠΑ η αύξηση των χλιδάτων κρατήσεων

Διάκριση για το εστιατόριο CHES του Ομίλου Calilo
Η επιβράβευση του fine dining εστιατορίου του Ομίλου Calilo επιβεβαιώνει τη θέση του ανάμεσα στα κορυφαία εστιατόρια της Ελλάδας για το 2025