Σε μια τεχνολογική ανακάλυψη που θα της επιτρέψει να μειώσει στο μισό το βάρος, το μέγεθος και το κόστος των μπαταριών, σε μια εν δυνάμει επαναστατική εξέλιξη για την ηλεκτροκίνηση, ανακοίνωσε ότι προχώρησε η TOYOTA.

Η Ευρώπη κινδυνεύει να μείνει πίσω στην κούρσα παραγωγής για μπαταρίες οχημάτων [γράφημα]

Όπως σημειώνει ο Guardian, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ακολουθούσε ήδη ένα σχέδιο για την κυκλοφορία αυτοκινήτων με προηγμένες μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες προσφέρουν πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις μπαταρίες υγρής βάσης, μέχρι το 2025.

Την Τρίτη, η ιαπωνική εταιρεία δήλωσε ότι απλοποίησε την παραγωγή του υλικού που χρησιμοποιείται για την κατασκευή τους, χαιρετίζοντας την ανακάλυψη ως ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός που θα μπορούσε να μειώσει δραματικά τους χρόνους φόρτισης και να αυξήσει την αυτονομία οδήγησης.

«Τόσο για τις υγρής όσο και για τις στερεάς κατάστασης μπαταρίες μας, στοχεύουμε να αλλάξουμε δραστικά την κατάσταση όπου οι σημερινές μπαταρίες είναι πολύ μεγάλες, βαριές και ακριβές», δήλωσε ο Keiji Kaita, πρόεδρος του κέντρου έρευνας και ανάπτυξης για την ουδετερότητα του άνθρακα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. «Όσον αφορά τις δυνατότητες, θα επιδιώξουμε να μειώσουμε στο μισό όλους αυτούς τους παράγοντες».

Στιγμή-ορόσημο

Ο Ντέιβιντ Μπέιλι, καθηγητής οικονομικών επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ, δήλωσε ότι αν οι ισχυρισμοί της Toyota είναι βάσιμοι, θα μπορούσε να είναι μια στιγμή ορόσημο για το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

«Συχνά υπάρχουν ανακαλύψεις στο στάδιο του πρωτοτύπου, αλλά συχνά η συνέχεια είναι δύσκολη», είπε. «Αν πρόκειται για πραγματική επανάσταση, θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα, να αποτελέσει το ιερό δισκοπότηρο των οχημάτων με μπαταρία».

Ο Kaita δήλωσε ότι η εταιρεία είχε αναπτύξει τρόπους για να κάνει τις μπαταρίες πιο ανθεκτικές και πίστευε ότι θα μπορούσε τώρα να κατασκευάσει μια μπαταρία στερεάς κατάστασης με εμβέλεια 1.200 χιλιομέτρων που θα μπορούσε να φορτίζει σε 10 λεπτά ή λιγότερο.

Η εταιρεία αναμένει ότι θα είναι σε θέση να κατασκευάσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα ήδη από το 2027, σύμφωνα με τους Financial Times, οι οποίοι πρώτοι μετέδωσαν τη φερόμενη ανακάλυψη της Toyota.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης έχουν θεωρηθεί ευρέως ως μια πιθανή αλλαγή για τα ηλεκτρικά οχήματα, υποσχόμενες να μειώσουν τους χρόνους φόρτισης, να αυξήσουν τη χωρητικότητα και να μειώσουν τον κίνδυνο πυρκαγιάς που συνδέεται με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες χρησιμοποιούν υγρό ηλεκτρολύτη.

Ωστόσο, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης ήταν συνήθως πιο δύσκολες και πιο δαπανηρές στην κατασκευή τους, περιορίζοντας την εμπορική τους χρήση.

Η Toyota δήλωσε ότι πιστεύει ότι θα μπορούσε να απλοποιήσει τη διαδικασία παραγωγής, καθιστώντας δυνητικά τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης ευκολότερες στην παραγωγή από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα